Warning: Undefined array key "session_id" in /data01/virt77067/domeenid/www.inkubaator.tallinn.ee/htdocs/wp-content/themes/Reaktiiv/page-templates/events.php on line 56

Kuidas partnerprogrammidega välisturgudel efektiivselt turundada?

AEG: 08.04.2024 kell 15.00-17.00

KOHT: Tallinna Loomeinkubaator Veerenni 24C, III korrus

Kas SEO, Google Adsid ja sotsiaalmeedia reklaamid ei too piisvalt tulemusi ja soovid maksta eelkõige tulemuste eest?  Tule ja kuula, milliseid võimalusi peidavad endas erinevad partnerprogrammid!

 

Seekordsel seminaril saame teada, mis on affiliate ja referral turundus, kuidas nendega algust teha ja mida meeles pidada. Võimalusi ja kogemusi tulevad jagama oma ala parimad praktikud!

Kogemusi jagavad:

  • Affiliate marketing kohta Martin Laidla (Click & Grow)
  • Referral marketing kohta Kristin Kirštein (Xolo)

Affiliate marketing (partnerturundus) on tulemuspõhine turundusstrateegia, kus partnerid reklaamivad kolmanda osapoole tooteid või teenuseid ja teenivad komisjonitasu iga müügi eest

Click & Grow on maailma juhtiv tubaste taimekasvatusseadmete arendaja. Nende säästlikud nutiaiad võimaldavad ka kõige kiirema eluviisiga inimestel kasvatada hõlpsalt erinevaid salati-, maitse- ja ilutaimi ning vilju. Click and Grow on tänaseks loonud oma affiliate programmi, teinud koostööd erinevate mõjuisikute, meediamajade ja agentuuridega.

Referral marketing (soovitusturundus) on turundusstrateegia, kus olemasolevaid kliente motiveeritakse oma sõpru toodet või teenust kasutama, premeerides neid soodustuste, tasude või muude hüvedega.

Xolo on mikro-ja väikeettevõtjate ärijuhtimise platvorm, mis ühendab edas vajalikke tööriistu ja teenuseid, et äri kaugtöölt edukalt juhtida. Tänu Xolole saavad miljonid vabakutselised ja digitaalsed nomaadid üle maailma asutada ja juhtida oma mikroettevõtteid muretumal viisil. Xolo on tänaseks üles ehitanud eduka soovitusprogrammi ja sellest on saanud nende üks kõige olulisematest kasvamise viisidest.

Üritus on TASUTA, aga vajalik on registreerimine. 

Viimased uudised
Vaata, millised ettevõtted alustasid Loomeinkubaatori inkubatsiooniprogrammi
04.04.2024

Loomeinkubaatori uuenenud inkubatsiooniprogrammi on vastu võetud 13 uut ambitsioonikat ettevõtet. Programm kestab 9 kuud, ning selle aja jooksul panustavad äri kasvamisse inkubaatori konsultandid ning oma ala tippekspertidest ärimentorid. Lisaks toimuvad erinevad koolitused ja sündmused. Kevadel toimus kokku 2 hindamiskomisjoni, kus ettevõtete esitlust ja äri tutvustust hindasid Kari Maripuu, Krista Kink,...

LOE LISAKS
Šveitsi disainimaastiku eripärad ja võimalused Eesti disaineritele
02.04.2024

Märtsi keskel oli andekatel Eesti disaineritel Tallinn Design House’ist võimalus koos Loomeinkubaatoriga avastada õppereisi raames Šveitsi disainimaailma. Õppereisist võtsid osa kudumibrändi ALPAKA disainer Anni Ilves, Karl- Artur Korsar rõivabrändist KARL KORSAR, NüüD Cermicsi asutaja ja disainer Mariana Laan, ehtebrändi LÕÕM disainer Merle Randmäe ja Moco Socks brändi asutaja Kadrin Visse....

LOE LISAKS