fbpx Põhilise sisu juurde

Startupi valideerimine – kas sinu ideel on tulevikku?

Kiire idee valideerimine aitab sul säästa aega ja raha. Kui tead, et ideel pole tulevikku, siis saad ruttu suunata oma energia mujale. Kui aga oma idee ära valideerid, siis saad rahumeeli  gaasi põhja vajutada ning tegutsema asuda.

Seminaril tutvume Four Fits raamistikuga, mille on loonud Brian Balfour (Reforge’i asutaja ja endine Hubspoti kasvujuht). Four Fits raamistik on strateegia, mille eesmärk on aidata startupidel kindlaks teha, kas nende idee on turul elujõuline. See hõlmab nelja peamist aspekti: Turu sobivus, Kliendi sobivus, Kanali sobivus ja Ärimudeli sobivus.

Seminari juhib Meelis Ojasild, kes on töötanud Pipedrive’s tootepõhise kasvu juhina ning on ehitustarkvara Planyard kaasasutaja. Peale Planyardist lahkumist võttis ta endale eesmärgiks testida 6 idufirma ideed 6 kuuga.

 

Üritus on TASUTA, aga vajalik on registreerumine. Üritus toimub Veerenni 24C.

How your next experience influences your customers and brand?

We will learn what defines an experience, and how the three core elements of personal expectation, past memories and emotional state, impact on your customer behaviours.

The workshop will provide insights into the creation of unique emotional brands, how to ‘nudge; customer towards behaviour change and the five styles of emotional marketing.

Through interactive discussion and brand examples, we’ll discover strategies to enhance our businesses through meaningful customer interactions.

 

The workshop will be carried out by Robin Hawksworth. Robin spent many years in the hospitality industry across nine countries before moving into the world of marketing. His reeducation lead him to explore the fascinating world of behavioural science and the effect that a simple psychological nudge can have on long term brand building and customer retention. There are many emotional crossovers points between hospitality and marketing, none more that the framing of value and differentiated positioning required to be successful.

The event will take place onsite in Veerenni 24C.

The event is free, but registration is requiered.

Visuaalse kaubanduse töötuba: Kuidas luua meeldejäävat ostukogemust?

Osale 23. septembril toimuval töötoas, kus töötame läbi erinevad visuaalse kaubanduse osad – alates klienditeekonna hoolikast planeerimisest kuni poe valgustuse ja värvide kasutamise nüanssideni.

 

Töötoas käsitletavad teemad:

See töötuba annab sulle värskeid ideid ja inspiratsiooni, et muuta oma kauplus veelgi atraktiivsemaks ja edukamaks.

 

Töötoa viib läbi Daivi Kitsapea, kes on tegelenud klientide ja kaubandusega üle 20 aasta Sportland Eesti kauplustes. Ta on oma ala tõeline entusiast, kes otsib pidevalt uusi vaatenurki kaubandusele ja toodete esitlemisele. Praegu töötab Daivi Sportland Eesti AS-i kaubandusjuhina. Ta on alustanud klienditeenindajana ning töötanud kaupluse juhina nii väikestes kui ka suurtes kauplustes. Igapäevaselt tegeleb ta uute kaupluste avamise, hooajaliste väljapanekute, brändikorvide, inspireerivate tootelugude ning müügitulemuste ja trendide analüüsiga.

Kogenud kaubandusjuhina jagab Daivi töötoas praktilisi nõuandeid ja strateegiaid, kuidas luua meeldejäävaid ja positiivseid ostukogemusi, mis köidavad kliente ja suurendavad nende lojaalsust.

 

Töötuba on TASUTA, aga vajalik on registreerimine.

Töötuba korraldab projekt Baltic2Hand. Projekti rahastab Interreg Kesk-Läänemere programm 2021-2027, mida kaasrahastab Euroopa Liit. Projekti partnerid: Tallinna Ettevõtlusinkubaator, Laurea Rakenduskõrgkool, Läti Kaubandus- ja Tööstuskoda, Turu Rakenduskõrgkool, Sustainability InnoCenter.

