Seminar: Agendiga eksporditurgudele?

AEG: 12.11.2019 - 12.11.2019 kell 10:00-11:30

KOHT: Tallinna Loomeinkubaator, 3. korruse seminariruum

Eksporti planeerides on tähtis olla põhjalik oma ettevalmistustes ja teha neid pikemas perspektiivis. Oluline on läbi mõelda, kas antud sihtturule sisenemiseks kasutada otsest või kaudset eksporti ning kas ja millisel määral kaasata oma tegevusse väliskonsultante ja/või -agente. Kuna tihtilugu nõuab ekspordiga alustamine ettevõttelt lisatööd ja -raha, siis tasub ettevõttel mõelda, kas ja millisel määral on olemas ettevõttesisesed  ressursid ja millisel määral tasuks abi otsida ettevõttest väljaspoolt. 

Oma kogemusi ekspordiga jagavad: 
Piret Rätsep ja Egle Lätt-Dodge Fashionavant Moeagentuurist

Osalejad saavad kaasa check-listi, mis enne messidele minekut täidetud peaks olema. 

Fashionavant on 2015. aastal asutatud moeagentuur, mille eesmärgiks on pakkuda alustavatele või juba tegutsevatele moebrändidele erialast nõustamist ning toetustegevusi kasvuks ja ekspordiks. Tänaseks on Fashionavant koostööd teinud üle kümne erineva kodumaise moe- ja ehtebrändiga ning ekspordisuunalisi tegevusi on tehtud Baltikumis, Skandinaavias jm Euroopas. Erinevatel moenädalatel, messidel ja showroomides on osaletud Lätis, Soomes, Ukrainas, Taanis, Saksamaal, UK-s, Itaalias ja Prantsusmaal.

Osalemine:
Tallinna Loomeinkubaatori ettevõtted - tasuta
Kõik teised huvilised - 20€ +km

Viimased uudised
KIRA jalatsibränd - tunnustatud ringmajanduse edendaja
31.01.2020

Aasta Keskkonnasõbraliku ettevõtte 2019 konkursil osalenud KIRA jalatsibrändi tunnustati ringmajanduse edendamise eest. "Olla nominentide seas oli juba suur au, kuid saada tunnustatud selle eest, mida oluliseks peame, on lihtsalt super," jagavad ettevõtte asutajad oma siiraid emotsioone. Siinkohal toome teieni ajakirjas Diivan ilmunud intervjuu jalatsibrändi loojatega. Kuidas sündis jalatsibränd KIRA? KIRA...

LOE LISAKS
LOOMEINKUBAATOR & TALLINN DESIGN HOUSE BERLIINIS
24.01.2020

Loomeinkubaator ja Tallinn Design House korraldavad kahe aasta jooksul ekspordiprogrammi, mille eesmärgiks on Eesti elustiili- ja moebrändide välisturgudele sisenemine. Tegevuste keskmes on osalemine Berlin Fashion Week’i raames toimuvatel messidel ja showroomides. Jaanuari alguses külastasime koos disaineritega Berliini  moenädalat ja tutvusime põhjalikult sealsete messide ja nende võimalustega. Meie kogemusele toetudes on...

LOE LISAKS