Kuidas Google’i tööriistadega välisturgudele siseneda?
Koolituse jooksul:
- Sukeldume sügavamale ekspordimaailma, uurides erinevaid info kogumise viise ja turuanalüüsi võimalusi. Õpime, kuidas leida oma toodetele ja teenustele parimad turud ning kuidas hinnata oma ettevõtte ekspordivõimet.
- Saame teada Google Adsi ja Google Shoppingu võimalustest, et luua kampaaniaid, mis toovad tulemusi välisturgudel. Õpime reklaamide loomise ja optimeerimise eripärasid, reklaamide tulemuste mõõtmist ja analüüsimist ning Google Shopping kampaaniate seadistamist ja toodete haldamist Google Merchant Centeris.
- Tutvustame ka erinevaid tööriistu, mis aitavad oma ekspordieesmärke saavutada. Lisaks vaatame, kuidas ChatGPT saab sellel teekonnal abiks olla nii strateegia, märksõnade, reklaamide kui muu osas.
Koolituse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Karl Pae. Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Täna juhib ta Google’i reklaamidele spetsialiseerunud agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi.
Digiagentuur ePPC on juhtiv ekspert nii Eestist kui ka mujalt riikidest välisturgudele sisenemise teemadel. ePPC fookus on eksportivad ettevõtted, kelle käive eksportturgudelt tuleb suuresti läbi Google’i reklaamide.
Koolitusel on võimalik osaleda kohapeal ja veebis.
Osalustasu:
- Ettevõtlusikubaatori inkubantidele tasuta.
- Ettevõte/Eraisik: 35€+km
- Ettevõtlusinkubaatori vilistlane ja TDH disainer: 30€+km
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.
Notion: supervõimetega produktiivsustööriist ettevõttele
❓ Tuleb tuttav ette?
- Su töö on laiali mööda tosinaid äppe ja lahendusi
- … mis töötavad koos vaevaliselt või üldse mitte
- … kuid nõuavad kõik litsentsitasu, koolitus- ja juurutamiskulu
- Head ideed ja kokku lepitud ülesanded hajuvad vaikselt “õhku”
- Projektijuhtimisäpp on Sinu tiimi jaoks liiga keeruline või liiga primitiivne
- Dokumentide talletamiseks ja ülesannete jälgimiseks pole ühtset süsteemi
- Sa pole päris kindel, kus su olulised failid täpselt on
- Tundlik info pesitseb lõpuks Spreadsheetsis ja Dropboxis
- Tiimi tööprotsessi juhtimist on lihtsalt liiga palju
- Scoro, Pipedrive, Trello, Asana jm pärandtehnoloogiad ei arvesta sinu tiimi töövooga?
Sa pole üksi. Seetõttu ongi 100 miljonit inimest kolinud enda digielu Notionisse.
Lihtne märkmeäpp või supervõimetega lego?
Notionit võib kasutada lihtsa ja selge märkmete äpina, aga ka keskkonnana võimsate ja paindlike äritööriistade ehitamiseks. CRM-ist task manageri, müügi pipeline, sisukalendri ja firma wikini. Kogu tööriistakasti ühte keskkonda toomine lahendab äppidevahelised koostööprobleemid, säästab nii koolituse kui litsentsikuludelt. See teeb Notionist revolutsioonilise tööriista, mis lubab ettevõtetel ja tiimidel töötada produktiivsemalt kui kunagi varem. Ja Notion on soodne.
Notioni koolitaja ja arendaja Lauri Linnamäe juhendab koolitusel, kuidas:
- Saada üle OneNote’ist, Evernote’ist, Asanast, Trellost jm pärandtehnoloogiast
- Alustada Notioni kasutamist ja töö käigus õppida
- Notioni struktuurist aru saada
- Luua esimene lihtne task manager
- Töövooge luua, kohendada, kohandada
- Info, data, kogu digimudru selgesse süsteeim saada
- Notionis tiimitööd teha
Kellele see koolitus on mõeldud?
Koolitus on suunatud alustavatele ja väikestele ettevõtetele, kes soovivad oma töökorraldust lihtsustada, tõsta produktiivsust ja saavutada paremaid tulemusi.
