Toome teieni kuuest olulisest teemast koosneva veebiseminaride programmi, mis on mõeldud ühe tervikuna, ja samaaegselt ka kasulik üksikutel valitud seminaridel osaledes. Jagame teadmisi Facebooki reklaamidest, SEOst, Instagramist, kodulehtede ja e-poodide loomisest, aga ka sellest, millised on uued suunad digiturunduses, kuidas teha e-maili turundust ja panna LinkedIn enda jaoks tööle.
“Veebis nähtavaks” sarja viienda koolituse eesmärgiks on tõsta osalejate teadlikkust Instagrami kasutamisest turundamiseks. Instagrami kasutajate hulk on viimastel aastatel järjepidevalt tõusnud ja sellest on saanud Facebooki ja Youtube kõrval üks populaarseimatest sotsiaalmeediakanalitest Eestis, kus kujundavad oma kuvandit nii eraisikud, ettevõtted kui ka influencerid.
- Instagrami eripärad
- Sisuloome
- Reklaami kasutamine
- Influencer turundus
- Analüütika ja turunduse mõõtmine
Koolitusel osaleja
- saab vajalikud algteadmised efektiivse IG turunduse tegemiseks
- oskab leida sotsiaalmeedia turunduse abil uusi kliente
- oskab luua väärtuslikku sisu ja asjakohaseid reklaamkampaaniaid
Koolitus viiakse läbi Zoom keskkonnas ning koolitusmaterjalid ja video jagatakse ka osalejatega.
Annika Oper
Annika on kogenud digispetsialist, kel laiahaardeline kogemus turundamisega erinevates digimeediakanalites, alates reklaamkampaaniate loomisest Google Adsis ja Facebookis, lõpetades Instagrami ja sotsiaalmeedia koolitustega.
Sarjas veel toimumas:
- 20.01.2021 Facebooki reklaamide ABC Lisainfo
- 04.02.2021 Emaili turundus müügi kasvatamisel Lisainfo
- 11.02.2021 Kodulehtede ja e-poodide loomine – kuidas jõuda tulemusteni? Lisainfo
- 18.02.2021 Kuidas olla nähtav otsingumootorites ja panna SEO enda ettevõtte jaoks tööle? Lisainfo
- 23.02.2021 Ettevõtte turundamine Instagramis Lisainfo
- 05.03.2021 Kuidas kasutada LinkedIni enda ja ettevõtte jaoks?
Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.