fbpx Põhilise sisu juurde
46 mentorit

Aleksander Gansen

Äriarendus ja finantsjuhtimine

Aleksander Gansen on 30+ aastase kogemusega ettevõtja, tehnoloogia ettevõtete mentor ja investor. Varasemalt on Aleksander asutanud tarneahela valdkonna startupe, aidanud ettevõtetel ehitada üles müügitiime, kaasata investeeringuid ning omab nii exiti kui ka ingelinvestori kogemusi. Täna on ta eelkõige keskendunud kogukondade loomisele, olles juhtmentor Tehnopoli Startup Inkubaatoris ja mitmes teises programmis Eestis ja mujal. Teemad, millega saab aidata:
  • Ärimudeli valimine ja arendus
  • Innovatsooniprotsessid
  • Finantsplaneerimine ja analüüs

J. Margus Klaar

Teenusedisain, toote- ja teenusearendus

J. Margus Klaar on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni. Teemad, millega Margus saab aidata:
  • Innovatsooniprotsessid
  • Teenusedisain & väärtuspakkumine
  • UX disain
  • Turunduskommunikatsioon & copywriting

Daniel Tate Renwick

Pitchimine ja ettevõtte esitlus

Dan on Austraalia ettevõtja, esinemistreener ja artist, kes nüüd nimetab Eestit oma koduks. Tal on üle 20 aasta kogemust esinemistega tänaval, laval ja laevadel ning ta juhib jookide vahendusettevõtet ja teatrit, juhatab ja korraldab Tallinn Fringe Festivali ning konsulteerib idufirmasid programmide ja inkubaatorite, nagu Startup Wise Guys, Tenity, Tehnopol, EL-i küberturvalisuse ja NATO Diana projektide raames. Danil on ulatuslik esinemis- ja ettevõtluskogemus, mis teeb temast ainulaadse talendi, kes aitab sul oma sõnumit selgelt, lühidalt ja karismaatiliselt edasi anda. Seda nii formaalsetes ja mitteametlikes olukordades, klientidele ja investoritele, ning oma meeskondade ja ettevõtte sees. Teemad, millega Dan saab aidata:
  • Pitchimine ja ettevõtte esitlemine

Otto Mättas

Tehisintellekt

Otto on 15-aastase rahvusvahelise kogemusega IT-insener ja arhitekt, kes on spetsialiseerunud tehisintellektile. Ta on aidanud era-, avaliku ja kolmanda sektori organisatsioone - alates idufirmadest kuni suurkorporatsioonideni -, aidates arendada nende tooteid, teenuseid ja ärimudeleid, mis on seotud IT ja tehisintellektiga. Tehisintellekti kogukonna aktiivse liikmena aitab Otto oma tegevuse, uurimistöö ja mentorluse kaudu kaasa valdkonna arengule. Otto usub, et tehisintellekt on osa meie tulevikust, ja püüab aidata ettevõtetel selle potentsiaali maksimaalselt ära kasutada. Teemad, millega Otto saab aidata:
  • Tehisintellekt ja selle ärirakendused
  • Äriprotsesside digitaliseerimine
  • Koostöö teadlastega ja teadusprojektide rahastamine
  • Tootmise planeerimine, tootmisprotsessid ja tehnoloogia
  • Intellektuaalomand ja disainilahendused
  • Tootedisain ja disainiprotsessid
  • Äriprotsesside digitaliseerimine
  • Õppeprotsessid ettevõttes, õppetooted ja - teenused
  • E-kaubandus & rahvusvaheline e-kaubandus
  • Innovatsooniprotsessid
  • Digitoodete arendus ja müük

Alari Orav

Brändi loomine ja arendus

Alari Orav on AKU Collective’i partner ja disainer, kes vastutab disainiprojektide ettevalmistamise ja läbiviimise eest, samuti ka ettevõtte juhtimise eest. Tal on üle 20 aasta kogemust erinevates disainiprojektides ning agentuurides (Lowe AGE, Tank Grupi AS, AKU). Ta on olnud erinevate mahtude ning valdkondadega projektide juures nii graafilise disaineri, loovjuhi kui ka tiimijuhina. Alaril on kogemusi nii erasektorist kui ka avalikust sektorist. Teemad, millega Alari saab aidata:
  • Teenusedisain & väärtuspakkumine
  • Visuaalne identiteet
  • Brändi loomine ja arendus

Allan Valm

Teenusedisain, unikaalne väärtuspakkumine, positsioneerimine

20-aastase kogemusega digitaalses maailmas ja 6-aastase kogemusega idufirma ülesehitamisel ja juhtimisel on Allan aidanud turule tuua edukaid digitooteid ning edendanud innovatsiooni selliste ettevõtetega nagu Ericsson, Telia, Veriff ja Inbank. Allan ühendab tehnilise asjatundlikkuse sügava arusaamisega inimestest, võimaldades tal kiiresti testida ja valideerida äriideid, mis kasutajatega tõeliselt kõnetavad. Tema tõestatud tulemuslikkus hõlmab järjepidevat suurepäraste tulemuste saavutamist, alates EAS-i rahastuse hankimisest kuni tugevate partnerluste loomiseni. Allani kasutajakeskne disain lähenemine tagab, et tooted mitte ainult ei vasta turu nõudmistele, vaid ületavad ka klientide ootused. Kui raha hakkab otsa saama ja toode on alles pooleli, astub Allan mängu, et aidata teil suunda muuta, keskenduda ja viia teie visioon tõhusalt ellu:
  • Kiire äriideede valideerimine, et tuvastada potentsiaalsed vead ja vajadusel suunda muuta.
  • Unikaalse väärtuspakkumise loomine, et suurendada müügikonversiooni, eristades toodet selgelt konkurentidest.
  • Kasutajakesksete teenuste disainimine, et tugevdada klientide lojaalsust, keskendudes kasutajate vajadustele.
  • Digitoodete strateegiate väljatöötamine, et tuua meeskonnale selgust ja suunda edukaks elluviimiseks.
  • ChatGPT kasutamine, et täiendada meeskonna oskusi ja suurendada nende võimekust AI-põhiste lahendustega.
Teemad, millega Allan saab aidata:
  • Tootedisain & disainiprotsessid
 