Liitu koolitusega ja avasta Notioni tõeline võlu!
Kohtade arv on piiratud, seega registreeru juba täna! Osalemine on tasuta, aga vajalik on registreerimine.
Koolitus toimub veebis. Link saadetakse päev enne üritust.
Google Ads reklaamid
Google Ads on reklaamide platvorm, mis pakub väga palju erinevaid võimalusi. Google’i otsingus ilmuvatele reklaamidele lisaks saab Adsi kaudu reklaamida ka Youtube’is, Gmailis, erinevates portaalides, blogides jm. Tavalise reklaami kõrval on väga oluline roll taasturundusel ehk kampaaniatel, mis on suunatud klientidele, kes on kodulehte külastanud või muul moel toote või teenuse vastu huvi üles näidanud.
Koolituse eesmärk on anda osalejale teadmised ja oskused, et luua lihtsaid ja tulemuslikke Adsi kampaaniaid ning mõõta tulemusi, et säästa reklaamikuludelt ning kasvatada käivet.
Koolituse ajakava:
10:00 – 11:30
- Mis on kvaliteediskoor? Kuidas reklaamid asetuvad? Palju maksab?
- Kuidas reklaamid asetuvad – kuidas ja kas saada esimeseks?
- Optimaalsete märksõna kliki hindade ja eelarvete valik
- Konto struktureerimine ja kuidas teha märksõnale vastavat reklaami
- Reklaamide loomine AI abiga
11:45 – 13:15 Märksõnade valik ja reklaamide loomine
- Märksõnade vastetüübid ja negatiivsed märksõnad
- Reklaamide kirjutamine nii Google-i kui kasutaja jaoks
- Google’i eeskirjad ja reeglid – mis on lubatud ja mis mitte?
- Reklaamide täiendamine reklaamilaienditega
- Märksõnade valik AI abiga
14:00 – 15:30 Täpsem tulemuste mõõtmine ja võimalused väljaspool otsingureklaame
- Sissejuhatus Google Analyticsisse, eesmärkide seadistamine ja Adsiga
- ühendamine, et mõõta reaalset käivet või päringuid
- Google display-võrgustiku võimalused
- YouTube-is reklaamimine
- Gmaili reklaamide eripärad
- Tasuturunduse abil klientide tagasi toomine
- Chatgpt kasutamine erinevate võimaluste vahel navigeerimiseks
15:45 – 17:00 Põhjalike kampaaniate tegemine või analüütika seadistamine
- Vastavalt auditooriumile vaatame läbi Google Ads Editori abil keerulisemate
- kampaaniate kasutamise või lähme detailidesse mõnel muul teemal, mis
- rohkem huvi valmistab. Näiteks on võimalik lähemalt uurida Google Analyticsit ja Google Tag Manager abil trackingu seadistamist.
- Oma kampaania loomine ja tagasiside
Koolituse läbiviimise põhimõtted: Enne koolitust on soovitatav luua endale Google Adsi konto (ads.google.com lehel). Konto loomine on lihtne, lehel on suunavad juhised. Pärast konto loomist on soovituslik keskkonnas ka midagi katsetada ja ringi vaadata, et koolitajalt soovi korral abi saada ning küsimusi esitada. Koolituse raames laiendatakse teadmisi, et toimivaid kampaaniaid luua.
Koolituse tulemusena osaleja:
- oskab luua lihtsaid ja tulemuslikke turunduskampaaniaid;
- teab nippidest, kuidas kampaaniate loomist lihtsustada ning kuidas lisaks klikkidele reaalseid tulemusi mõõta;
- oskab luua reklaame, mis on Google’i eeskirjadega kooskõlas;
- teab, millised on Google Adsi võimalused väljaspool otsingureklaame (YouTube, Gmail jm).
- oskab kasutada AI lahendusi, et reklaamide loomist hõlbustada.
Koolituse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Karl Pae. Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Täna juhib ta Google’i reklaamidele spetsialiseerunud agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi.
Digiagentuur ePPC on juhtiv ekspert nii Eestist kui ka mujalt riikidest välisturgudele sisenemise teemadel. ePPC fookus on eksportivad ettevõtted, kelle käive eksportturgudelt tuleb suuresti läbi Google’i reklaamide.
