fbpx Põhilise sisu juurde

Kuidas uurida kliendi vajadusi?

Kas sa tead, kes on Sinu ettevõtte klient ja mida ta väärtustab?

 

Kliendiuuringute koolituse eesmärgiks on anda osalejatele teadmised ja oskused kliendiuuringute läbiviimiseks, et selle põhjal väärtuspakkumist valideerida ja arendada.

Koolituse teemad jagunevad kolmeks:

  • I osa: inimkeskne disain, disainmõtlemine, kasutajakeskne teenuse/tootearendus, väärtuspakkumine
  • II osa: kliendiuuringute tegemine – kvalitatiivsed metoodikad, kvantitatiivuuringud, hüpoteeside valideerimine, kliendipersoonade kirjeldamine
  • III osa: uuringuplaani koostamine ja sobivate metoodikate valik

 

Koolituse viib läbi J.Margus Klaar. Margusel on üle 30 aasta kogemust strateegilises disainis ja kommunikatsioonis. Ta on teenusedisainiettevõtte Brand Manual kaasasutaja ning viimased 15 aastat keskendunud teenuste disainile ja innovatsioonile kui parimatele vahenditele organisatsioonide ja brändide ehitamisel. Tema poolt on välja arendatud Brand Manuali teenusedisaini tööriistakast ja metoodikad. Margusel on pikaajaline ja mitmekülgne kogemus koolitus- ja arendusprogrammide elluviimisega nii avaliku kui erasektori organisatsioonidele.

 

Marguse elluviidud silmapaistvamatest projektidest võib nimetada Orkla Eesti gruppi kuuluvate Kalevi ja Põltsamaa brändiuuendused, Elroni kasutajakogemuse arenduse, Tallinna Lennujaama reisijateenuse disaini ning Tallinna Strateegiakeskusega koostöös loodud Tallinna noortekeskuste teenusmudelit.

 

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C). 

Osalustasu: 

PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.

Turunduse ABC: analüüsi, planeeri, tegutse

Kuidas jõuda kliendini ja võita tema tähelepanu? Turundus on paljude ettevõtjate jaoks üks peamisi väljakutseid seatud eesmärkide saavutamisel.

 

Enne reklaamide loomist ja kampaaniate tegemist peab ettevõtja läbi mõtlema oma turunduse strateegia, millest igapäevases tegevuses lähtuda!

 Koolitusel käsitletavad teemad: 

 Koolitusel saame teada, millele mõelda enne praktiliste turundustegevustega alustamist. Paneme paika sihtgrupi ja praktiseerimine ettevõtte ning konkurentide positsioneerimist kaardil. Õpime, kuidas kasutada marketing funnelit (turunduslehter) ja saame juhiseid turundussõnumite koostamiseks.  

 

Koolituse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Paavo Pettai. Paavol on 30-aastane kogemus turunduse, reklaami, disaini ja kommunikatsiooni valdkonnas. Ta on olnud asutaja ja partner reklaami-, meedia- ja suhtekorraldusagentuurides Idea AD, EuroRSCG PR, MPG Baltics, Media Contacts ja Midfield. Ta on osalenud paljude Eesti tuntud brändide loomises ja arendamises.

 

REGISTREERI SIIN: https://forms.gle/G2KMYWNFBzKVtKmn9

 

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C).

Osalustasu: 

PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.

Kuidas arvutada oma ettevõte kasumisse?

Ettevõtjana edu saavutamiseks on oluline planeerida ja hallata äriressursse nii, et peale tegevusrõõmu lõpeb majandusaasta ka kasumiga.

 

Koolituse eesmärgiks on anda praktilisi teadmisi ettevõtte finantsiliseks juhtimiseks ja paremate otsuste tegemiseks.  

Koolitus on pausiga ja kahes osas: 

 

Koolituse tulemusena saame ülevaate, kuidas planeerida ettevõtte ressursse ja arvutada omahinda. Sellele lisaks täiendame olemasolevaid finantsplaane ja lahendame praktilist omahinna arvutamise ülesannet. 

REGISTREERI SIIN: https://forms.gle/Xc3jqn3VDLD7X5DY6

Koolituse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Kari Maripuu. Kari tegeleb ettevõtlusega üle 20-aasta ja seda peamiselt tehnoloogia valdkonnas, kuid kogemusi on omandatud ka palgatöötajana suurettevõtetes Telia ja IBM. Tema 2010. aastal asutatud tarkvara ettevõte Brightspark on pälvinud rahvusvahelise tunnustuse mitmetel ettevõtluskonkursil.

