Kas tead, kuidas kujundada füüsilise poe või stuudiopoe atmosfääri nii, et see meelitaks kliente tagasi ja suurendaks müüki? Kas oled mõelnud, kuidas emotsioonid ja hooajalisus mõjutavad ostukäitumist?
Osale 23. septembril toimuval töötoas, kus töötame läbi erinevad visuaalse kaubanduse osad – alates klienditeekonna hoolikast planeerimisest kuni poe valgustuse ja värvide kasutamise nüanssideni.
Töötoas käsitletavad teemad:
- Klienditeekond, mis on iga ostukogemuse keskmes. Räägime, kuidas hoolikalt planeeritud klienditeekond suurendab rahulolu ja lojaalsust.
- Hooajalisus ja selle mõju müügile. Arutame, kuidas hooajalised kampaaniad ja tootevalikud ning nende presenteerimine mõjutavad klientide käitumist ja müügitulemusi.
- Emotsionaalne ostmine. Uurime, kuidas emotsioonid mõjutavad ostuotsuseid ja kuidas saame erinevaid nõkse ja teadmisi kasutada, et luua meeldejäävaid ja positiivseid ostukogemusi.
- Valgustus ja värvid. Räägime, kuidas õige valgustus ja värvide kasutamine võivad muuta poe atmosfääri ja mõjutada ostjate meeleolu ning käitumist.
See töötuba annab sulle värskeid ideid ja inspiratsiooni, et muuta oma kauplus veelgi atraktiivsemaks ja edukamaks.
Töötoa ajakava:
- 10.00-10.15 Sissejuhatus ja BALTIC2HAND projekti ülevaade.
- 10.15-12.00 Daivi Kitsapea ettekanne visuaalsest kaubandusest.
- 12.00-13.00 Praktiline töö gruppides, et ideestada ja töötada välja lahendused visuaalsete väljapanekute arendamiseks ja täiustamiseks.
Töötoa viib läbi Daivi Kitsapea, kes on tegelenud klientide ja kaubandusega üle 20 aasta Sportland Eesti kauplustes. Ta on oma ala tõeline entusiast, kes otsib pidevalt uusi vaatenurki kaubandusele ja toodete esitlemisele. Praegu töötab Daivi Sportland Eesti AS-i kaubandusjuhina. Ta on alustanud klienditeenindajana ning töötanud kaupluse juhina nii väikestes kui ka suurtes kauplustes. Igapäevaselt tegeleb ta uute kaupluste avamise, hooajaliste väljapanekute, brändikorvide, inspireerivate tootelugude ning müügitulemuste ja trendide analüüsiga.
Kogenud kaubandusjuhina jagab Daivi töötoas praktilisi nõuandeid ja strateegiaid, kuidas luua meeldejäävaid ja positiivseid ostukogemusi, mis köidavad kliente ja suurendavad nende lojaalsust.
Töötuba on TASUTA, aga vajalik on registreerimine.
Töötuba korraldab projekt Baltic2Hand. Projekti rahastab Interreg Kesk-Läänemere programm 2021-2027, mida kaasrahastab Euroopa Liit. Projekti partnerid: Tallinna Ettevõtlusinkubaator, Laurea Rakenduskõrgkool, Läti Kaubandus- ja Tööstuskoda, Turu Rakenduskõrgkool, Sustainability InnoCenter.