Veebis nähtavaks! Linkedin ettevõtte ärivõrgustiku kasvatamisel

Toome teieni kuuest olulisest teemast koosneva veebiseminaride programmi, mis on mõeldud ühe tervikuna, ja samaaegselt ka kasulik üksikutel valitud seminaridel osaledes. Jagame teadmisi Facebooki reklaamidest, SEOst, Instagramist, kodulehtede ja e-poodide loomisest, aga ka sellest, millised on uued suunad digiturunduses, kuidas teha e-maili turundust ja panna LinkedIn enda jaoks tööle.

 

Koolitussarja viimasel koolitusel õpime, kuidas Linkedini oma ettevõtte turundamiseks ja müügitegevuseks kasutada. Võrreldes teiste sotsiaalmeediakanalitega, kus suheldakse peamiselt oma lähedaste ja tuttavatega, on Linkedini näol tegemist maailma suurima ärivõrgustikuga, mis pakub suurepäraseid võimalusi ettevõtetele, kes tegutsevad B2B turul või otsivad kööstööpartnereid välisturgudelt. Nii nagu teistes sotsiaalmeediakeskkondades, on ka Linkedinil oma eripärad ja mängureeglid, mille tundmine aitab nii ettevõttel kui ka eraisikul seal edukam olla ja nendest me antud koolitusel ka räägime. 

 

Koolituse teemad

  • Linkedini kanali eripärad
  • Eraisiku ja ettevõtte eduka profiili loomine
  • Ettevõtte turundamine ja reklaam
  • B2B müük ja professionaalsete kontaktide loomine

 

Kristel Uibo

Kristelil on rohkem kui 25 aastat ettevõtlus – ja juhtimiskogemust. Täna omab ta ettevõtet Magusameistrid OÜ, mis toodab puhtast toorainest käsitööšokolaadi ja maiustusi. Varasemalt on Kristel juhtinud rahvusvahelist autorendi ettevõtet, spordiklubi ja tervisetoodete kaubamaja. Ettevõtjana on Linkedin Kristeli jaoks asendamatu tööriist, mida kasutab ta igapäevaselt nii uute kontaktide loomiseks, olemasolevate partnersuhete hoidmiseks kui ka ettevõtte turundamiseks. Kuna suur osa Magusameistrite toodangust läheb eksportturgudele, siis on Linkedin mänginud olulist rolli ka ettevõtte rahvusvahelise müügi kasvatamisel. Kristel on järjepidevalt end Linkedini osas harinud ja jagab nüüd teadmisi nii koolitaja kui ka praktiku vaatevinklist.  

 

Kuna koolitaja annab osalistele praktilisi ülesandeid ja tagasisidet, siis on koolitusel osalemise eelduseks Linkedinis vähemalt esialgse eraiisiku profiili omamine!  

 

Osalustasu:
Loomeinkubaatori, Tartu LMK ja Tehnopoli inkubantidele tasuta.

Loomeinkubaatori vilistlastele, TDH disaineritele, Kaubandustööstuskoja liikmetele, Tartu LMK vilistlastele, EFF disaineritele soodushind: Kogu programm 85€+km/ üks koolitus 20€+km

Kõik teised ettevõtted ja eraisikud Kogu programm 95€+km/ üks koolitus 25€+km

Sarjas veel toimumas:

  • 20.01.2021 Facebooki reklaamide ABC Lisainfo
  • 04.02.2021 Emaili turundus müügi kasvatamisel Lisainfo
  • 11.02.2021  Kodulehtede ja e-poodide loomine – kuidas jõuda tulemusteni? Lisainfo
  • 18.02.2021 Kuidas olla nähtav otsingumootorites ja panna SEO enda ettevõtte jaoks tööle? Lisainfo
  • 23.02.2021 Ettevõtte turundamine Instagramis Lisainfo
  • 05.03.2021 Kuidas kasutada LinkedIni enda ja ettevõtte jaoks?

Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.