Einar Tiimla

Turundusstrateegia

Einar Tiimla on häk strateegilise disaini- ja veebiagentuuri asutaja ning tegevjuht, kellel on 15-aastane kogemus turunduses. Tal on tugev teenuseäri, IT, veebi ja disaini taust. Süstemaatiline, kuid loov lähenemine. Einar on aidanud luua ja edu saavutada paljudel brändidel. Häk saavutas viiendaks toimimisaastaks tiitli „Top 5 digiturundusagentuur Eestis!”. Lisaks on agentuur saanud tunnustusi reklaamikampaaniate, brändide ja veebilehtede eest Eestis ja välismaal. Nimekamatest häki klientidest võiks välja tuua Citycon Eesti, Sileni, Honda Baltikumi ja Soome maaletoojabrändi jt. Einar on jaganud oma teadmisi nii Eestis kui rahvusvaheliselt, esinenud seminaridel, olnud külalislektor ja koolitaja. Teemad, millega Einar saab aidata:
  • Visuaalne identiteet
  • Turundusstrateegia & turunduskanalite valik

Johannes Sepp

Sotsiaalmeedia- ja digiturundus

Johannes on sotsiaalmeedia- ja videoproduktsiooni agentuuri VAAS strateeg ja partner ning iduettevõtte Parcelsea turundusjuht. Ta on tegelenud sotsiaalmeedia- ja digiturundusega üle 9 aasta ning olnud sotsiaalmeedia kanalite arengu, olulisuse ja plahvatusliku kasvu tunnistajaks. Lisaks iduettevõttele ja Eesti suurtele brändidele on ta aidanud aastate jooksul mitmeid alustavaid ettevõtteid nii Eestis kui ka välisturgudel. Teemad, millega Johannes saab aidata:
  • Sotsiaalmeedia ja Facebook

Enelin Toneva

Affiliate turundus

Enelin Toneva on Vivian Agency asutaja, mis on globaalne affiliate ja influencer turundusagentuur. Alates 2018ndast aastast on nad töötanud koos 50+ kliendi, 8000+ influenceri ja affiliate ning toonud enda klientidele üle 12 millioni dollarit müüki. Enelin ja tema agentuur on töötab hinnatud ettevõtetega nii USA kui Euroopa turul, klientideks on näiteks SafetyWing, Click&Grow, PrepExpert, Xolo ja paljud teised. Teemad, millega Enelin saab aidata:
  • Mõjuisikud ja affiliate turundus

Leila Haugas

Ekspordistrateegia

Leila Haugas on tunnustatud ekspert-mentor välisturgude, ekspordi, rahvusvaheliste meeskondade ja brändi juhtimise alal. Tema jaoks on rahvusvaheliste turgude arendamine elustiil ja kirg, millele ta on pühendunud juba üle 15 aasta. Leila on osalenud enam kui 50 globaalsel messil ning suudab kiirelt kohaneda erinevate kultuuridega. Leila on töötanud rahvusvaheliste meeskondadega üle maailma ja aidanud nii Eesti kui ka teiste riikide ettevõtetel saavutada edu välisturgudel. Näiteks on ta pikemaajaliselt toetanud Jaapani ettevõtet B2B tasemel ekspordi ja müügi ülesehitamisel. Eesti ettevõtetest on tema juhendamisel edu saavutanud näiteks Mikskaar, Wiera Natural ja Nurme Looduskosmeetika. Leila haridus Eesti Kunstiakadeemias ja taust disainivaldkonnas võimaldavad tal pakkuda väärtuslikku nõu visuaalsete ja strateegiliste küsimuste osas, mõistes hästi loomemajandusega seotud väljakutseid. Tänu oma laialdastele kogemustele suudab Leila pakkuda tõhusaid strateegiaid ja ideid, mis aitavad ettevõtetel kiiremini ja tõhusamalt välisturgudel läbi lüüa. Tal on üle 8 aasta mentorluskogemust, olles kindel ja teadlik oma rollist ettevõtete arengus. Teemad, millega Leila saab aidata:
  • Müük ärikliendile
  • Ekspordistrateegia & sihtriigi valik
  • Ekspordiga alustamine & suhete loomine ja arendamine
  • Müügisõnumid digitaalsetes kanalites

Diana Veider

Ettevõtja, müügimentor ja strateeg

Diana mõistab hästi “early stage” iduettevõtte juhtimise väljakutseid – töötada piiratud ressurssidega suurte unistuste nimel. Ta on globaalse haardega HR platvormi kaasasutaja, ettevõtja, mentor. Omab üle 15-aastast müügikogemust, aidanud käivitada mitmeid ettevõtteid ja olnud mentor juhtidele idufirmades ja traditsioonilistes ettevõtetes (Brandem, Pilvio, Ziticity, Arras CF, Okaidi,jpt). Tema silma paneb särama müügialased väljakutsed. Ta on kogenud hinnaläbirääkimistes, kliendivajaduste kaardistamises ja väärtuspakkumiste loomises. Ta teab, et hind ei ole tõeline põhjus, kui klient ütleb "ei." Diana on podcasti "Playbook for Sales and Founders" looja.   Teemad, millega Diana saab aidata:
  • Läbirääkimised
  • Müügitiimi juhtimine & müügi korraldus

Siim Alatalu

Rahvusvahelised suhted ja küberturve

Siim omab enam kui 20-aastast kogemust rahvusvaheliste suhete valdkonnas, nii riigiametnikuna Eestit esindades, Euroopa Liidu ülemaailmsete projektide eestvedajana kui ka äriarenduses ning uute sihtturgude leidmises. Viimased tosin aastat on Siimu tegevusvaldkond olnud küberturvalisus kus ta on aidanud kaasa nii uue NATO DIANA innovatsiooniprogrammi ja ärikiirendi kogukonna käivitamisele Eestis kui ka nõustanud Eesti idu- ja kasvuettevõtteid nende äriplaanide koostamisel. Põhitöö kõrval on Siim nõustanud ka teisi riike küberturvalisuse ja infoturbe valdkondades. Siimu motiveerivad heas mõttes hullud ja esmapilgul keerulised eesmärgid, väljakutsetes võimaluste nägemine ning terviklik lähenemine lahenduste otsimisel. Teemad, millega Siim saab aidata:
  • Läbirääkimised

Sven Aulik

Eksportmüük

Kogu oma ca 30 a karjääri vältel on Sven tegelenud müügi ja eelkõige eksportmüügi valdkonnaga. Peale TTÜ lõpetamist on ta erinevates firmades olnud see inimene, kes on käivitanud ja välja arendanud kas siis uued müügikanalid või partnervõrgustiku erinevates riikides – eelkõige Euroopas aga ka muudes maailmajagudes. Erasektoris on Sven töötanud nii startupides kui suurkontsernides, eelkõige autotööstuse, logistika, energeetika ja IT valdkonnas, avalikus sektoris EAS-i ekspordiesinduste juhina 16-s riigis (sh. avanud uued esindused USA-s, AÜE-s, Poolas ja Keenias). Sellega seoses on külastatud enamikku Euroopa riikidest ja paljusid muid riike erinevatel kontinentidel, et kohtuda potensiaalsete või olemasolevate klientide ja partneritega, organiseerinud osavõtte erinevatest erialastest messidest ja ta olnud ka esinejaks erinevatel seminaridel ja konverentsidel nii kodu- kui välismaal. EAS-s töötades organiseeris Sven Eesti ettevõtete ärivisiite eelkõige nendesse 16-sse riiki, kus olid esindused koos valitsuse VIP-dega (ministrid, PM ja President sealhulgas) ja koordineeris igapäevaselt nende esinduste tööd. Teemad, millega Sven saab aidata:
  • Müügitiimi juhtimine & müügi korraldus
  • Ekspordistrateegia & sihtriigi valik
  • Ekspordiga alustamine & suhete loomine ja arendamine
 

Kätlin Häninen

Jaekaubandus

Kätlin on töötanud jaekaubanduses üle 20 aasta ja oma kogemustepagasi ja teadmised saanud Tallinna Kaubamajast. Tema pikaajaline töö kaubandusosakonnas on olnud pidevalt arendav ja pakkunud mitmeid võimalusi enesetäiendamiseks ja professionaalseks kasvuks. Kätlin alustas oma karjääri Naistemaailma assistendina, seejärel töötas pikalt ostujuhina, arendades oma oskusi tarnijate ja tootevaliku tegemises, et pakkuda klientidele parimaid brände ja maksimaalselt häid valikuid. Ta on juhtinud 5 aastat ka Lastemaailma, kus omandas väärtuslikke kogemusi juhtimise ja meeskonnatöö valdkonnas.

Hetkel Kaubandusjuhina juhib ta Moemaailmasid, vastutades nende järjepideva arengu eest, juhtides ostumeeskonda ja arendades äristrateegiaid. Koostöö erinevate meeskondadega on võimaldanud Kätlinil arendada/avada ka kahte täiesti uut Naistemaailma, mis on andnud teadmised ka sellest, kuidas ühte poodi üles ehitada ja edukalt toimima panna. Südamelähedane on olnud ka koostöö kohalike noorte disaineritega, keda ta on järjepidevalt nõustanud, kuidas jaekaubandusse siseneda.

Teemad, millega Kätlin saab aidata:

  • Jaekaubandus

Sandra Sultsing

Kommunikatsioon ja meediasuhtlus

Sandral on kommunikatsioonivaldkonnas kogemust üle 12 aasta. Tema kliendiportfelli on aastate jooksul kuulunud väga lai valik ettevõtteid toidutööstusest, hotellinduse, telekomi-, tehnoloogia- ja finantsvaldkonnani välja. Sandra on nõustanud kommunikatsiooniküsimustes nii organisatsioonide kommunikatsioonitiime, tippjuhte kui ka idufirmade asutajaid. Ta on töötanud turunduskommunikatsioonigrupis Idea (nüüdne Havas Eesti) ja on täna agentuuri Prefix Communications looja ja konsultant. Teemad, millega Sandra saab aidata:
  • Mõjuisikud ja affiliate turundus
  • Suhtekorraldus ja meediasuhted
  • Turunduskommunikatsioon & copywriting

Kersti Tänavsuu

Raamatupidamine

Kersti Tänavsuu on finantsvaldkonnas tegutsenud 30 aastat. Tal on 11 aastat kogemust rahvusvahelises suhtekorraldusbüroos Hill & Knowlton Eesti. 15 aastat tegutsemist Tallinna Ettevõtlusinkubaatori pearaamatupidajana andis võimaluse samal ajal ka noori alustavaid ettevõtteid erinevates finantsküsimustes nõustada. Hetkel tegutseb Kersti filmimaalimas, kus Nafta Films’i grupi finantsjuhina arendab PanBalti filmiosakonda.

Teemad, millega Kersti saab aidata:

  • Raamatupidamine

Markko Karu

Väärtuspakkumine ja tootestamine


Markko Karu on mitmekülgne disainer, kes 25 aasta jooksul on konsulteerinud üle 200 organisatsiooni väärtuspakkumise, tootestamise ja brändingu valdkonnas. Ta on olnud disainibüroode Velvet ja Brand Manual kaasasutaja. Töötades nii iduettevõtte staatuses olevate kui ka rahvusvaheliste korporatsioonidega, on Markko aidanud neil läbi kasutajakeskse vaatenurga oma tooteid ning teenuseid konkurentsivõimelisemaks muuta.
Teemad, millega Markko saab aidata:
  • Väärtuspakkumise sõnastamine
  • Tootestrateegiad
  • Uuenduslikud tootekontseptsioonid
  • Brändiplatvorm ja positsioneerimine
  • Kasutajauuringud
  • Protsessi-  ja süsteemidisain
  • Teenuste digitaliseerimine

Maris Rannus

Ostujuhtimine

Maris Rannus toob mentortiimi 20 aastat jaemüügi kogemust ning töötab igapäevasel Rimi Baltikumi kategooria juhina. Maris töötab Rimi sisemiste meeskondadega mentorlusvormis ning nõustab väljapool oma igapäeva tööd iduettevõtteid toidutehnoloogia kategoorias. Profesioonalse kategooria juhina on Marisel on unikaalne kogemus jaetoodete turule sisenemisel, sissemüügi strateegia loomisel ning nõudlusest lähtuvate uute ökotoodete arendmisel.
Teemad, millega Maris saab aidata:
  • Jaekaubandus

Kaarel Oja

Turundus- ja innovatsioonistrateegia

Kaarel Oja on strateegilise innovatsiooni-agentuuri Quantitas asutaja ja konsultant. Tal on 20 aastat kogemust turunduse- ja innovatsioonistrateegia valdkondades, n.ustades rahvusvahelist tooteinnovatsioon ettev.tetes Fiat Chrysler Automobiles, Ferrero, Luminor ning All Media Baltics. Ta on omandamas doktorikraadi tehnoloogia adaptsioonis TalTech’is (Turundus) ning Universita Bocconis (Tehnoloogia adaptsioon). Kogenud mentorina on ta toetanud meeskondi väljapool igapäevatööd suurettevõtetega ka Startup Estonia programmides (2020), välja töötanud EAS Turuletuleku meistriklassi (2020-2023) ja juhtmentorina toetanud enam kui 87 meeskonna tööd innovatsiooni, tootearenduse, turunduse ja teadusarenduse valdkondades.

Teemad, millega Kaarel saab aidata:

Innovatsooniprotsessid

Koostöö teadlastega & teadusprojektide rahastus

Digitoodete arendus ja müük

Äriprotsesside digitaliseerimine

E-kaubandus & rahvusvaheline e-kaubandus

Marju Sokman

Digiturundus


Marju Sokman on kogenud mentor ja koolitaja, kes on edukalt juhtinud mitmeid koolitusprogramme, sealhulgas digiturunduse, tehisintellekti ja õigusalaste teemade valdkonnas. Oma Worklandi töökogemuse raames on ta on aidanud ettevõtete juhtidel ja spetsialistil arendada oma oskusi ning kohaldada kaasaegseid strateegiaid. Tema projektide käigus on leidnud meeskondadele vajalikke töövahendeid, teadmisi ja resusse viie läbi töötubasid, loenguid ja mentorsessioone. Marju põhitugevused on digiturundust, sisuturundust ning AI rakendus B2B turunduses.

Teemad, millega Marju saab aidata:

  • Reklaam - ja tootefotode tegemine

Olle Tichler

Partnersuhete arendus, B2B müük ja müügijuhtimine


Olle Tichler on kogenud tegev-, toote- ja äriarendusjuht, kes omab 20+ aastase kogemust müügi- ja turundusjuhina, idufirma mentorina ja investorina, riigijuhi ning tegevjuhina juhtivatel ettevõtetel (Elron). Eksperdina projektijuhtimises, uute äride arendamises, müügis, turunduses, juhtimises on ta võimeline kogemusi jagama nii varajase staadiumi äridele kui ka skaleerimisele. Olle töötab aktiivselt ka Tehnopoli kiirendusprogrammide mentorina.

Teemad, millega Olle saab aidata:

  • Müük ärikliendile
    Müügisõnumid digitaalsetes kanalites
    Läbirääkimised

Veiko Paalandi

Digiturundus


Veiko Paalandi on 12 aastase digiturunduse kogemused tippspetsialist, kes täna juhib Dentsu Aegis iProspect agentuuri. Veiko on edukalt EAS Turuletuleku meistriklassi raames (2020-2023) kümnete meeskondade turuletuleku toetanud ning läbi karjääri töötanud nii traditsiooniliste brändide kui ka tehnoloogiasektoriga toodetega. Uuringute tausta tõttu on tegu analüütilise turundusega kes on võimeline ka toetama kliendiuuringute planeerimist ja läbi viimist.

Teemad, millega Veiko saab aidata:

  • Turu-uuringud, kliendi-uuringud & valideerimine
  • Digiturunduse strateegia & reklaamikampaaniad

Kaarel Mikkin

Disainmõtlemine ja teenusedisain

Kaarel Mikkin on teenusedisainiettevõtte Brand Manual üks asutajatest, kellel on 15 aastat kogemust disainmõtlemise ja teenusedisaini valdkonnas nii era- kui ka avaliku sektori klientidele. Kaarli igapäevatöö on organisatsioonide, nende toodete/teenuste arusaadavaks ja kasutajakeskseks muutmine, organisatsioonide eesmärkide ja eristuvuse defineerimine, töötajate kaasamine ja nende teadlikkuse tõstmine, kasutaja teekond toote-teenuseni, kasutajakogemus ja selle kujundamine. Kaarel on pikaajaline koolitaja, mentor ja disainijuht erinevates arendusprogrammides nagu Disaini Meistriklass, Ringdisaini Meistriklass, Tippinnovaatorite programm jt. 

