Kuidas uurida kliendi vajadusi?

Kas sa tead, kes on Sinu ettevõtte klient ja mida ta väärtustab? 

 

Kliendiuuringute koolituse eesmärgiks on anda osalejatele teadmised ja oskused kliendiuuringute läbiviimiseks, et selle põhjal väärtuspakkumist valideerida ja arendada. 

Koolituse teemad jagunevad kolmeks:

  • I osa: inimkeskne disain, disainmõtlemine, kasutajakeskne teenuse/tootearendus, väärtuspakkumine
  • II osa: kliendiuuringute tegemine – kvalitatiivsed metoodikad, kvantitatiivuuringud, hüpoteeside valideerimine, kliendipersoonade kirjeldamine
  • III osa: uuringuplaani koostamine ja sobivate metoodikate valik

 

Koolituse viib läbi J.Margus Klaar. Margusel on üle 30 aasta kogemust strateegilises disainis ja kommunikatsioonis. Ta on teenusedisainiettevõtte Brand Manual kaasasutaja ning viimased 15 aastat keskendunud teenuste disainile ja innovatsioonile kui parimatele vahenditele organisatsioonide ja brändide ehitamisel. Tema poolt on välja arendatud Brand Manuali teenusedisaini tööriistakast ja metoodikad. Margusel on pikaajaline ja mitmekülgne kogemus koolitus- ja arendusprogrammide elluviimisega nii avaliku kui erasektori organisatsioonidele. 

 

Marguse elluviidud silmapaistvamatest projektidest võib nimetada Orkla Eesti gruppi kuuluvate Kalevi ja Põltsamaa brändiuuendused, Elroni kasutajakogemuse arenduse, Tallinna Lennujaama reisijateenuse disaini ning Tallinna Strateegiakeskusega koostöös loodud Tallinna noortekeskuste teenusmudelit. 

 

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C). 

Osalustasu: 

PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.