Koolitus toimub kohapeal Ettevõtlusinkubaatoris.
Koolitus on mõeldud vaid Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.
Meeskonna juhtimine
Koolitus on mõeldud väikeettevõtte juhtidele (kuni 8 töötajat), eesmärgiga arendada meeskonna juhtimise oskusi. Osalejad saavad põhiteadmised ja praktilised tööriistad, et vältida juhtimisvigu ning arendada tõhusat meeskonnatööd.
Õpiväljundid: Koolituse lõpuks osalejad:
- Mõistavad juhi rolli väikeettevõttes ja oskavad vältida juhtimisvigu.
- Oskavad anda ja vastu võtta tagasisidet.
- Teadvustavad meeskonna arenguetappe ja isiksuste rolli meeskonnatöös.
- Arendavad enesejuhtimise oskusi ja määratlevad oma isiksuse tüübi.
Koolitusel käsitletavad teemad:
Väikeettevõtte juhtimine
- Juhi funktsioonid ja tuumkompetentsid tänapäeva väikeettevõttes.
- Erinevad juhtimisstiilid ja nende mõju meeskonnale.
- Peamised juhtimisvead ja kuidas neid vältida.
Edasi- ja tagasisidestamine
- Kuidas kasutada edasisidestamist eesmärkide ja rollide selgitamiseks.
- Kuidas tagasisidet anda ja vastuvõtta, et edendada meeskonna tööd ja arengut.
Meeskonna kujundamine ja juhtimine
- Mis eristab meeskonda kollektiivist ja kuidas meeskonda efektiivselt kujundada.
- Meeskonnaliikmete valik ja värbamine.
- Meeskonna arenguetapid ja nende juhtimine.
Enesejuhtimine
- Strateegiline ja taktikaline enesejuhtimine.
- Praktilised harjutused enesejuhtimise arendamiseks.
Koolitus on suunatud praktilistele oskustele ja teadlikkuse tõstmisele, et igapäevases meeskonnatöös saavutada paremat koostööd, motivatsiooni ja usaldust. Lõpus määratlevad osalejad oma isiklikud arengueesmärgid ja saavad tagasisidet oma arengu kohta.
Koolituse läbinud osalejad on valmis juhtima meeskondi väikestes ja paindlikes ettevõtetes, andes neile tugeva aluse edasiseks professionaalseks arenguks.
Koolituse viib läbi Margus Alviste. Margus Alviste on juhtimistreener ja organisatsioonikonsultant, kes on turul tegutsenud alates 1995. aastast. Selle aja jooksul on Marguse klientide hulka kuulunud enam kui 900 organisatsiooni, sh nii kohalikke kui rahvusvahelisi, avaliku, era- kui kolmanda sektori kliente Marguse koolitusi on külastanud enam kui 80 000 inimest. Margus on esinenud paljudel konverentsidel, kirjutanud artikleid, olnud vastutavaks koostajaks ja autoriks raamatule “Organisatsiooni Käsiraamat: kontseptsioonid ja vahendid” (Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus, Tallinn 2004) ning tegelenud paljude arenguprojektidega. Metoodikuna on Margus töötanud välja mitmeid unikaalseid tööriistu organisatsioonide võimekuse kasvatamiseks.
Osalemine:
- Koolitus on mõeldud ainult Ettevõtlusinkubaatori programmides osalevatele ettevõtetele.
- Kasvuprogrammi inkubantidele tasuta.
- Teistele inkubantidele 30€+km.
Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kultuurikatel, Kursi tn 3) ja osaleda on võimalik ka veebi teel.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.
Kuidas uut töötajat tulemuslikult välja õpetada?
Kui oled praegu asutaja, kes teeb enamuse olulisi otsuseid ja mõtled osa koormuse üle andmisele uuele inimesele, siis olen kindel, et teema tekitab sinus ärevust. Kahtled, kas uus tulija saab piisavalt hakkama ja aimad, et sul tekib veel rohkem muresid aga vähem kotrolli.
Sisetunne ei peta sind, see on reaalne risk! Kuid selle maandamiseks on olemas toimiv ja sulle jõukohane lähenemine, mille töötame koos läbi.
