Warning: Undefined array key "session_id" in /data01/virt77067/domeenid/www.inkubaator.tallinn.ee/htdocs/wp-content/themes/Reaktiiv/page-templates/events.php on line 60

Mentorlus Iris Kivisaluga: Brändi- ja tootefotode loomine

AEG: 26.09.2019 - 26.09.2019 kell 11.00-13.00

KOHT: Tallinna Loomeinkubaator, 3. korruse seminariruum

Loomeinkubaatori mentor Iris Kivisalu räägib brändi- ja tootefotode loomisest. 

Mentortunni sisu:

  • Sissejuhatus fotomaailma, brändi- ja tootefotode erinevused.
  • Osalejate brändi- ja tootefotode analüüsimine. Iga osaleja saab kodutööks vaadata ja kommenteerida kellegi teise brändi- ja tootefotosid (e-poe või muu müügiplatvormi põhjal). Kohtumisel räägime sellest, mis tundeid fotod tekitasid ja milliseid soovitusi saab anda. Seejärel saavad teised ka juurde lisada, mida nemad arvavad. Iga inkubandi peale umbes 8-10 min. Samuti saab Iris rääkida sellest, kuidas sobivat fotograafi leida ja millist sisendit fotograafile anda, et soovitud tulemus saavutada.
  • Küsimused-vastused. Põhinevad registreerimise käigus esitatud küsimustel ja kui aega jääb üle, siis ka vabas vormis lisaküsimustel.

Mentortund on mõeldud Loomeinkubaatori ettevõtetele.
Grupi suurus: 5-8 ettevõtet

Palun lisage registreerides 1-2 küsimust, mida te tahaksite Iriselt küsida.
NB! Kohad on piiratud.

Viimased uudised
Greenful loob tekstiilijäätmetest rohelisemat tulevikku
17.04.2024

Tallinna Loomeinkubaator korraldas projekti BALTIC2HAND raames veebiseminari, kus Greenful Group´i tegevjuht Toomas Allikas rääkis ettevõtte teekonnast ning avas ülemaailmse tekstiilijäätmete probleemi uskumatuna näivat suurust.   (image) Sissejuhatuseks andis Toomas kriisist jahmatava ülevaate: „Maailmas toodetakse 92 miljonit tonni tekstiilijäätmeid, Euroopas tekib neid ligikaudu 12 miljonit tonni. Igas sekundis ladestatakse või põletatakse üks...

LOE LISAKS
Disain kohtub Disainiga: Tallinn Dolls
17.04.2024

Seekordse „Disain kohtub Disainiga“ ürituse raames jagas oma kogemuslugu Tallinn Dolls’i juht ja asutaja Mari Martin. (image) Oma brändiga alustas Mari 15 aastat tagasi ning esialgu oligi mõte teha seda lihtsalt fun´i pärast ja hobi korras, teadmata, kuhu ettevõtmine viib. Päris alguses disainis ta ekstravagantsemaid esemeid ning tooted olid mõeldud...

LOE LISAKS