Baltic2Hand: Prototüüpimise töötoad

Kas soovite leida uusi ringmajanduslikke ideid või lahendusi, mis võiksid teie tekstiiliärile kasu tuua? Või on teil idee, mis võiks teie jätkusuutlikku tekstiiliäri edendada, kuid te ei tea, kuidas seda prototüüpi luua või testida?

 

💻 Baltic2Hand projekt korraldab veebis ja tasuta 4 prototüüpimise ja katsetamise töötuba, mis aitavad Sul oma ringtekstiiliäri hoogu anda ja ümber kujundada.

Prototüüpimise töötubades osalemiseks on kaks võimalust:

Miks töötubades osaleda?

💎 Prototüüp/prototüübid teie teenuse modelleerimiseks
💎 Kiire testimine, vähendades riske enne teenuse rakendamist
💎 Kliendi tagasiside teie uue lahenduse kohta
💎 Uued tööriistad ja meetodid teie teenuse arendamiseks
💎 Õpilaste poolt mõned lisaressursid prototüüpide loomise ja lahenduste testimise jaoks
💎 Baltic2Hand projekti poolt kontaktisik, kes suunab prototüüpimist

Töötubade ajakava:

⏲ ​​12. september kell 9.30-12.30 (EET): Tee idee kontseptsiooniks
⏲ ​​18. september kell 9.30-12.30 (EET): Prototüübi ja plaani testimine
⏲ ​​23. oktoober kell 9.30-12.30 (EET): Vaata üle testimise tulemused
⏲ ​​27. november kell 9.30-12.30 (EET): Plaani piloteerimine

Registreeri kuni 20.08 või kohtade täitumiseni: https://www.lyyti.fi/reg/Redesign_textile_business_workshop_Prototype_5230 

Kuidas selgelt ja säravalt oma ettevõtet esitleda? (ENG)

Igal ettevõtja peab oskama oma ettevõtet lühidalt ja kaasahaaravalt esitleda, et olla arusaadav ja huvitav potentsiaalsetele klientidele, koostööpartneritele, meediale. Kuidas teha seda selgelt ja meeldejäävalt?

 

Õpime, mida pidada silmas, kui esitleme firmat investoritele versus kliendile ja koostööpartnerile. Praktiseerime oma ettevõtte ja väärtuspakkumise esitlemist teiste ees. Kõik osalejad saavad kohest tagasisidet ja näpunäiteid.  

PS! Koolitus toimub inglise keeles!

Koolituse viib läbi Dan Renwick. Ta on ettevõtjaid ptichima õpetanud kiirendusprogrammides nagu Startup Wise Guys, Civittas, Startup Estonia, Seavus Accelerator, Tenity, EU Cybersecurity ja NATO DIANA. Kunstivaldkonnas on Dan’il üle 20-aastane kogemus ringreiside esinejana, olles õppinud tsirkust ja juhtides ka praegu etenduspaika Tallinnas. Ta on töötanud ka kunstnike ärikonsultandina ja selliste klientidega nagu Irish Street Arts, Circus ja Spectacle (ISACS) võrgustik, Dynamo Circus Festival Taanis ja Tallinn Fringe Festival.

REGISTREERI SIIN: https://forms.gle/zjmewzmctMv4jYadA

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C). 

Osalustasu: 

PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.

Ärimudeli praktikum

Ärimudeli praktikum võimaldab kokku võtta kõik varasemalt õpitu ja saada tagasisidet oma ärimudelile. Praktikumis osalemise eelduseks on täidetud ärimudeli canvas ja osalemine põhikoolitusprogrammis.

 

Praktikumi formaat: Iga ettevõte tutvustab oma ärimudelit grupile (5-minuti jooksul) ja seejärel vastab tekkinud küsimustele 10-minuti jooksul (maksimaalselt 4 küsimust saalist).

Praktikumi tulemusena saame tagasidet ome ärimudelile nii koolitajalt kui teistelt osalejatelt ning ideid sellest, kuidas oma ärimudelit täiendada ja edasi arendada.

REGISTREERI SIIN: https://forms.gle/t6jCJ7htwKCNvset5

Ärimudeli praktikumis saavad osaleda vaid programmis olevad ettevõtjad.  

 

Ärimudeli praktikumi viib läbi Loomeinkubaatori mentor Kari Maripuu. 