Probleemi olemusse sukelduv koolitus aitab mõista, kuidas anda olulist tööprotsessi või funktsiooni üle uuele inimesele nii, et ta suudaks isesesvalt tegutseda, olukordi hinnata ja teha häid otsuseid. Saab selgeks, kuidas kolleegi õpetada nii, et tal on kindel tunne ja sina suudad tema otsuseid usaldada.
Koolituse teemad
- Miks jäävad kriitilise tähtsusega intuitiivsed teadmised välja mistahes protsessikirjeldusest? Õpime olulist nägema ja nähtavaks tegema.
- Algoritm: asutaja kõhutundest uue tulija õpetamise praktiliste sammudeni ilma müstikata ja peavaluta
- Toimivad harjutused & praktilised võtted ettevõttes õppimiseks/õpetamiseks & unikaalse know-how varamu ehitamiseks
Koolitus on lühike ja tühikäigul kuulamiseks pole meil aega. Teeme harjutusi ja arutame näiteid. Algoritmi osas saab igaks teha praktilist tööd oma juhtumiga. Kindlasti on aega küsimusteks ja aruteluks.
Abi saab nii ettevõtja, kellel on plaan palgata uusi töötajaid kui ka see, kes juba vastutab kolleegide õpetamise eest. Kasulik teema läbi mõelda ka vabakutselisele professionaalile, kes tahab oma unikaalset lähenemist selgelt sõnastada ja tulemuslikult edasi õpetada.
Koolituse viib läbi Tallinna Ettevõtlusinkubaatori mentor Toomas Roolaid. Ärikonsultadina aitab ta teha nähtavaks tipptegijate varjatud intuitiivsed ekspertteadmised ja luua nende põhjal ettevõtte unikaalse know-how juhtimise süsteemi. Samuti aitab ta professionaalidel, kes tahavad õpetada kolleege, teha seda maksimaalselt tõhusalt ja põnevalt. Toomasel on 10+ aastat kogemust ekspertide nõustamise ja koolitamisega. Ta on töötanud nii päästjate, meedikute, inseneride, psühholoogidega, tööstusalpinistide kui ka IT arendajatega.
Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kultuurikatel, Kursi tn 3) ja osaleda on võimalik ka veebi teel.
Uue töötaja koolitamine on kasvuprogrammi 6. põhikoolitus.
Osalemine:
- Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele tasuta.
- Ettevõte ja Eraisik: 35€+km
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.
Ekspordiga alustamine
Välisturgudele sisenemiseks on mitmeid erinevaid strateegiaid ja viise – see mis sobib ühele ettevõttele või tootele, ei pruugi toimida teise puhul. Eduka laienemise eelduseks on põhjalik eeltöö, vajalike ressursside olemasolu, fookuse seadmine ja aktiivne järjepidev töö.
Koolitusel käsitletavad teemad:
- Sisenemisstrateegiad
- Ekspordivalmidus
- Sihtturgude analüüs ja tööriistad
- Potentsiaalsete edasimüüjate leidmine ja kontakti loomine
- Lepingud ja pikem koostöö
Koolitus on eelkõige disainitud füüsilisi tooteid pakkuvatele ettevõttele, millel on huvi tulevikus teha koostööd ka erinevate Euroopa edasimüüjatega, kuid kindlasti jagub näpunäiteid ja teadmisi ka teistele ettevõtjatele.
Koolitust viib läbi Nele Plutus ja kogemusi jagab Karel Rüütli ettevõttest Mulieres.
Nele Plutus on Tallinna Ettevõtlusinkubaatori konsultant ja programmijuht, kellel on rohkem kui neli aastat ekspordikonsultatsiooni kogemust agentuuris Gateway&Partners, kus tema igapäevatööks oli otsida ettevõtetele sobivaid koostööpartnereid, organiseerida ärikohtumisi ja viia läbi turu-uuringu projekte, et hinnata toote potensiaali erinevates riikides. Nelel on kogemust nii B2B kui ka B2C toodete ja teenustega, ta on töötanud paljude erinevate valdkondadega, sealhulgas nii disaintooted, tekstiil, metall, IT teenused ja platvormid, ehitus, toit, avalik sektor jne.
