DEMO: seadistame Facebooki ja Instagrami reklaame

Koolitaja Andrus Kiisküla

DEMO koolitusel on sul hea võimalus näha reklaamikontot otseülekandes, kus koolitaja näitab otse töölaual kuidas see välja näeb ning käib sinuga koos läbi teekonna, kuidas luua Facebooki ja Instagrami reklaamikampaaniat, lisada reklaam ning seadistada need erinevatele eesmärkidele või sihtrühmadele.

Paljude väikeettevõtete kodulehtede suur osa  liiklusest tuleb justnimelt Facebookist, samas jõuab tasuta sisu väikesele osale jälgijatest. Esialgu võib Facebookis ja Instagramis  reklaamimine tunduda keeruline, kuid võimalustega veidi tutvudes ei ole see raske ega kulukas. Selleks, et mitte reklaamide alla tühjalt raha raisata, on vajalik hakata katsetama erinevate seadistustega, et leida just omale tulutoovad lahendused.

See koolitus sobib nii neile, kes pole kunagi Meta platvormidel (Facebook ja Instagram) reklaame teinud, kui ka neile, kes on katsetanud, kuid sooviksid saada häid nippe või enesekindlust.

Demo-koolitust võid vaadata lihtsalt platvormiga tutvumiseks, kuid maksimaalse kasu saamiseks võiksid oma reklaamikontol koolitust kaasa teha. Selleks peab sul olemas olema Facebook Ads Manager konto ning oleks hea, kui oled end reklaamikontoga veidi kurssi viinud.

Läbides selle koolituse:

  • oskad luua esimese Facebook-Instagram reklaamikampaania 
  • oskad luua ühe kampaania alla erinevalt sihitud reklaame
  • saad näiteid sihtgruppidest
  • oskad analüüsda tulemusi ja optimeerida kampaaniat 

Enne seda koolitust soovitame osaleda Andruse koolitusel “Tõhus sotsiaalmeedia reklaam ettevõttele”, mis toimub eelneval päeval 28.09 kell 10:00-11:30. Registreeri siin.

Koolitus kestab 1 tund, millele järgneb 30-minutiline vestlus, kus koolitaja vastab sinu koolituse käigus tekkinud küsimustele.

Koolitus ei ole järelvaadatav.

Andrus Kiisküla

Andrus on digiturundaja, turunduskonsultant ja koolitaja, kellel on praktiline kogemus üle 15 aasta. Selle aja jooksul on digiturunduses ja erinevatel platvormidel palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust.