Hulgimüügibrändi tootmise korraldamine

Nii siseturul müües kui välisturgudele laienedes puutub ettevõte kokku küsimustega, kuidas planeerida nõudlust, tootmist ja tarneid. Marika-My Laid räägib Huppa OÜ näitel, kuidas neid küsimusi lahendada ning edukalt tootmist planeerida. Juttu tuleb ka tootmispartnerite valikust – millisest hetkest võiks mõelda välispartneritele ning mida seejuures arvestada. Marikal on pikaajaline kogemus brändi tarneahela planeerimisel ja juhtimisel. Seminaril jagab ta oma kogemusi ning tähelepanekuid ning annab ülevaate brändi juhtimise laiemast taustast.

Seminari viib läbi Loomeinkubaatori uus ärimentor ja Huppa tootmis- ja tarneahela juht Marika-My Laid. 

Hind:
Loomeinkubaatori inkubant – tasuta
Loomeinkubaatori mentor – tasuta
Partnerid (Tartu LMK, Pärnumaa Ettevõtlusinkubaator) – tasuta
Kõik teised huvilised – 24€ (koos km)