Teemad, millega Kaarel saab aidata:

  • Ringdisain ja ringmajandus
  • Brändi loomine ja arendus

Külliki Kesa

Ringdisain

Külliki on ringdisaini ekspert, kelle majandusalased teadmised toetuvad pikaajalisele kogemusele korporatiivpanganduses, keskkonna- ja ringmajandusalased teadmised on täienenud 2008. aastal alguse saanud Teeme Ära liikumisest saati ning disainivaldkonna kogemused tuginevad nii avalikus sektoris teenute arendamisele kui ka erasektori ettevõtete nõustamisele erinevate meistriklasside ja koolituste kaudu.

Külliki on lõpetanud magistriõppe Eesti Kunstiakadeemias interaktsioonidisaini erialal cum laude keskendudes oma magistritöös pakendisüsteemi sekkumiskohtade loomisele süsteemi disaini abil. 

Rohetiigri meeskonna liikmena on Külliki panustanud erinevate keskkonna ning ringmajandusega seotud teemade arendamisse. Külliki on Rohetiigri pakendite valdkonna eestvedaja ja koolitaja. Keskkonnaministeeriumi ja Rohetiigri pakendite koostööprojekti tulemusena valmis Pakendite disainijuhend, mis toetub parimatele rahvusvahelistele praktikatele, vastab Eesti kontekstile ning on valminud pakendite väärtusahela osapoolte kaasabil. Disainijuhend on mõeldud neile, kes tegelevad pakendite ja pakendimaterjalide valiku ja kasutamise ning disainiga.

Külliki on ka EKA ringdisaini õppekava külalislektor.

Mitmekülgne kogemuste pakett annab Küllikile unikaalse eelise läheneda ringmajanduse teemale süsteemselt ning aidata ettevõtetel paremini mõista oma võimalusi üleminekul ringsematele ärimudelitele.

Teemad, millega Külliki saab aidata:

  • Ringdisain ja ringmajandus
  • Pakendi valik ja disain

Kaili Kallas

Teenusedisain

Kailil on rohkem kui kümneaastane kogemus avaliku ja erasektori teenuste kujundamisel ja parendamisel. Ta on pühendunud brändide loomisele ja teenuste disainimisele, keskendudes pidevalt lõppkasutajale.

Tema kasutajakeskne lähenemine tagab, et iga brändi või teenuse aspekt on hoolikalt kohandatud, et rahuldada sihtgrupi spetsiifilisi vajadusi ja soove. Varasema töökogemusega valitsusametis ja jaekaubanduse ettevõtjana on ta juhtinud mitmeid strateegilisi brändingu projekte, sealhulgas selliste ettevõtete nagu Helmes, Kalev ja Põltsamaa, samuti avalike teenuste ümberkujundamist Tallinna Strateegiakeskuses ja Eesti Haridus- ja Noorteametis. Tema empaatia kasutaja suhtes ja arusaamine disainimeetoditest ning innovatsiooniprotsessidest on teinud temast avaliku hääle disainimõtlemise edendamiseks tööstuses.

Teemad, millega Kaili saab aidata:

  • Turu-uuringud, kliendi-uuringud & valideerimine

Mari Arnover

Turu- ja kliendiuuringud

Mari Arnover on teenusedisainer, ettevõtja ja külalislektor Tartu Ülikooli Pärnu kolledžis (brändijuhtimine ja teenusedisain). Igapäevalselt aitab mõista kliente, arendada teenuseid ja mõtestada ärisid Kliendiuuringud.ee all. Tal on oma teenusedisaini podcast “Mida kliendid tahavad?”. Teemad, millega Mari saab aidata:
  • Turu-uuringud, kliendi-uuringud & valideerimine

Lev Dolgatsjov

Investorvalmidus, riskide hindamine, liftikõne investorile

Lev on Eesti äriinglite võrgustiku (EstBAN) President, Euroopa äriinglite võrgustiku (EBAN) juhatuse liige, ingelinvestor ja startup mentor.
Ta on sariettevõtja enam kui 25 aastat IT jaemüügi, visuaalmeedia tootmise ja investeerimise alal. 

Teemad, millega Lev aidata saab:

  • investorvalmidus

LinkedIn:  https://www.linkedin.com/in/lev-dolgatsjov/

Marelle Ellen

Turundus

Marelle Ellen on ettevõtja, turundaja ja turunduspodcasti grit. üks saatejuhte. Turundusjuhina on ta aidanud üles ehitada influencer-turunduse platvormi Promoty, ärifestivali sTARTUp Day ning nüüd ehitab enda koolitusettevõtet. Lisaks on ta koolitanud ja mentordanud alustavaid ettevõtjaid nii Eestis kui välismaal. Teemad, millega Marelle saab aidata:
    • Digiturunduse strateegia & reklaamikampaaniad
    • Turundusstrateegia & turunduskanalite valik
    • Linkedin
    • Mõjuisikud ja affiliate turundus

Jürgen Jürimäe

Tootmistehnoloogiad, tootmise alustamine ja laiendamine

Jürgen on tootmisettevõtte Jusmi OÜ asutaja, mis tegeleb eritootmistehnoloogiate ja robootikaga. Varasemalt on Jürgen juhtinud Wendre AS tootmist ja tootmistehnoloogiate arendamist üle 10-aasta. Jürgen on peamiselt olnud tegev tekstiilitööstuse valdkonnas ja puutunud kokku masinaehituse, toiduainetööstuse ja pakenditööstusega, seda nii Eestis, Euroopas kui ka Hiinas. Lisaks sellele on ta õppinud ettevõtlust ja tehnoloogia juhtimist Tartu Ülikoolis. Jürgen nõustab tootmistehnoloogiate ning tootmise juhtimise ja laiendamise teemadel. Teemad, millega Jürgen saab aidata:
  • Tootmise planeerimine, tootmisprotsessid ja tehnoloogia

