AI rakendamine LinkedInis
Koolituse esimeses osas õpivad osalejad, kuidas AI abil koostada profiilikirjeldusi, luua sisu, arendada strateegiaid ja analüüsida tulemusi. Samuti tutvustatakse, kuidas AI-d saab kasutada konkurentide profiilide kaardistamiseks, turu analüüsimiseks ning kontaktide loomiseks potentsiaalsete klientidega.
Teises osas keskendutakse isikliku assistendi loomisele, mis toetab LinkedIni sisuloomet, arvestades professionaali või ettevõtte eripärade ja kirjutusstiiliga. Lisaks käsitletakse LinkedIni agentide teemat ning arutletakse tuleviku võimaluste ja väljakutsete üle.
Viimases osas toimub Q&A sessioon, kus osalejatel on võimalus küsida täiendavat teavet, arutada ja saada selgitusi teemade kohta, mida ettekannetes ei käsitletud.
Koolituse rõhk on praktiliste oskuste arendamisel, kasutades reaalse elu näiteid, mis aitavad mõista AI tööriistade rakendamist eesmärkide saavutamiseks ja konkurentsieelise loomiseks. Praktilised harjutused võimaldavad omandatud teadmisi kohe kasutada, muutes õpitu igapäevatöös rakendatavaks.
Koolituse viib läbi Sandra Reivik. Sandra Reivik on Dubais baseeruv tehisintellekti koolitaja ja koolitusstrateeg, kes on spetsialiseerunud tehisintellekti tööriistade praktilisele rakendamisele ettevõtluses ning organisatsioonide koolitamisele, et parandada nende konkurentsivõimet ja toetada töötajate professionaalset arengut läbi AI tööriistade oskusliku kasutamise. Eesti maastikul on ta kokku koolitanud tehisintellekti teemadel juba üle 7500 inimese. Koostöös Estonian Business Schooliga on tema juhtimisel koos Eesti tehisaru ekspertidega loodud akadeemiline kursus “AI tööriistad äris” ning samuti kursus “Tehisintellekti rakendamine turunduses”.
Tema varasemate klientide hulka kuuluvad Äripäev, Kaamos, Bondora, Estanc, Initiative, Häk, AIRE, Talentor Estonia ja teised. Lisaks on Sandra aktiivne tehisintellekti teemadel eestkõneleja ning “hands-on” stiilis koolitaja, kes keskendub keeruliste teemadega seonduva lihtsasti mõistetavaks ja praktiliselt rakendatavaks muutmisele, sõltumata kuulaja varasemast kokkupuutest AI valdkonnaga.
Koolitus toimub kohapeal Kultuurikatla D-saalis (Kursi tn 3) ja osaleda on võimalik ka Zoomis.
Osalustasu:
- Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele on osalemine tasuta.
- Ettevõte ja Eraisik: 35€+km
- Vilistlane ja TDH disainer: 25+km
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Innovatsioon ja selle juhtimine
Innovatsiooni koolitus pakub osalejatele teadmisi sellest, mis on innovatsioon ja kuidas sellele oma ettevõttes läheneda.
Teemad, mida koolitusel käsitleme:
- Mis on innovatsioon? Mis vahe on leiutamisel ja innovatsioonil?
- Kuidas ambitsioon ja ettevõtte visioon on innovatsiooni alustalad?
- Innovatsiooni tüübid – tehnoloogiline innovatsioon ja ärimudeli innovatsioon
- Jobs-to-be-done” raamistik, mis aitab mõista, miks kliendid valivad konkreetseid tooteid või teenuseid.
- Digitaliseerimise roll ettevõtte kasvu kiirendamisel ja uute ärivõimaluste loomisel.
- Eksperimenteerimine ja Lean meetod, mis keskendub kiirele katsetamisele ja õppimisele.
- Kinnise ja avatud innovatsiooni eripärad
Koolituse tulemusena on osalejad omandanud põhiteadmised innovatsiooni alustest ja saanud praktilisi juhiseid, kuidas soovi korral innovatsiooniprotsessidega algust teha.
Koolituse viib läbi Agu Remmelg. Agu on töötanud Ragn-Sells AS-is erinevatel juhipositsioonidel (juhatuse liige, arendusdirektor ja IT juht), millest viimased 9 aastat oli ta ka ärijuht. Ta on olnud Euroopa Innovatsiooniakadeemias direktori ametikohal, kus peamised tööülesanded olid innovatsiooniteemaliste koolitus- ja konsultatsiooniteenuste arendus, müük ja osutamine Itaalias, Portugalis, Kataris, Hiinas ning teistes riikides. Agu on läbinud Institute of Leadership and Management (ILM, UK) Effective Mentoring arenguprogrammi ja tal on ka Master Trainer Certificate. Ta on ka ettevõtte Coursy.io tegevjuht, mis on Baltikumi suurim e-õppeplatvorm ettevõtetele.
Osalemine:
- Koolitus on mõeldud ainult Ettevõtlusinkubaatori programmides osalevatele ettevõtetele.
- Kasvuprogrammi inkubantidele tasuta.
- Teistele inkubantidele 35€+km.
Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kultuurikatel, Kursi tn 3) ja osaleda on võimalik ka veebi teel.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Finantsplaneerimine ja kasvu finantseerimine
Finantsplaneerimiese koolitus pakub osalejatele teadmisi, mis aitavad neil oma ettevõtte rahavoogusid ja kasvu sihipäraselt juhtida.
Koolitus pakub:
- Osalejatele teadmisi ettevõtte finantsplaneerimise põhimõtetest ja olulistest finantsnäitajatest, millele kasvav ettevõte peaks oma tegevuses keskenduma.
- Võimalust tutvuda ROI arvutamisega ja selle rakendamisega investeeringute analüüsimisel.
- Ülevaadet erinevatest rahastusvõimalustest ja nende omadustest, eripäradest.
Koolituse tulemusena on osalejatel praktilised oskused ja teadmised, mis võimaldavad neil paremini planeerida oma ettevõtte finantse, analüüsida investeeringute tasuvust ning valida sobivaid rahastamisvõimalusi ettevõtte kasvu toetamiseks.
Koolituse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Kari Maripuu. Kari tegeleb ettevõtlusega üle 20-aasta ja seda peamiselt tehnoloogia valdkonnas, kuid kogemusi on omandatud ka palgatöötajana suurettevõtetes Telia ja IBM. Tema 2010. aastal asutatud tarkvara ettevõte Brightspark on pälvinud rahvusvahelise tunnustuse mitmetel ettevõtluskonkursil.
Kari tugevused on personaalmüük ja müügi juhtimine, ettevõtte strateegiline juhtimine, teenuste eksport ja finantsplaneerimine. Ligi 20-aastane juhtimiskogemus on õpetanud Karile väga erinevaid juhtimisülesandeid ning andnud hindamatu pagasi erinevates olukordades äri arendamiseks. Kari on alates 2012. aastast olnud mentoriks EAS Ärimentorprogrammis ja Ajujahis ning viimased aastad aitab kaasa alustavatele ettevõtetele ka Tallinna Ettevõtlusinkubaatoris.
Osalemine:
- Koolitus on mõeldud ainult Ettevõtlusinkubaatori programmides osalevatele ettevõtetele.
- Kasvuprogrammi inkubantidele tasuta.
- Teistele inkubantidele 35€+km.
Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kultuurikatel, Kursi tn 3) ja osaleda on võimalik ka veebi teel.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Kuidas LinkedIn’i ettevõtte turundamiseks kasutada?
LinkedIn’i koolitusel käsitleme põhifunktsioone, eripärasid, eeliseid ja puudusi ettevõtte turundamisel. Saame teada, millised on parimaid praktikaid sisuloomeks ning olulisemad tegevused isiklike ja ettevõtte kontode haldamiseks. Koolitusel saab praktilisi teadmisi ja oskusi, mis aitavad kasutada LinkedIn’i tõhusalt oma ettevõtte kasvuks ja brändi tugevdamiseks.
Koolitusel osalenu mõistab ja oskab luua seoseid LinkedIn’is tehtavate turundustegevuste ja oodatavate ning reaalsete tulemuste vahel. Osaleja teab kuidas korrastada üksikisiku konto ja kuidas üles ehitada ettevõtte konto.
Koolituse viib läbi Matis Metsala. Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Enne Adformi siirdumist töötas Matis Httpool Baltics’i Eesti maajuhina, mis on Balti riikides Facebooki, Twitteri, LinkedIn’i jt sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivne ametlik esindaja. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, töötanud erinevatel ametikohtadel nii agentuuri, meediakanali kui kliendi poolel. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi, nõustaja ja ka freelancerina turundusküsimustes.
Koolitusel on võimalik osaleda kohapeal (Kultuurikatel, Kursi 3) või veebis.
Osalustasu:
- Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele on osalemine tasuta.
- Ettevõte ja Eraisik: 25€+km
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Kuidas luua ettevõttele kasvustrateegia?
Koolitus keskendub kasvustrateegia loogikale ning pakub ettevõtjatele praktilist kogemust metoodikate ja töölehtedega. Osalejad loovad töötoa käigus oma kasvustrateegia esmase versiooni. Arutelu käigus analüüsitakse erinevate ettevõtete kasvustrateegiate sarnasusi ja erinevusi, samuti igaühe kitsaskohti ja võimalusi.
Koolitusel käsitletavad teemad
- Kasvustrateegiad ja nende tüübid: erinevate kasvustrateegia tüüpide tutvustamine (orgaaniline kasv, tootearendus, uuele sihtturule laienemine, koostöö/partnerlus jm).
- Ettevõtte kasvupotentsiaali analüüs: kasvuvõimaluste analüüsimise viisid (nt SWOT, PESTLE jt).
- Riskiplaan: kasvuga seotud riskide kirjeldamine ja nende juhtimise kava.
- Kasvustrateegia tegevusplaan: eesmärkide defineerimine ja mõõdikute seadmine. Strateegia elluviimise kava (taktikaline tegevusplaan).
- Tulemusmõõdikud
- Juhi motivatsioon ja riskivalmidus: motivatsioon: (mikro)ettevõtte juhi enesehindamine – riskivalmidus, piirangud ja suurimad võimalused.
Koolituse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor J. Margus Klaar. J. Margus Klaar on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.
Osalemine:
- Koolitus on mõeldud ainult Ettevõtlusinkubaatori programmides osalevatele ettevõtetele.
- Kasvuprogrammi inkubantidele tasuta.
- Teistele inkubantidele 35€+km.
Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kultuurikatel, Kursi tn 3) ja osaleda on võimalik ka veebi teel.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Kuidas kontrollida oma aega, energiat ja tähelepanu?
Me mõistame sind. Raske on hoida fookust olulisel. Eriti kui Sind tabavad telefonikõned, planeerimata koosolekud, pidevad sõnumid ja meilid. Ja loomulikult kolleegid, kes küsivad: “On Sul 5 minutit aega?” Noh, viis minutit ju ikka on… aga oota. Veel üks ootamatu kliendikohtumine, kiire kiri ja avastad, et õhtu ongi käes. Ja päriselt kõige tähtsama projektiga tegelemine jäi jälle pooleli. Kuhu see välja viib?
Seminaris õpid, kuidas kontrollida oma aega, energiat ja tähelepanu, et kõige olulisemad asjad tehtud saada.
Ajakava:
- Tervitus ja sissejuhatus päeva
- Kuidas vähendada stressi oma peas? (Avasta, kuidas edukalt kõik mõtted ühte kohta koguda ja selle abil hästi ülesandele keskenduda ning hetkes kohal olla. Õpi, kuidas mitte kunagi enam olulisi detaile unustada.)
- Arvesta oma energiataset (Avasta, mis ajal Sa oled päeva jooksul produktiivsem ning kasuta seda aega targalt.)
- Sirutuspaus
- Prioritiseerimine ja valikud (Kui töölaual on mitmeid väga tähtsaid ülesandeid ja projekte, siis kuidas päriselt oluline tehtud saada.)
- Päeva planeerimine (Kuidas mõtestada, mida täpsemalt tööpäeval tegema hakkad ja selle abil oma aega säästa.)
- Keskendumise välised ja sisemised segajad (Kuidas ära tunda segajaid, mis takistavad töötamist ning neid kõrvaldada.)
Koolituse viib läbi Arno Lehtsaar, kes on Produktiivsusklubi kaasasutaja. Ta loobus 2018. aastal edukast müügikarjäärist LHV-s, et alustada oma unistusega – luua koos sõpradega ettevõte Produktiivsusklubi. Tema jaoks on eesmärkide seadmine, harjumuste kujundamine ja fookuse hoidmine tõeliselt põnevad teemad. Arno kirjeldab, et tunneb end nagu väike laps, kes on saanud uue lemmikmänguasja – elevus ei kao kuhugi. Seda entusiasmi ja teadmisi soovib ta jagada ka teistega. Selleks, et oma oskusi veelgi täiustada, lõpetas ta kvaliteedijuhtimise eriala ning kirjutas lõputöö teemal, kuidas tagada ja mõõta koolituse kvaliteeti.
Koolitusel on võimalik osaleda kohapeal (Kultuurikatel) või veebis.
Osalustasu:
- Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele on osalemine tasuta.
- Ettevõte ja Eraisik: 35€+km
- Partner: Vilistlane, TDH disainer, Ettevõtlusinkubaatori rentnik, mentor: 25€+km
- Vilistlane: 25€+km
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Kuidas läbipõlemise asemel muutuseid nautida?
Kui muutuste juhtimine teeb sind nõutuks ja vanad toimetulekutaktikad enam ei tööta, siis see koolitus on just sulle.
Praktiline lühikoolitus on sissejuhatav koolitus muutustega kohanemisvõime ehk säilenõtkuse arendamiseks. Mängulise praktika meetodil põhinev koolitus aitab astuda esimese sammu, et liikuda vastuseisust ja läbipõlemisest muutuste nautimise suunas.
Koolituse käigus õpid:
- Tuvastama oma praeguseid toimetulekuviise ning mõistma, kuidas need sinu kriisijuhtimisele kaasa aitavad või takistavad.
- Avastama uusi strateegiaid, et töötada teadlikult ja tasakaalukalt ka keerulistes olukordades ja vältida läbipõlemist.
- Koostama oma toimetulekuplaani, mida saad kohe ellu viia ja järgida igapäevases töös.
Peale koolitust on sul olemas uued viisid enda toetamiseks ja produktiivsuse taastamiseks ning paranenud säilenõtkus, mis aitab leida rõõmu ja võimalusi ka keerulistel aegadel.
Koolitust viib läbi Tallinna Ettevõtlusinkubaatori inkubatsiooniprogrammis osalev ettevõtja, transpersonaalne psühhoterapeut Meeli Laane, kes on spetsialiseerunud muutuste läbimise toetamisele. Meeli varasemad koolitused ja konsultatsioonid on paljudel inimestel aidanud ka kõige keerulisematel perioodidel jõuda rõõmu ja selguseni.
Üritus on TASUTA, aga vajalik on registreerimine.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Praktiliselt Meta reklaamidest
Koolitus annab osalejatele praktilisi teadmisi Meta reklaamide tegemisest ja haldamisest. Õpime, kuidas kasutada Meta tööriistu ja rakendame parimaid praktikaid, et luua tulemuslikke ja täpselt sihitud reklaamikampaaniaid.
Koolitusel käsitletavad teemad:
- Meta reklaamide loovlahenduste parimad praktikad koos Meta suurklientidele mõeldud raamistikega. Erinevad reklaamide formaadid, asukohad ja mudelid.
- Reklaamikonto haldamise head tavad ja praktikad
- Pixeli/CAPI seadistamine ja kasutamine
- Erinevad sihtgruppide loomise võimalused. Meta pixelist demograafiliste andmeteni.
- Kampaaniate eesmärgid, struktuur ja seadistamine vastavalt ärilisele eesmärgile, eelarvele ja äri eripäradele.
- Manual setup vs erinevad Advantage+ mudelid nagu Advantage+shopping ja Advantage+audiences.
- Analüütika lugemine eri kohtadest ja mõõdikute loomine.
Koolituse viib läbi Andrus Kiisküla. Andrus Kiiikülal on pikaaegne kogemus digiturundaja ja digiturundusstrateegia valdkonnas. Ta on loonud suuri majasiseseid turundus osakondasid üle erinevate turgude, toetanud väga erinevaid ettevõtteid väikestest e-poodidest suurte börsiettevõteteni välja. Täna on Andruse fookus aidata eksportivaid ettevõtteid läbi e-kaubanduse.
Koolitusel on võimalik osaleda kohapeal (Veerenni 24C) või veebis.
Osalustasu:
- Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele on osalemine tasuta.
- Ettevõte ja Eraisik: 35€+km
- Partner: TDH disainer, Ettevõtlusinkubaatori rentnik, mentor: 25€+km
- Vilistlane: 25€+km
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Turunduskanalite valik ja tulemuste mõõtmine
Turundusega alustades seisame silmitsi mitmete praktiliste küsimustega: millistes kanalites oma ettevõtet turundada? Kui tihti postitada? Mitut kanalit kasutada? Kuidas mõõta turundustegevuste tulemuslikkust?
Koolitusel käsitletavad teemad:
- Turunduskanalite valimine ja nende testimine
- Sisuturundus
- Turunduslike eesmärkide seadmine
- Tulemuste mõõtmine
Koolitusel saame ülevaate erinevatest võimalikest turunduskanalitest ja nende eripäradest. Õpime, kuidas erinevaid kanaleid testida ja omavahel kombineerida. Saame juhiseid, kuidas oma turundustegevusi eesmärgistada ja mõõta. Koolituse raames teeme ka grupitööd.
Koolituse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Marelle Ellen. Marelle Ellen on ettevõtja, turundaja ja turunduspodcasti grit. üks saatejuhte. Turundusjuhina on ta aidanud üles ehitada influencer-turunduse platvormi Promoty, ärifestivali sTARTUp Day ning nüüd ehitab enda koolitusettevõtet. Lisaks on ta koolitanud ja mentordanud alustavaid ettevõtjaid nii Eestis kui välismaal.
Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kultuurkatel, Kursi 3) ja soovi korral saab osaleda ka veebi teel.
Osalustasu:
- Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele tasuta
- Ettevõtetele ja eraisikutele 40€+km
- Eelinkubatsiooni raames on võimalik osaleda 7 koolitusel: https://inkubaator.tallinn.ee/program/eelinkubatsioon/
PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
CRÉA Kommunikatsiooni ja esinemiskoolitus
Me naudime, kui info jõuab meieni õigel ajal. Me naudime, kui saadetud info selgelt ja arusaadavalt edastatud. Me naudime, kui seda on täpselt parajalt – mitte liiga palju, mitte liiga vähe. Miks muidu tarbiksime päeva jooksul tohutus hulgas infot?
Miks on nii, et üldjuhul käivad konverentsidel, seminarides, raadio- ja telesaadetes ühed ja samad näod, ühed ja samad hääled? Infot on kas liiga palju või liiga vähe, see on liiga pikalt või liiga segaselt kirjutatud?
Vastus peitub kommunikatsioonis. Me saame aru, milline on hea ja milline on halb kommunikatsioon. Aga kuidas ise olla kommunikatsioonis hea? Kuidas rääkida hästi – nii, et oleks põnev ka teistel? Kuidas kirjutada nii, et oleks lihtne, lühike ja piisav? Kas selleks peaks olema loov?
Hea kommunikatsiooniga saab hakkama igaüks. CRÉA kommunikatsiooni ja esinemiskoolitusel õpime, millised on hea kommunikatsiooni võtmetegurid, kuidas oma sõnumeid veenvalt esitada ja end esinedes mugavalt tunda.
CRÉA pakub loovaid meeskonna tegevusi ja loovkoolitusi ettevõtetele. Kaasahaaravad kogemused on loodud selleks, et viia osalejad mugavustsoonist välja, inspireerida uusi ideid ja innovaatilist mõtlemist. Kogenud koolitajate juhendamisel aitab CRÉA avada töötajate loovat potentsiaali ja pehmeid oskuseid, mis omakorda tugevdavad kogu meeskonda.
CRÉA kommuniktsiooni ja esinemiskoolituse koolitajad:
Pihel Sahk on kommunikatsioonispetsialist, kes on toetanud mitmeid suuri ja väikeettevõtteid finants, IT- ja tehnoloogia, logistika ja kaubandussektorist. Kuigi Pihel on lõpetanud Tartu Ülikoolis ka kommunikatsioonijuhtimise magistri, mõtleb ta endast kui professionaalsest sõnumiseadjast. Sõnumite seadmine on see, mida ta armastab, millega igapäevaselt tegeleb ja ka koolitusel õpetab.
Christopher Rajaveer on Eesti Draamateatri näitleja. Ta on lõpetanud EMTA lavakunstikooli bakalaureuseõppe näitleja erialal ning magistriõppe lavakõne ja teatripedagoogika erialal. Ta on olnud lavakunstikooli lavakõne õppejõud ning viinud läbi hulgaliselt kõne-, hääle- ja esinemiskoolitusi. Ta on mänginud arvukates teatrilavastustes, osalenud filmides ja seriaalides, dubleerinud animafilme ja -seriaale ning olnud ka laulupeo teadustaja.
Susanna Aleksandra Veldi on laulja, helilooja ja laulupedagoog. Ta on lõpetanud Sibeliuse Akadeemia magistri džässmuusika ja pedagoogika erialal, teinud rahvusvahelist karjääri lauljana ning andnud välja kaks omaloomingulist albumit. Ta on loonud “Singability” programmi, mille raames on õpetanud kümneid professionaalseid lauljaid ja lauluõpetajaid.
Koolitus toimub vaid kohapeal Kinomajas (Uus tn 3). Koolitus on mõeldud vaid Ettevõtlusinkubaatori programmi ettevõtetele.
NB! 30.10 koolitus on Ettevõtlusinkubaatori inkubatsiooniprogrammis osaleva ettevõtte CREA demokoolitus. Eesmärk on saada osalejate tagasisidet ja koolitust vastavalt tagasisidele täiendada. Koolitusel filmitakse ja tehakse fotomaterjali. Eeldame, et osalejad nõustuvad sellega, et foto ja videomaterjali kasutatakse sotsiaalmeedias ja veebilehel. Kui osaleja ei soovi olla materjalidel kuvatud, palume sellest korraldajatele eelnevalt teada anda!
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.