Kuidas luua ja arendada brändi?

Bränd on see, mis teeb ettevõtte äratuntavaks ja meeldejäävaks. See võimaldab kiiresti kommunikeerida ettevõtte identiteeti, väärtusi ja teenuseid. Brändi loomine ja haldamine nõuab strateegilist planeerimist, loovust ja järjepidevust. 

Ettevõtte jaoks tähendab tugev bränd konkurentsieelist, identiteeti, mis eristab teistest, lojaalset kliendibaasi ja ärilist tasuvust. 

Brändikoolitusel kuuleme:

  • Mis on bränd?
  • Kuidas luua tugev brändi identiteet?
  • Kuidas luua tugev visuaalne identiteet?

Koolitusel selgitame lahti protsessid ja metoodikad, kuidas brändi luua. 

 

Koolituse viib läbi Einar Tiimla, kes on strateegilise disaini- ja veebiagentuuri häk asutaja ja tegevjuht. Ta omab 15-aastat kogemust turunduse valdkonnas. Tööalaselt alustas ta disaineri positsioonist, aga on aastate jooksul olnud kunstiline juht, veebidisainer ja arendaja, loovjuht ning projektijuht. Tänaseks on Einar loonud või olnud osaline loomeprotsessis üle poole tosina brändi juures. Ta peab läbimõeldud brändingut nii enda agentuuris, kui ka klientide juures turunduse alustalaks. Enda ja teiste pikaaegsete turunduskogemusega inimeste teadmiste põhjal on häk loonud süsteemi mida järgides luuakse edukaid brände. 

 

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C).

Osalustasu: 

PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.