Kari tugevused on personaalmüük ja müügi juhtimine, ettevõtte strateegiline juhtimine, teenuste eksport ja finantsplaneerimine. Ligi 20-aastane juhtimiskogemus on õpetanud Karile väga erinevaid juhtimisülesandeid ning andnud hindamatu pagasi erinevates olukordades äri arendamiseks. Kari on alates 2012. aastast olnud mentoriks EAS Ärimentorprogrammis ja Ajujahis ning viimased aastad aitab kaasa alustavatele ettevõtetele ka Tallinna Loomeinkubaatoris.

 

Osalustasu: 

PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.

Kuidas luua ja arendada brändi?

Bränd on see, mis teeb ettevõtte äratuntavaks ja meeldejäävaks. See võimaldab kiiresti kommunikeerida ettevõtte identiteeti, väärtusi ja teenuseid. Brändi loomine ja haldamine nõuab strateegilist planeerimist, loovust ja järjepidevust.

Ettevõtte jaoks tähendab tugev bränd konkurentsieelist, identiteeti, mis eristab teistest, lojaalset kliendibaasi ja ärilist tasuvust.

Brändikoolitusel kuuleme:

Koolitusel selgitame lahti protsessid ja metoodikad, kuidas brändi luua.

 

Koolituse viib läbi Einar Tiimla, kes on strateegilise disaini- ja veebiagentuuri häk asutaja ja tegevjuht. Ta omab 15-aastat kogemust turunduse valdkonnas. Tööalaselt alustas ta disaineri positsioonist, aga on aastate jooksul olnud kunstiline juht, veebidisainer ja arendaja, loovjuht ning projektijuht. Tänaseks on Einar loonud või olnud osaline loomeprotsessis üle poole tosina brändi juures. Ta peab läbimõeldud brändingut nii enda agentuuris, kui ka klientide juures turunduse alustalaks. Enda ja teiste pikaaegsete turunduskogemusega inimeste teadmiste põhjal on häk loonud süsteemi mida järgides luuakse edukaid brände.

REGISTREERI SIIN: https://forms.gle/ez6X2knibWe2bn1CA

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C).

Osalustasu: 

PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.

Kuidas oma ettevõttes ringmajandust rakendada?

Tänapäeva ettevõtjad peavad oma igapäevategevuses aina enam tähelepanu pöörama jätkusuutlikkusele ja keskkonnasäästlikkusele.

Sellel teekonnal toetavad ettevõtet ringmajanduse põhimõtted. Mis on ringmajandus? Kuidas on see kasulik ettevõttele ja kuidas seda ettevõttes rakendada? 

Koolituse eesmärk on pakkuda osalejatele baasteadmisi ringmajandusest ning praktilisi lahendusi ja näiteid selle kasutamisvõimalustest ettevõttes. 

Koolitusel käsitletavad teemad: 

REGISTREERI SIIN: https://forms.gle/KKE9X94BW6hcmCfW9

Koolituse viib läbi Loomeinkubaatori rohevaldkonna projektijuht Kristel Mõistus. Kristel on enam kui 15 – aastase kogemusega projektijuht ärinõustamise, turunduse ja hariduse valdkonnas. Seejuures eksport ja rahvusvaheline koostöö on olnud läbivad tunnusjooned, töötades erinevates rollides nii era kui ka avalikus sektoris.

Loomeinkubaatoris on Kristel võtnud enda kanda ringmajanduse ja rohepöörde teemad, olles omandanud Rootsis Dalarna ülikoolis teaduskommunikatsiooni magistrikraadi. Kristel on varasemalt pikaajaliselt juhtinud Tallinna Tehnika- ja Teaduskeskust, nõustanud strateegilistes küsimustes tootmis- ja teenindusettevõtteid ning aidanud kaasa Eesti hariduse rahvusvahelisele turundamisele Education Estonia katusbrändi alt.

 

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C).

Osalustasu: 

PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.

Ärimudel – Sinu ettevõtte alus

Iga alustava ettevõtja jaoks on oluline panna paika oma ärimudel.

See võimaldab läbi mõelda, millistest elementidest ettevõte koosneb, kuidas pakub väärtust oma klientidele ja eristub konkurentidest.  