Heidi Kakko

Investorvalmidus, kapitali kaasamine, ärimudeli arendamine

Heidi Kakko on kogenud mentor ja investor, kes aitab ambitsiooniga ettevõtjatel kiiremini kasvada. Ta on juhtinud mitut investeerimisfondi (SmartCap Fund I&II, BaltCap Growth Fund) ja äriinglite võrgustikku EstBAN ning investeerib ka äriinglina idufirmadesse. Heidi saab tuge pakkuda:
  • Äriarendus
  • Pitchimine ja ettevõtte esitlemine
  • Rahastusvõimalused ja ühisrahastuskampaaniad
  • Investorvalmidus ja suhted investoritega
  • Koostöö teadlastega & teadusprojektide rahastus

Priit Kallas

Internetiturundus

Priit on turunduse ja reklaamiga tegelenud üle 20 aasta ja aidanud kaasa paljude Eesti tipp-brändide turundamisele. Priit on ka esimese eestikeelse internetiturunduse blogi looja. Hetkel haldab ta sotsiaalmeedia turundusele keskenduvat veebiajakirja www.dreamgrow.com, mille kaudu on Priit jaganud teadmisi sotslmeedias ja digiturunduses tulemuste saavutamises miljonitele huvilistele üle maailma. Lisaks teadmiste jagamisele digikanalites on Priit viinud läbi ka üle 400 koolituse seminaride, konverentside ja töötubade näol. Teemad, millega Priit saab aidata:
  • Turunduskommunikatsioon & copywriting
  • Digiturunduse strateegia & reklaamikampaaniad
  • Sotsiaalmeedia ja Facebook
  • SEO
  • Google Analytics, Google Ads, Goolge Merchant Center
  • Tehisintellekt
  • Linkedin
  • E-kaubandus & rahvusvaheline e-kaubandus
  • Müügisõnumid digitaalsetes kanalites

Iris Kivisalu

Fotograafia ja visuaalne identiteet

Irisel on üle 10-aastane töökogemus fotograafina. Tema töid on avaldanud enamik Eesti suurematest väljaannetest, samuti der Spiegel, Itaalia Vogue ja iGNANT. Iris on võitnud mainekal Nikoni “Best Portrait and Wedding 2017” rahvusvahelisel portreevõistlusel esikoha. Iris on pikalt olnud seotud disainivaldkonnaga, olles lähedalt näinud kujunevate brändide köögipoolt loovjuhi ja kujundaja vaatenurgast. Iris usub, et läbimõeldud ja terviklik visuaalne presenteering on tänapäeva brändiloome ABC, ilma milleta ei jõua ka kõige sisukamad ideed õige sihtgrupini. Teemad, millega Iris saab aidata:
  • Reklaam - ja tootefotode tegemine

Kadi Oja

UX/UI, digitoote disain

Kadi Oja
Kadi Oja on 10 aastase disainikogemusega, millest viimased viis on ta pühendunud kasutajakogemuse ja interaktsioonidisainile. Kadil on laialdane kogemus nii lihtsamate veebilehtede kasutajamugavuse kujundamisega kui ka keerukate digitoodete süsteemidega veebis ja mobiilis. Ta on teinud koostööd selliste ettevõtetega nagu Telia, Omniva, Eesti Esitluskeskus ning nõustanud veebidisainereid, tootejuhte ning ettevõtteid funktsionaalse kasutajakogemuse kujundamisel. Kadi taust meedia- ja reklaamikunsti erialal annab tervikliku arusaama brändi kasutusest veebis ning on süvendanud tema huvi disainisüsteemide loomise ja juhtimise vastu. Teemad, millega Kadi saab aidata:
  • UX disain

Karl Pae

Google'i reklaamid

Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Täna juhib ta Google’i reklaamidele spetsialiseerunud agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. Digiagentuur ePPC on juhtiv ekspert nii Eestist kui ka mujalt riikidest välisturgudele sisenemise teemadel. ePPC fookus on eksportivad ettevõtted, kelle käive eksportturgudelt tuleb suuresti läbi Google’i reklaamide. Teemad, millega Karl saab aidata:
  • Google Analytics, Google Ads, Goolge Merchant Center

Paavo Pettai

Turundusstrateegia

Paavol on 30-aastane kogemus turunduse, reklaami, disaini ja kommunikatsiooni valdkonnas. Ta on olnud asutaja ja partner reklaami-, meedia- ja suhtekorraldusagentuurides Idea AD, EuroRSCG PR, MPG Baltics, Media Contacts ja Midfield. Ta on osalenud paljude Eesti tuntud brändide loomises ja arendamises. Teemad, millega Paavo saab aidata:
  • Turundusstrateegia & turunduskanalite valik

Indrek Põldvee

LinkedIn

Indrek Põldvee lõi B2B Growth OÜ selleks, et aidata ettevõttetel ja inimestel viima LinkedIn uuele tasemele. B2B Growth on ainuke Baltikumis LinkedIni fookusega agentuur. Viimase 3 aastaga on korda tehtud üle 1000 isikliku ja ettevõtte profiili, hallatud rohkem kui 80 erinevat profiili, koolitatud üle 3000 inimese ja avatud filiaal Prantsusmaal. Eelneva ettevõttega Sorry as a Service on läbitud StartupWiseGuys kiirendi ja Techstars London kiirendi ja startupi müügi kogemus. Indreku tugevused on algfaasis ettevõttete mentordamine, müügi alustalad, mõtteviisiga tegutsemine, müügi ja turundusplaanide koostamine. Teemad, millega Indrek saab aidata:
  • LinkedIn
 