Communicate with Confidence: Brand message workshop

Feeling lost when it comes to crafting your brand message? You’re not alone. Many entrepreneurs, freelancers, and personal brand builders struggle to articulate their unique value and connect with their audience consistently. This workshop is designed to change that.

 

This workshop offers a framework to find a clear, direct, consistent message for your brand, so you always know what to talk about on your social media, website, keynotes, networking, pitching and more.

What you’ll gain:

Whether you’re a startup founder, freelancer, or personal brand aspirant, regardless of experience level, this training is for you. If you struggle to put your message out there effectively, this workshop will equip you with the tools to confidently share your brand story.

Join us and stop struggling to find your brand voice. Start speaking with clarity, consistency, and confidence.

 

The workshop will be carried out by Vic Halley. Vic Halley is a brand enthusiast with a knack for distilling the essence of complex ideas into simple strategies. Businesses call on Vic when they’re ready to become the Brands that their customers will trust, love and talk about. He’s been leading a movement advocating that “Brands Transform People”: Brands have become the modern leaders, philosophers, gurus, and religions, and they shape the big turning-points in our lives. From Strategy to Visuals and Product, Vic provides CEO’s, founders and teams with all the clarity needed to become a Turning-Point Brand that leaves people changed forever.

 

The event is in English and FREE, but registration is requiered. The event takes place in Loomeinkubaator (Veerenni 24C).

Lahenda ettevõtte ärilised väljakutsed AI-ga!

2. aprillil toimub Loomeinkubaatoris unikaalne töötuba, kus rakendame tehisintellekti intensiivselt lühikese aja jooksul ettevõtte äriliste väljakutsete lahendamiseks.

Töötoa eesmärgiks on demüstifitseerida tehisintellekti ja selle praktilisi rakendusi igat tüüpi ettevõtetele – olgu tegemist tehnikatundliku ettevõtte või loovdisaineri ja -tootjaga.

Formaat

Mõne tunni jooksul töötatakse meeskondades intensiivselt erinevate AI tööriistadega, et tuvastada probleeme, teha ajurünnakuid ja panna paika uusi tegevusplaane.

Töötoa raames saavad osalised intensiivse käed-külge kogemuse tehisintellekti rakendamisest ettevõtte arendamises. Alustuseks teeme läbi juhitud näite, mis annab arusaama tehisintellekti põhitõdedest. Seejärel moodustame meeskonnad, et tegeleda tehisintellekti projekti ideedega. Kogu töötoa vältel on osalejatele toeks mentor, kes annab juhiseid ja tagasisidet. Seejärel on võimalus esitleda oma projekti paneelile ja teistele osalistele ning saada väärtuslikku tagasisidet. Töötuba pakub ka suurepärase võimaluse teha koostööd teiste ettevõtjatega.

Töötoa lõpuks on osalejad saavutanud selge arusaama tehisintellekti potentsiaalist ettevõtte edu saavutamisel ja kuidas seda praktikas rakendada.

Kellele töötuba on suunatud?

 

Töötoa viib läbi Otto Mättas. Otto on kogenud IT-insener ja arhitekt, kellel on 14 aastat rahvusvahelist kogemust. Viimased neli aastat on ta keskendunud tehisintellektile, sealhulgas masinõppele, ekspertsüsteemidele ja inimese ja arvuti vahelisele suhtlusele. Lisaks tehniliste lahenduste väljatöötamisele tunneb Otto suurt huvi protsesside ja tehnoloogiajuhtimise ning tehisintellekti valdkonna eetika ja seadusandluse vastu. Tal on kogemusi väärtuse loomisel erinevates sektorites, sealhulgas era-, avalikus ja kolmandas sektoris. Praegu on Otto eesmärk tutvustada Eesti tehisintellekti- ja robootikalahendusi ülemaailmsel platvormil.

 

Töötuba on tasuta, aga vajalik on registreerimine.

Ideestamise töötoad: Muuda oma tekstiiliettevõte ringmajandavaks! 

Baltic2Hand projekt aitab moe- ja tekstiilitööstuse ettevõtetel Eestis, Soomes, Rootsis ja Lätis edendada ringmajanduslikke ärimudeleid ja teenuseid.