Ärimudelit luues tekib mitmeid küsimusi, millele on vaja leida vastused. Kes on minu klient? Milline on ettevõtte väärtuspakkumine, ehk miks peaks klient toodet/teenust ostma ja mis probleemi see tema jaoks lahendab? Kellega tuleb teha koostööd? Millised on ettevõtte tulud ja kulud? 

Koolitusel keskendume järgnevatele teemadele: 

Koolituse käigus viiakse läbi ka praktiline ülesanne, mille käigus õpitakse, kuidas oma ärimudeli väärtuspakkumist esitleda ja kuidas teised seda mõistavad. Koolituse tulemusena mõistab osaleja, milline on ärimudeli olemus ja millistest elementidest see koosneb. Lisaks on võimalik saada kiiret tagasisidet koolitajalt ja teistelt osalistelt.  

Koolituse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Kari Maripuu. Kari tegeleb ettevõtlusega üle 20-aasta ja seda peamiselt tehnoloogia valdkonnas, kuid kogemusi on omandatud ka palgatöötajana suurettevõtetes Telia ja IBM. Tema 2010. aastal asutatud tarkvara ettevõte Brightspark on pälvinud rahvusvahelise tunnustuse mitmetel ettevõtluskonkursil.  

Kari tugevused on personaalmüük ja müügi juhtimine, ettevõtte strateegiline juhtimine, teenuste eksport ja finantsplaneerimine. Ligi 20-aastane juhtimiskogemus on õpetanud Karile väga erinevaid juhtimisülesandeid ning andnud hindamatu pagasi erinevates olukordades äri arendamiseks. Kari on alates 2012. aastast olnud mentoriks EAS Ärimentorprogrammis ja Ajujahis ning viimased aastad aitab kaasa alustavatele ettevõtetele ka Tallinna Loomeinkubaatoris. 

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C). 

Osalustasu: 

PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.

Kuidas pakendeid ringsemaks muuta?

Milline on keskkonnasäästlik pakend? Kuidas muuta pakendeid ringsemaks? 8. märtsil toimuval pakendite koolitusel uurime lähemalt pakendite rolli ja liike, ringdisaini rakendamist ning ringlusesse võtmise põhimõtteid.

Koolitus keskendub järgnevatele teemadele:

Koolitus toetub 2022. aastal loodud Pakendite disainijuhendile ning Ellen MacArthur Foundation’i poolt loodud innovatsiooni toetamise juhendile („Upstream Innovation“).

Koolitus on mõeldud ettevõtjatele, kes soovivad oma tooteid keskkonnahoidlikult pakendada.

 

Koolituse viib läbi Külliki Kesa. Külliki Kesa on Rohetiigri Pakendite disainijuhendi vastutav koostaja. Lisaks strateegiline disainer, pakendite ringdisaini ekspert ja koolitaja.

 

Üritus on TASUTA, aga vajalik on registreerimine.

Juhtimine väikeettevõttes

Väikeettevõtte juhtimise koolituse peaeesmärgiks on anda väikeettevõtete juhtidele teadmisi juhtimise põhiprintsiipidest ja meeskonnatööst väikettevõttes.

Enne koolitust saadetakse kõigile eelküsimustik, mille eesmärk on, et koolitusel osalejad saaksid anda omapoolse sisendi koolituse teemadesse ja koolitusel toimuvasse.

 

Juhtimiskoolituse tulemusena:

Koolituse ajakava:

Koolituse viib läbi Signe Kiisk, kes on üks Aeternum Koolitus ja Konsultatsioonid loojatest ning juhib pereärina ka toitlustusettevõtet. Lisaks õpetab Signe gümnaasiumis psühholoogiat ja ettevõtlust, et inspireerida noori olema julgemad, ettevõtlikumad ja vabamad oma valikutes ning teadlikumad iseendast.

Signe on hariduselt psühholoog. Samuti on ta tudeerinud ärijuhtimist. Signe töötas aastaid rahvusvahelises suurettevõttes, kus kasvas teenindajast korporatsiooni peatreeneriks läbides aastate jooksul erinevaid juhtimistasandeid. Lisaks on Signel mahukas kogemus konverentside korraldamisel ja juhtimisel. Signe jaoks on koolitamisel oluline paindlik, personaalne ja terviklik lähenemine. Koolitajana peab ta oluliseks empaatiavõimet, õppija mõistmist ja samas oskust tulla toime erinevate vastuargumentidega. See loob aluse usalduslikuks suhteks koolitaja ja koolitatavate vahel ning annab võimaluse avatud diskussioonideks, mis omakorda aitab õpitut paremini kinnistada.