Karel Rüütli on ettevõtte Mulieres asutaja ja tegevjuht. Mulieres on ambitsioonikas looduslike koostisega puhastus- ja pesupesemisvahendite tootja, mis alustas Eesti turul toodete müügiga 2016. aastal. Täna on ettevõte kindlalt kanda kinnitanud kümnes erinevas Euroopa riigis, kuid kliendid on tooted enda jaoks leidnud maailma kaugemateski kohtades – Taiwanis. Mulierese kanget soovi kogu maailma rohelisemaks teha iseloomustab hästi fakt, et üle 50% nende toodangust läheb ekspordiks.
Koolitus toimub kohapeal Kultuurikatlas (Kursi tn 3) ja osaleda on võimalik ka Zoomis.
Ekspordiga alustamine on kasvuprogrammi 5. põhikoolitus.
Osalustasu:
- Kasvuprogrammi inkubantidele tasuta.
- Teistele inkubantidele: 20€+km
- Ettevõte ja Eraisik: 40€+km
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.
Kuidas selgelt ja säravalt oma ettevõtet esitleda?
Igal ettevõtja peab oskama oma ettevõtet lühidalt ja kaasahaaravalt esitleda, et olla arusaadav ja huvitav potentsiaalsetele klientidele, koostööpartneritele, meediale. Kuidas teha seda selgelt ja meeldejäävalt?
Õpime, mida pidada silmas, kui esitleme firmat investoritele versus kliendile ja koostööpartnerile. Praktiseerime oma ettevõtte ja väärtuspakkumise esitlemist teiste ees. Kõik osalejad saavad kohest tagasisidet ja näpunäiteid.
Töötoa viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Heidi Kakko. Heidi Kakko on kogenud mentor ja investor, kes aitab ambitsiooniga ettevõtjatel kiiremini kasvada. Ta on juhtinud mitut investeerimisfondi (SmartCap Fund I&II, BaltCap Growth Fund) ja äriinglite võrgustikku EstBAN ning investeerib ka äriinglina idufirmadesse.
Töötuba on mõeldud Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele.
Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kultuurkatel (Kursi 3)).
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.
Kuidas teha müüki ärikliendile?
Koolitus keskendub praktiliste oskuste ja strateegiate arendamisele, mis aitavad ettevõtetel leida ja luua äriklientidega kontakte ning neid hoida. Koolituse annab osalejatele konkreetsed tööriistad ja teadmised, mida nad saavad oma igapäevases müügitöös rakendada.
Koolitusel käsitletavad teemad:
- Müügikommunikatsiooni struktuur: Kuidas luua selge ja läbimõeldud müügikommunikatsioon, mis arvestab kliendi vajadustega.
- Müügitsükkel: Ülevaade müügitsükli erinevatest etappidest (nt. kliendi leidmine, kvalifitseerimine, pakkumiste tegemine) ning oma müügiprotsessi kaardistamine koos praktiliste näidetega.
- Buyer Persona loomine: Kuidas määratleda ja mõista oma ideaalklienti, kasutades praktilisi harjutusi ja töölehti.
- Outreach-strateegiad: Inbound vs. outbound müügi võrdlus, kanalite (e-mail, LinkedIn, messid) valik ja strateegiad. Praktilised näited edukatest kampaaniatest.
- Kliendikohtumise läbiviimine: Samm-sammult juhised edukaks kohtumiseks ja tüüpsituatsioonide harjutamine. Osalejad saavad praktiliselt harjutada kohtumise läbiviimist ja saavad tagasisidet.
Koolituse viib läbi Katrin Kiviselg, kes on tõeline müügimaailma ekspert ja kellel on mitmekülgne kogemus erinevate ettevõtete müügitöö ja ärisuhtluse valdkonnas. Ta on nõustanud üle kahekümne Eesti startup ettevõtte ning aidanud neil luua tugevaid müügistruktuure ja -strateegiaid (Nt: Arbonics, Montonio, MeetFrank, VokBikes).