Rando Rannus

Äriarendus ja investorvalmidus

Rando on olnud tegev nii juhtimiskonsultandina PwCs, äriarendusjuhina nii startupides kui ka korporatsioonides ning internetiettevõtjana. Viimase 10 aastaga ehitas ta koos partneritega üles ühe Baltikumi suurima internetireklaami ettevõtte SmartAD tehes sellele eduka exiti TV3’le. Hetkel töötab Rando Siena Secondary Fund`is juhtivpartnerina. Rando on olnud aktiivne ka Eesti Asutajate Seltsis ja Eesti Äriinglite Assotsiatsioonis. Oma töös on ta kokku puutunud väga erinevate valdkondade ettevõtetega ja aidanud neid nii nõu kui jõuga äristrateegiatest turunduseni. Teemad, millega Rando saab aidata:
  • Äriarendus
  • Investorvalmidus ja suhted investoritega

Katrin Riisalu

Jaemüük

Katrin on töötanud kaubanduse ostuvaldkonnas üle 25 aasta ja selle aja jooksul puutunud kokku paljude erinevate ettevõtete ostutegevusega. Aastatel 2000-2008 töötas ta Prisma Peremarketis, 2009-2013 ettevõttes Statoil Fuel & Retail ning 2014-2023 Selveris ostudirektorina. Katrin on lõpetanud Estonian Business Schooli magistriõppe turunduse suunal ning on sertifitseeritud coach. Alates 2007 aastast annab Katrin ka erinevaid loenguid ja koolitusi kategooriajuhtimises ja ostujuhtimises. Teemad, millega Katrin saab aidata:
  • Jaekaubandus

Veiko Ristissaar

Digiturundus

Veiko Ristissaar on ettevõtja, õppejõud ja koolitaja, kes omab üle 12 aasta digiturunduse kogemust. Ta on loonud üle 50 erineva veebi- ja turundusprojekti erinevatele ettevõtetele ning koolitanud üle 20 organisatsiooni digiturunduse valdkonnas.  Lisaks sellele on õppejõud Tallinna Majanduskoolis, kus õpetab viimased 3 aastat digiturunduse ja sotsiaalmeedia spetsialiste ning väikeettevõtjaid erinevatel internetiturunduse teemadel. Veikol on kõrgharidus turunduses ja magistrikraad rahanduses. Täna aitab Veiko läbi oma ettevõtte, Digiturundus OÜ teistel ettevõttel astuda turunduses järgmise sammu edasi ja koolitab tulevasi digiturunduse eksperte koolis. Teemad, millega Veiko saab aidata:
  • Sotsiaalmeedia ja Facebook
  • SEO
  • Google Analytics, Google Ads, Goolge Merchant Center

Toomas Roolaid

Õppeprotsesside disain, koolitamine

Toomas Roolaid on ärikonsultant, kelle fookuses on tipptegijate varjatud ekspertiisi nähtavaks tegemine ja ettevõtte know-how strateegiline arendamine. Nõu ja abi saavad kasvavad teadmuspõhised firmad ja ka professionaalid, kes tahavad oma ekspertteadmisi kolleegidele õpetada. Toomasel on 16+ aastat kogemust protsessi nõustamisega ja strateegiliste arutelude juhtimisega ja 10+ aastat kogemust ekspertide koolitamise ja nõustamisega. Eesmärgiks disainida ja rakendada tõhusad lahendused, mis sobivad kokku olemasolevatesse tööpraktikate ja äriprotsessidega. Ärimentorina on Toomas aidanud paljudel alustavatel ettevõtjatel mõelda läbi oma ärimudeleid ning aidanud paljudel vabaühendustel analüüsida oma töö mõju ja leida tõhusaid sekkumisi oma missiooni saavutamiseks. Vabatahtlikuna osales Toomas aktiivselt vabatahtlike päästjate katusorganisatsiooni Päästeliidu loomises ja oli kuni 2022 ka nõukogu liikme rollis. Praegu keskendub ta vabatahtlikuna Ukraina humanitaarabile. Teemad, millega Toomas saab aidata:
  • Ettevõtte ja eksperdi enda know-how ehitamine ja seoses sellega töö efektiivsuse tõstmine
  • Varjatud ekspertiisi – kui kõik teadmine ja võime otsustada on asutajate „peas“ – nähtavaks tegemine
  • Seni ühe-kahe eksperdi intuitsioonil põhineva töövoost ettevõtte äriprotsessi loomine
  • Teadmiste edasiandmine kui teenus - koolitus, treening, töötoad, nõustamine
  • Õppeprotsessid ettevõttes, õppetooted ja - teenused

Almar Sehver

Intellektuaalse omandi kaitse

Almar Sehver on jurist ja patendivolinik, kes oma valdkonnas tegutsenud ligi 30 aastat. Oma igapäevatöös nõustab Almar nii alustavaid ettevõtteid, kuid suurettevõtteid ning suur osa tööst on rahvusvaheline, nõustades rahvusvahelisi ettevõtteid Eestis või korraldades Eesti ettevõtete intellektuaalomandi kaitset rahvusvaheliselt. Almar aitab nõu ja jõuga kõigis intellektuaalomandi küsimustes seose vastavate õiguste registreerimise, kaitse ja lepinguliste suhetega. Registreeritava intellektuaalomandi (kaubamärgid, disainid, patendid, kasulikud mudelid) küsimused saavad alguse esmasest otsingust ning nõuandes registreerimise võimalikkuse kohta, registreerimise aluseks on asjakohane strateegia ning professionaalne esindus patendiametites. Registreeritud õigusi on vaja pikendada ning teinekord rikkumiste korral ka oma õiguste kaitseks välja astuda. Nendes küsimustes aitab Almar koos oma kolleegidega Eesti juhtivas patendibüroos AAA ja vajadusel koos rahvusvaheliste kolleegidega.   Teemad, millega Almar saab aidata:
  • Intellektuaalomand & disainilahendused