Osalemine:

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni24C). Kui kohapeal ei ole võimalik osaleda, siis anna teada oma konsultandile ja organiseerime veebiülekande.

 

Kliendikogemuse arendamine

Kliendikogemuse ja-uuringu teemalise koolituse eesmärk on anda osalisele teadmisi ja oskusi sellest, kuidas uurida klienti ja parandada kliendikogemust.

 

Koolituse fookuses on, mida meie klient väärtustab ja kuidas ta meid tajub?

Avame järgnevaid teemasid:

Koolituse tulemusena on osalejad võimelised läbi viiama kliendiuuringu, mis võimaldaks neil leida pimekohti oma teenuses/tootes ja avastada varjatud võimalusi oma toote/teenuse arendamiseks.

Koolituse järgselt saavad kõik osalejad kodutöö, mille tagasisidestamine toimub grupimentorluse raames.

 

Koolituse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Mari Arnover. Mari Arnover on suure pildi nägija, kes suhtleb ja kuulab palju, näeb seoseid ja mustreid ning paneb need kokku strateegiaks. Tugevuseks on kiire disainmõtlemine, inimestega kontakti saavutamine, sõnastamise oskus, lahendustele orienteeritus ning varasemad kogemused erineval pool lauda – nii töö tellija kui teenusepakkuja poolel. Maril on praktilist kogemust turunduses üle 15 aasta ning teenusedisainis 10a ning igapäevaselt tegeleb oma ettevõttega Kliendiuuringud.ee. Ta annab külalislektorina brändijuhtimise ja teenusedisani loenguid magistrantidele TÜ Pärnu Kolledžis.

 

Osalemine:

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni24C). Kui kohapeal ei ole võimalik osaleda, siis anna teada oma konsultandile ja organiseerime veebiülekande.

Kas ja kuidas Etsyga alustada?

Etsy pood on loometöö müügiplatvorm, mille kaudu on võimalik jõuda paljude rahvusvaheliste klientideni. Kuidas see platvorm toimib ja mida peab teadma, et oma tooteid seal edukalt müüa ja esitleda? Nendele ja paljudele teistele küsimustele vastame 26. veebruaril toimuval koolitusel. Lisaks tutvustame tööriistu, mida platvormil müües kasutada.

Teemad, millest koolitusel juttu tuleb:

Koolitus on mõeldud kõigile neile, kes sooviksid Etsy kohta rohkem teada saada ja alustada Etsy poes oma toodete müügiga. Ning ka kõigile neile, kes on platvormil juba esimesed katsetused teinud, aga sooviksid näpunäiteid, kuidas tulemuslikult tegutseda. Koolituse tulemusena oled motiveeritud Etsy poes oma tooteid rahvusvahelisele ostjaskonnale pakkuma ja tunned platvormi eripärasid.

 

Koolituse viib läbi Victoria Silber.Victorial on 10-aastane kogemus e-kaubanduse, digiturunduse ja sisuturundusega. Kui ta just mõne Skandinaavia, Lõuna-Korea või Eesti ettevõtte turundustiimis ei ole ilma tegemas, siis on ta keskendunud loome-ettevõtjate koolitamise ja inspireerimisega nii Eestis kui Taanis ja lausa diginomaadide ringkonnas Mehhikos. Victoria peab muuhulgas kunstimeistrid.ee blogi, kust loomingulised ettevõtjad praktilisi oskuseid saavad ammutada. Victoria annab nõu uuel turul lokaliseerimiseks, st. oma toote, veebi ja kliendikogemuse kohandamiseks vastavalt kohalikele oludele ja ootustele.

Formaat: Zoomis

Osalustasu:

Loomeinkubaatori inkubantidele tasuta.

Loomeinkubaatori vilistlastele, TDH disaineritele, Kaubandustööstuskoja liikmetele, Tartu LMK vilistlastele, EFF disaineritele, Loomeinkubaatori üürnikele soodushind 15€+km (registreerides vali partner)

Kõik teised ettevõtted ja eraisikud 20€+km