Katrini kogemused erinevate ettevõtete ja projektidega on andnud talle hindamatu teadmiste pagasi müügitöö valdkonnas. Ta on esinenud mitmetel konverentsidel, näiteks Turundus-Müük-Värbamine (online), kus oli 1000+ vaatajat. Seal ta jagas oma teadmisi ja parimaid praktikaid müügivaldkonnas, pakkudes osalejatele praktilisi juhiseid ja nõuandeid. Katrin on lektor EBS-s, kus annab loengut “Professional Sales”.
Osalemine:
- Koolitus on mõeldud ainult Ettevõtlusinkubaatori programmides osalevatele ettevõtetele.
- Kasvuprogrammi inkubantidele tasuta.
- Teistele inkubantidele 35€+km.
Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kultuurikatel, Kursi tn 3) ja osaleda on võimalik ka veebi teel.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.
Turunduskanalite valik ja tulemuste mõõtmine
Kas soovid avastada, kuidas tõhusalt turundada ja saavutada oma ettevõtte eesmärke?
Turundusega alustades seisame silmitsi mitmete praktiliste küsimustega: millistes kanalites oma ettevõtet turundada? Kui tihti postitada? Mitut kanalit kasutada? Kuidas mõõta turundustegevuste tulemuslikkust?
Koolitusel käsitletavad teemad:
- Turunduskanalite valimine ja nende testimine
- Sisuturundus
- Turunduslike eesmärkide seadmine
- Tulemuste mõõtmine
Koolitusel saame ülevaate erinevatest võimalikest turunduskanalitest ja nende eripäradest. Õpime, kuidas erinevaid kanaleid testida ja omavahel kombineerida. Saame juhiseid, kuidas oma turundustegevusi eesmärgistada ja mõõta. Koolituse raames teeme ka grupitööd.
Koolituse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Marelle Ellen. Marelle Ellen on ettevõtja, turundaja ja turunduspodcasti grit. üks saatejuhte. Turundusjuhina on ta aidanud üles ehitada influencer-turunduse platvormi Promoty, ärifestivali sTARTUp Day ning nüüd ehitab enda koolitusettevõtet. Lisaks on ta koolitanud ja mentordanud alustavaid ettevõtjaid nii Eestis kui välismaal.
Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kultuurkatel, Kursi 3) ja soovi korral saab osaleda ka veebi teel.
Osalustasu:
- Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele tasuta
- Ettevõtetele ja eraisikutele 40€+km
- Eelinkubatsiooni raames on võimalik osaleda 7 koolitusel: https://inkubaator.tallinn.ee/program/eelinkubatsioon/
PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Turunduse ABC: analüüsi, planeeri ja tegutse
Kuidas jõuda kliendini ja võita tema tähelepanu? Turundus on paljude ettevõtjate jaoks üks peamisi väljakutseid seatud eesmärkide saavutamisel.
Enne reklaamide loomist ja kampaaniate tegemist peab ettevõtja läbi mõtlema oma turunduse strateegia, millest igapäevases tegevuses lähtuda!
Koolitusel käsitletavad teemad:
- Kuidas turunduslikult mõelda?
- Sihtgrupi määramine
- Ettevõtte positsioneerimine
- Marketing funnel ja selle rakendamine
- Turundussõnumid ja copywritingu põhitõed
Koolitusel saame teada, millele mõelda enne praktiliste turundustegevustega alustamist. Paneme paika sihtgrupi ja praktiseerimine ettevõtte ning konkurentide positsioneerimist kaardil. Õpime, kuidas kasutada marketing funnelit (turunduslehter) ja saame juhiseid turundussõnumite koostamiseks.
Koolituse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Paavo Pettai. Paavol on 30-aastane kogemus turunduse, reklaami, disaini ja kommunikatsiooni valdkonnas. Ta on olnud asutaja ja partner reklaami-, meedia- ja suhtekorraldusagentuurides Idea AD, EuroRSCG PR, MPG Baltics, Media Contacts ja Midfield. Ta on osalenud paljude Eesti tuntud brändide loomises ja arendamises.
Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kultuurkatel, Kursi 3) ja soovi korral saab osaleda ka veebi teel.
Osalustasu:
- Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele tasuta
- Ettevõtetele ja eraisikutele 40€+km
- Eelinkubatsiooni raames on võimalik osaleda 7 koolitusel: https://inkubaator.tallinn.ee/program/eelinkubatsioon/
PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.