Kari Maripuu

Ärimudelite arendus ja finantsplaneerimine

Kari tegeleb ettevõtlusega üle 20-aasta ja seda peamiselt tehnoloogia valdkonnas, kuid kogemusi on omandatud ka palgatöötajana suurettevõtetes Telia ja IBM. Tema 2010. aastal asutatud tarkvara ettevõte Brightspark on pälvinud rahvusvahelise tunnustuse mitmetel ettevõtluskonkursil. 2020. aastal tehtud äristrateegia muudatus tõi ettevõtte Ajujahi kaamerate ette ning samuti läbiti edukas raha kaasamise faas, et toetada ettevõtte tootearendust ning rahvusvahelistumist. Kari tugevused on personaalmüük ja müügi juhtimine, ettevõtte strateegiline juhtimine, teenuste eksport ja finantsplaneerimine. Ligi 20-aastane juhtimiskogemus on õpetanud Karile väga erinevaid juhtimisülesandeid ning andnud hindamatu pagasi erinevates olukordades äri arendamiseks. Kari on alates 2012. aastast olnud mentoriks EAS Ärimentorprogrammis ja Ajujahis ning viimased aastad aitab kaasa alustavatele ettevõtetele ka Tallinna Ettevõtlusinkubatoris. Kari jaoks on oluline, et alustavad ettevõtted saaksid tuule tiibadesse, looksid uusi töökohti ning tooksid turule uusi ja huvitavaid tooteid ja teenuseid. Teemad, millega Kari saab aidata:
  • Ärimudeli valimine ja arendus
  • Digitoodete arendus ja müük
  • Äriprotsesside digitaliseerimine

Jelena Žovnikova

Finantsplaneerimine, ettevõtte rahastus, ärimudeli analüüs

Jelena Žovnikova on kogenud finants- ja ärinõustaja. Ta on olnud Grant Thornton Baltic grupi partner ja finants-/ärinõustamisprojektide juht.  Viimaste aastate jooksul nõustab Jelena enamasti alustavaid ettevõtteid, idufirmasid ja loovinimesi. Ta koolitab ja mentordab tiime Tallinna Ettevõtlusinkubaatori, MTÜ Loov Eesti, Eesti Kaubandus- ja Tööstuskoja, StartupEstonia, Prototron fondi, Startup Wise Guys kiirendi, Draper ülikooli jt projektides nii Eestis kui välismaal. Lisaks on ta kahe Eesti ühisrahastusplatvormi (Fundwise ja Hooandja) tuumikmeeskondade liige.
Teemad, millega Jelena saab aidata:
  • Ärimudeli valimine ja arendus
  • Äriarendus
  • Finantsplaneerimine ja analüüs
  • Raamatupidamine
  • Rahastusvõimalused ja ühisrahastuskampaaniad

Eili Taavits

Pakendid

eili taavits
Eili omab pikaajalist juhi- ja projektijuhi kogemust trüki- ja tootmisagentuurist Print House. Igapäevane suhtlus erinevate tootjatega on andnud väga hea koostöökogemuse ja ülevaate nii offset- kui digitrükikodade võimalustest. Eili on koostööd teinud väga erinevate valdkondade ettevõtetega: Honda Eesti, Monton, Statoil Eesti, Riigikantselei, Eesti Disainikeskus, Saint-Gobain Eesti, Ülemiste City, Eesti Gaas jne. Lisaks on ta olnud nõustajaks EU2017 eesistumise raames kõrgetasemeliste saadikute kingituste kontseptsiooni välja töötamisel, valmistamisel, pakendamisel ja logistika osas.   Teemad millega Eili aidata saab:
  • Pakendi valik ja disain

Laura Valtere

Ekspordimüük, turu-uuringud

Pärast äriõpingute lõpetamist Suurbritannias ja Lätis, alustas Laura oma karjääri Ida-Euroopa juhtivas ekspordikonsultatsioonifirmas Gateway & Partners. Igapäevaselt aitab Laura Baltikumi ettevõtetel leida usaldusväärseid äripartnereid üle maailma ja näidata, millistele eksporditurule keskenduda. Laural on töökogemus toidu-, metalli-, puidu-, tekstiili-, trüki-, pakendi- ja IT-tööstusega Skandinaavia, Euroopa, Aasia ja Kanada suunal. Lisaks on Laura olnud osa oma pereettevõtte Baltic Seaberry esimestest sammudest eksportmüügi arendamises, mis on andnud talle platvormi õppida ja areneda mitte ainult teoreetiliselt, vaid ka praktiliselt. Peamised teemad, millega Laura saab aidata:
  • Ekspordistrateegia & sihtriigi valik

Tõnu Väät

E-kaubandus, meediasuhtlus ja PR

Tõnu on varasemalt töötanud üle 20 aasta meedias, juhtinud Eesti Ajakirjade Liitu, kuulunud Eesti Otseturundus Liidu juhatusse ning olnud pikaajaliselt tegev turunduses ning müügis. Viimased 3 aastat on aktiivselt tegev e-kaubanduse entusiasti ning eestvedajana juhtides Eesti E-kaubanduse Liitu. Tõnu on kirjutanud üle 200 soovitusartikli, andnud üle 100 intervjuu telekanalitele, raadiotele, online e-kaubanduse kasvu, potentsiaali ning kitsaskohtadega, lisaks kutsutud esinema kõikidele suurematele seminaridele 2021.a. mis e-kaubandust käsitlesid (Tallinna tarbijapäev, üleriigiline ettevõtlusnädal, Pärnu konverentside Tarneahela konverents, Kaupmeeste Liidu aasta konverents, MELT, Baltic e-Commerce Forum jne.) Tõnul on üks parimaid ülevaateid ja tunnetusi e-äri alustamise, kasvatamise, kitsaskohtade ja potentsiaali leidmisel kui ka välisturgudele laienemisel. Tõnult saad abi:
  • Suhtekorraldus ja meediasuhted
  • E-kaubandus & rahvusvaheline e-kaubandus