Kasvustrateegia grupimentorlus
Grupimentorluste eesmärgiks on anda kasvuprogrammi ettevõtetele vajalikku tuge ja juhendamist oma kasvustrateegiate väljatöötamisel.
Ühel grupimentorlusel osaleb kuni 3 ettevõtet. Kõik osalised saavad tagasisidet nii mentorilt kui ka teistelt osalejatelt.
Grupimentorluse eelduseks on täita ära koolitaja poolt tehtud one-pager ja saata see 2 päeva enne grupimentorluse toimumist korraldajale.
Grupimentorlus on suunatud vaid kasvuprogrammi ettevõtetele.
Grupimentorlust viib läbi Margus Klaar ettevõttest Brand Manual. Margus on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.
Käesolev grupimentorlus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Kasvustrateegia grupimentorlus
Grupimentorluste eesmärgiks on anda kasvuprogrammi ettevõtetele vajalikku tuge ja juhendamist oma kasvustrateegiate väljatöötamisel.
Ühel grupimentorlusel osaleb kuni 3 ettevõtet. Kõik osalised saavad tagasisidet nii mentorilt kui ka teistelt osalejatelt.
Grupimentorluse eelduseks on täita ära koolitaja poolt tehtud one-pager ja saata see 2 päeva enne grupimentorluse toimumist korraldajale.
Grupimentorlus on suunatud vaid kasvuprogrammi ettevõtetele.
Grupimentorlust viib läbi Margus Klaar ettevõttest Brand Manual. Margus on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.
Käesolev grupimentorlus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Grupimentorlus: Google’i tööriistadega välisturgudel
Grupimentorluse raames saab iga osaleja küsida mentorilt küsimusi seoses uutele turgudele laienemisega, võttes arvesse oma ettevõtte spetsiifikat.
Grupimentorluse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Karl Pae. Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Täna juhib ta Google’i reklaamidele spetsialiseerunud agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. Digiagentuur ePPC on juhtiv ekspert nii Eestist kui ka mujalt riikidest välisturgudele sisenemise teemadel. ePPC fookus on eksportivad ettevõtted, kelle käive eksportturgudelt tuleb suuresti läbi Google’i reklaamide.
Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda maksimaalselt 4 ettevõtet. Grupimentorlus on suunatud vaid Loomeinkubaatori inkubantidele.
Grupimentorlus: Google’i tööriistadega välisturgudel
Grupimentorluse raames saab iga osaleja küsida mentorilt küsimusi seoses uutele turgudele laienemisega, võttes arvesse oma ettevõtte spetsiifikat.
Grupimentorluse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Karl Pae. Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Täna juhib ta Google’i reklaamidele spetsialiseerunud agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. Digiagentuur ePPC on juhtiv ekspert nii Eestist kui ka mujalt riikidest välisturgudele sisenemise teemadel. ePPC fookus on eksportivad ettevõtted, kelle käive eksportturgudelt tuleb suuresti läbi Google’i reklaamide.
Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda maksimaalselt 4 ettevõtet. Grupimentorlus on suunatud vaid Loomeinkubaatori inkubantidele.
Grupimentorlus: Pane oma veeb müüma
Räägitakse, et veebilehe külastaja otsustab 3-8 sekundiga, kas jääda lehele või lahkuda. Selle lühikese aja jooksul hindab ta kiiresti sõnumeid, visuaalset keelt ja kasutajamugavust, et teha kindlaks, kas tegemist on tema jaoks huvipakkuva ja väärtusliku kohaga.
Grupimentorluse raames saab iga osaleja kiiret tagasisidet oma veebilehe sõnumitele, esmamuljele ja kasutajamugavusele digiturunduse eksperdilt Priit Kallaselt, kes eelnevalt pole veebilehti näinud.
Vaatame üle peamised kitsaskohad osaleja veebikeskkonnas ja anname juhtnööre, kuidas erinevaid elemente paremaks muuta. Võimalike teemadena katame:
- Iga osaleja veebilehe analüüs
- Müügisõnumite tõhususe hindamine
- Kasutajamugavuse ja navigeerimise probleemide tuvastamine
- Konkreetsete paranduste soovitamine iga osaleja veebilehele
- Küsimused ja vastused
Loomeinkubaatori mentor Priit Kallas on turunduse ja reklaamiga tegelenud üle 20 aasta ja aidanud kaasa paljude Eesti tipp-brändide turundamisele. Priit on ka esimese eestikeelse internetiturunduse blogi looja. Hetkel haldab ta sotsiaalmeedia turundusele keskenduvat veebiajakirja www.dreamgrow.com, mille kaudu on Priit jaganud teadmisi sotslmeedias ja digiturunduses tulemuste saavutamises miljonitele huvilistele üle maailma. Lisaks teadmiste jagamisele digikanalites on Priit viinud läbi ka üle 400 koolituse seminaride, konverentside ja töötubade näol.
Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda maksimaalselt 4 ettevõtet.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Grupimentorlus: Pane oma veeb müüma
Räägitakse, et veebilehe külastaja otsustab 3-8 sekundiga, kas jääda lehele või lahkuda. Selle lühikese aja jooksul hindab ta kiiresti sõnumeid, visuaalset keelt ja kasutajamugavust, et teha kindlaks, kas tegemist on tema jaoks huvipakkuva ja väärtusliku kohaga.
Grupimentorluse raames saab iga osaleja kiiret tagasisidet oma veebilehe sõnumitele, esmamuljele ja kasutajamugavusele digiturunduse eksperdilt Priit Kallaselt, kes eelnevalt pole veebilehti näinud.
Vaatame üle peamised kitsaskohad osaleja veebikeskkonnas ja anname juhtnööre, kuidas erinevaid elemente paremaks muuta. Võimalike teemadena katame:
- Iga osaleja veebilehe analüüs
- Müügisõnumite tõhususe hindamine
- Kasutajamugavuse ja navigeerimise probleemide tuvastamine
- Konkreetsete paranduste soovitamine iga osaleja veebilehele
- Küsimused ja vastused
Loomeinkubaatori mentor Priit Kallas on turunduse ja reklaamiga tegelenud üle 20 aasta ja aidanud kaasa paljude Eesti tipp-brändide turundamisele. Priit on ka esimese eestikeelse internetiturunduse blogi looja. Hetkel haldab ta sotsiaalmeedia turundusele keskenduvat veebiajakirja www.dreamgrow.com, mille kaudu on Priit jaganud teadmisi sotslmeedias ja digiturunduses tulemuste saavutamises miljonitele huvilistele üle maailma. Lisaks teadmiste jagamisele digikanalites on Priit viinud läbi ka üle 400 koolituse seminaride, konverentside ja töötubade näol.
Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda maksimaalselt 4 ettevõtet.
Grupimentorlusel saavad osaleda vaid inkubandid.
Grupimentorlus: Pane oma veeb müüma
Räägitakse, et veebilehe külastaja otsustab 3-8 sekundiga, kas jääda lehele või lahkuda. Selle lühikese aja jooksul hindab ta kiiresti sõnumeid, visuaalset keelt ja kasutajamugavust, et teha kindlaks, kas tegemist on tema jaoks huvipakkuva ja väärtusliku kohaga.
Grupimentorluse raames saab iga osaleja kiiret tagasisidet oma veebilehe sõnumitele, esmamuljele ja kasutajamugavusele digiturunduse eksperdilt Priit Kallaselt, kes eelnevalt pole veebilehti näinud.
Vaatame üle peamised kitsaskohad osaleja veebikeskkonnas ja anname juhtnööre, kuidas erinevaid elemente paremaks muuta. Võimalike teemadena katame:
- Iga osaleja veebilehe analüüs
- Müügisõnumite tõhususe hindamine
- Kasutajamugavuse ja navigeerimise probleemide tuvastamine
- Konkreetsete paranduste soovitamine iga osaleja veebilehele
- Küsimused ja vastused
Loomeinkubaatori mentor Priit Kallas on turunduse ja reklaamiga tegelenud üle 20 aasta ja aidanud kaasa paljude Eesti tipp-brändide turundamisele. Priit on ka esimese eestikeelse internetiturunduse blogi looja. Hetkel haldab ta sotsiaalmeedia turundusele keskenduvat veebiajakirja www.dreamgrow.com, mille kaudu on Priit jaganud teadmisi sotslmeedias ja digiturunduses tulemuste saavutamises miljonitele huvilistele üle maailma. Lisaks teadmiste jagamisele digikanalites on Priit viinud läbi ka üle 400 koolituse seminaride, konverentside ja töötubade näol.
Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda maksimaalselt 4 ettevõtet.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Grupimentorlus: Pane oma veeb paremini müüma!
Räägitakse, et veebilehe külastaja otsustab 3-8 sekundiga, kas jääda lehele või lahkuda.
Selle lühikese aja jooksul hindab ta kiiresti sõnumeid, visuaalset keelt ja kasutajamugavust, et teha kindlaks, kas tegemist on tema jaoks huvipakkuva ja väärtusliku kohaga.
Grupimentorluse raames saab iga osaleja kiiret tagasisidet oma veebilehe sõnumitele ja esmamuljele digiturunduse eksperdilt Priit Kallaselt, kes eelnevalt pole veebilehti näinud.
Loomeinkubaatori mentor Priit Kallas on turunduse ja reklaamiga tegelenud üle 20 aasta ja aidanud kaasa paljude Eesti tipp-brändide turundamisele. Priit on ka esimese eestikeelse internetiturunduse blogi looja. Hetkel haldab ta sotsiaalmeedia turundusele keskenduvat veebiajakirja www.dreamgrow.com, mille kaudu on Priit jaganud teadmisi sotslmeedias ja digiturunduses tulemuste saavutamises miljonitele huvilistele üle maailma. Lisaks teadmiste jagamisele digikanalites on Priit viinud läbi ka üle 400 koolituse seminaride, konverentside ja töötubade näol.
PS! Kohad täis!