Moe- ja tekstiilitööstus kasutab palju ressursse ja sellel on suur keskkonnamõju. Samal ajal on jätkusuutlikkusest ja ringmajandusest saanud trendisõnad, mida laialdaselt kasutatakse. Kas moetööstuses käib suur revolutsioon või tehakse väikestele muudatustele palju reklaami? Mis toimub ringmajanduses ja mida saavad juhid sealt oma ettevõttele üle võtta? Kuidas ringmajandusega uute toodete ja teenuste arendamisel arvestada?
Päevakava:
15.30 | Sissejuhatus kaubanduskoja poolt |
15.35 | Mis juhtub kasutatud riiete ja tekstiilidega Balti riikides? Kristiina Martin, Stockholmi Keskkonnainstituudi Tallinna Keskus |
15.55 | Kuidas saab moetööstust muuta jätkusuutlikumaks ja ringmajandusel põhinevaks? Victoria Jenkins, Unhiddenclothing.com |
16.20 | Kuidas saavad kodanikud ringmajanduse osalisteks ja kuidas kaubamärgid neid selles aitavad? Lindsay Boyle, Circular Citizen |
16.50 | Näide jätkusuutlikust brändist Eestis KiraShoes, Henry Ratassepp |
17.10 | Küsimused-vastused |
Esinejad
KIRA
KIRA on kodumaine jalatsibränd, mis ühendab endas kõike, millest turul vajaka. Idee kingade loomiseks sündis vajadusest lahendada isiklikku probleemi, aidates ühtlasi keskkonda. Olles kogenud ridamisi lühikese elueaga jalanõusid tekkis mõte, et mis oleks kui teeks ise jalatsid, mis oleksid mugavad, vastupidavad, ajatu välimusega, tehtud läbipaistvas tootmisahelas ja mille valmistamiseks on kasutatud ainult materjale, millel on olnud eelnev elu. Kogu kontseptsiooni laiem idee on kutsuda inimesi üles targalt tarbima ja pöörata tähelepanu ületarbimise mõjudele keskkonnale.