Kliendikogemuse arendamine

Kliendikogemuse ja-uuringu teemalise koolituse eesmärk on anda osalisele teadmisi ja oskusi sellest, kuidas uurida klienti ja parandada kliendikogemust.

 

Koolituse fookuses on, mida meie klient väärtustab ja kuidas ta meid tajub?

Avame järgnevaid teemasid:

  • Mis on kliendikogemus ja miks see on oluline? Näited põnevatest kliendikogemustest
  • Kuidas panna ennast kliendi kingadesse ja millistel viisidel on mõistlik viia läbi kliendiuuringut?
  • Kuidas disainida kliendikogemust ja millele pöörata tähelepanu?
  • Klienditeekonna kaardistus (kliendi pool + ettevõtja pool)

 

Koolituse tulemusena on osalejad võimelised läbi viiama kliendiuuringu, mis võimaldaks neil leida pimekohti oma teenuses/tootes ja avastada varjatud võimalusi oma toote/teenuse arendamiseks.

Koolituse järgselt saavad kõik osalejad kodutöö, mille tagasisidestamine toimub grupimentorluse raames.

 

Koolituse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Mari Arnover. Mari Arnover on suure pildi nägija, kes suhtleb ja kuulab palju, näeb seoseid ja mustreid ning paneb need kokku strateegiaks. Tugevuseks on kiire disainmõtlemine, inimestega kontakti saavutamine, sõnastamise oskus, lahendustele orienteeritus ning varasemad kogemused erineval pool lauda – nii töö tellija kui teenusepakkuja poolel. Maril on praktilist kogemust turunduses üle 15 aasta ning teenusedisainis 10a ning igapäevaselt tegeleb oma ettevõttega Kliendiuuringud.ee. Ta annab külalislektorina brändijuhtimise ja teenusedisani loenguid magistrantidele TÜ Pärnu Kolledžis.

 

Osalemine:

  • Koolitus on mõeldud ainult Loomeinkubaatori programmides osalevatele ettevõtetele.
  • Kasvuprogrammi inkubantidele tasuta.
  • Teistele inkubantidele 30€+km.

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni24C). Kui kohapeal ei ole võimalik osaleda, siis anna teada oma konsultandile ja organiseerime veebiülekande.