 

ELi õigusaktid muutuvad ja tarbijakäitumine samuti. Tekstiiliäri vajab uuendusi ja koostööd ettevõtete vahel, et vähendada tekstiilijäätmeid ja suurendada tekstiili taaskasutamist jätkusuutlikuma tuleviku nimel.

Liitu Baltic2Hand tasuta veebipõhiste töötubadega, et kiirendada oma ettevõtte üleminekut jätkusuutlikumale ärimudelile.

Eesti, Soome, Rootsi ja Läti moe- ja tekstiilitööstuse organisatsioonid on oodatud:  

Sellel kevadel korraldame neli tasuta veebipõhist ideetöötuba (inglise keeles). Osaleda saad nii ühes kui mitmes töötoas:

11. aprillil kell 9.30-12.30 (EET): Kliendi kaasamine (Ideetöötuba) 

Näidisteemad 

24. aprillil kell 9.30-12.30 (EET): Teenuste arendamine (Ideetöötuba) 

Näidisteemad 

16. mail kell 9.30-12.30 (EET): Digiteenuste arendamine (Ideetöötuba) 

Näidisteemad 

22. mail kell 9.30-12.30 (EET): Koostöö (Ideetöötuba) 

Näidisteemad 

Registreeru siin: https://www.lyyti.fi/reg/Redesign_textile_business_workshop_idea  

 

Töötoad toimuvad online-keskkonnas inglise keeles. Ideetöötoad on esimene osa töötubade sarjast. Ideetöötubadele järgnevad prototüüpimise ja testimise töötoad ning piloteerimistöötoad 2024. aasta suvel ja sügisel. Täpsem info nende töötubade kohta avaldatakse 2024. aasta kevadel. 

*Baltic2Hand projekti eesmärk on toetada tekstiilide taaskasutust ja vähendada tekstiilijäätmeid second-hand turul. Projekti kestus on 01.04.2023–01.04.2026 ning projekti partnerid on Soomest, Rootsist, Lätist ja Eestist. Baltic Second-Hand projektis osalevad moe- ja tekstiilitööstuse organisatsioonid Eestist, Soomest, Lätist ja Rootsist arendavad oma ärimudeleid jätkusuutlikkuse ja ringmajanduse suunas. Teenusdisaini abil kaardistatakse ja kujundatakse uusi võimalusi tekstiilide taaskasutamiseks ja tekstiilijäätmete vähendamiseks. Projekt on kaasrahastatud Interreg Central Baltic programmist. 

Läbirääkimiste töötuba

Läbirääkimine tähendab dialoogi kaudu kokkuleppe poole püüdlemist. Ettevõtjana on vaja läbirääkimisi pidada erinevates olukordades – lepingu koostamiseks, koostööpartneri leidmiseks, teenuse tingimustes kokkuleppele jõudmiseks jpm.

Läbirääkimiste workshopis osalenu omandab teadmised läbirääkimiste kui teise poole ootuste struktureerimise süsteemi kohta, osates selle läbi läbirääkimisteks ette valmistada, neid vastastikku kasulikult läbi viia, close’ida ning tsüklit korrata, mis iganes teemal.

Küsimused, millele vastuseid otsime:

Kohapeal lahendatakse ka läbirääkimiste stimulatsioon, et koheselt proovida ja rakendada uusi teadmisi.

 

Läbirääkimiste workshopi viib läbi Loomeinkubaatori mentor Georg Merilo. Georg Merilo on läbirääkimiste ekspert ja koolitaja alates 2002. Ta on kutseühingu Läbirääkijate Gild asutajaliige.  Tema praktiliste õpetuste järgi on läbirääkimisi õppinud ja neid õigesti ette valmistama, läbi viima ja pooltele võidukalt close’ima harjutanud sadu ettevõtete ja organisatsioonide töötajaid ja omanikke. Loomeinkubaatori kaudu on Georg valmis läbirääkimisteks vajalikku struktureeritud mõtlemist ja universaalset oskussõnavara õpetama kõikide ettevõtlusvaldkondade esindajatele, kes oma konkurentsivõimet järsult suurendada soovivad.

Georgi klientideks on olnud Cleveron, Nortal, Baltic Agro, Eesti Energia jpt.

PS! Workshop on mõeldud ainult Loomeinkubaatori inkubantidele!