Põhilise sisu juurde

Grupimentorlus: AI rakendamine turunduses ja müügis (kell 11-12)

AI teemalise grupimentorluse eesmärk on anda osalistele pärast AI teemalisi koolitusi võimalus küsida koolitajalt oma ettevõtte spetsiifikast lähtuvalt täiendavaid küsimusi ja saada tagasisidet tehtud tööle. 

Grupimentorlusel saavad osalised küsida lisaküsimusi Priit Kallaselt.

Grupimentorluse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Priit Kallas, kes on turunduse ja reklaamiga tegelenud üle 20 aasta ja aidanud kaasa paljude Eesti tipp-brändide turundamisele. Priit on ka esimese eestikeelse internetiturunduse blogi looja. Hetkel haldab ta sotsiaalmeedia turundusele keskenduvat veebiajakirja www.dreamgrow.com, mille kaudu on Priit jaganud teadmisi sotslmeedias ja digiturunduses tulemuste saavutamises miljonitele huvilistele üle maailma. Lisaks teadmiste jagamisele digikanalites on Priit viinud läbi ka üle 400 koolituse seminaride, konverentside ja töötubade näol.

Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda maksimaalselt 4 ettevõtet.

Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.

Grupimentorlus: AI rakendamine turunduses ja müügis (kell 10-11)

AI teemalise grupimentorluse eesmärk on anda osalistele pärast AI teemalisi koolitusi võimalus küsida koolitajalt oma ettevõtte spetsiifikast lähtuvalt täiendavaid küsimusi ja saada tagasisidet tehtud tööle. 

Grupimentorlusel saavad osalised küsida lisaküsimusi Priit Kallaselt.

Grupimentorluse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Priit Kallas, kes on turunduse ja reklaamiga tegelenud üle 20 aasta ja aidanud kaasa paljude Eesti tipp-brändide turundamisele. Priit on ka esimese eestikeelse internetiturunduse blogi looja. Hetkel haldab ta sotsiaalmeedia turundusele keskenduvat veebiajakirja www.dreamgrow.com, mille kaudu on Priit jaganud teadmisi sotslmeedias ja digiturunduses tulemuste saavutamises miljonitele huvilistele üle maailma. Lisaks teadmiste jagamisele digikanalites on Priit viinud läbi ka üle 400 koolituse seminaride, konverentside ja töötubade näol.

Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda maksimaalselt 4 ettevõtet.

Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.

Grupimentorlus: Pane oma veeb müüma (kell 14 – 15)

Grupimentorluse raames saab iga osaleja kiiret tagasisidet oma veebilehe sõnumitele, esmamuljele ja kasutajamugavusele digiturunduse eksperdilt Priit Kallaselt, kes eelnevalt pole veebilehti näinud.

Vaatame üle peamised kitsaskohad osaleja veebikeskkonnas ja anname juhtnööre, kuidas erinevaid elemente paremaks muuta. Võimalike teemadena katame:

Grupimentorluse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Priit Kallas, kes on turunduse ja reklaamiga tegelenud üle 20 aasta ja aidanud kaasa paljude Eesti tipp-brändide turundamisele. Priit on ka esimese eestikeelse internetiturunduse blogi looja. Hetkel haldab ta sotsiaalmeedia turundusele keskenduvat veebiajakirja www.dreamgrow.com, mille kaudu on Priit jaganud teadmisi sotslmeedias ja digiturunduses tulemuste saavutamises miljonitele huvilistele üle maailma. Lisaks teadmiste jagamisele digikanalites on Priit viinud läbi ka üle 400 koolituse seminaride, konverentside ja töötubade näol.

Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda maksimaalselt 4 ettevõtet.

Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.

Grupimentorlus: Pane oma veeb müüma (kell 13 – 14)

Grupimentorluse raames saab iga osaleja kiiret tagasisidet oma veebilehe sõnumitele, esmamuljele ja kasutajamugavusele digiturunduse eksperdilt Priit Kallaselt, kes eelnevalt pole veebilehti näinud.

Vaatame üle peamised kitsaskohad osaleja veebikeskkonnas ja anname juhtnööre, kuidas erinevaid elemente paremaks muuta. Võimalike teemadena katame:

Grupimentorluse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Priit Kallas, kes on turunduse ja reklaamiga tegelenud üle 20 aasta ja aidanud kaasa paljude Eesti tipp-brändide turundamisele. Priit on ka esimese eestikeelse internetiturunduse blogi looja. Hetkel haldab ta sotsiaalmeedia turundusele keskenduvat veebiajakirja www.dreamgrow.com, mille kaudu on Priit jaganud teadmisi sotslmeedias ja digiturunduses tulemuste saavutamises miljonitele huvilistele üle maailma. Lisaks teadmiste jagamisele digikanalites on Priit viinud läbi ka üle 400 koolituse seminaride, konverentside ja töötubade näol.

Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda maksimaalselt 4 ettevõtet.

Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.

Grupimentorlus: LinkedIn 12.02

Ühel grupimentorlusel saab osaleda kuni 4 ettevõtet. 

Grupimentorlused toimuvad veebis järgnevatel aegadel:

Grupimentorluse viib läbi Matis Metsala.

Grupimentorlus: Kliendiuuring

Grupimentorlusel saavad osaleda ainult inkubatsiooniprogrammi ettevõtted, kes osalesid ka Kuidas viia läbi ettevõttele väärtust loov kliendiuuring? koolitusel.

Kliendiuuringu koolituse järgselt toimub grupimentorlus, kus keskendume uuringukava elluviimisele, olgu selleks intervjuude läbiviimine, kogutud info analüüs või selle kasutamine väärtuspakkumise täiustamiseks. 

Grupimentorluse eesmärk on and osalistele pärast koolitust võimalus küsida koolitajalt oma ettevõtte spetsiifikast lähtuvalt täiendavaid küsimusi ja saada tagasisidet tehtud tööle. 

Mentorkohtumise siht on ettevõtete olemasoleva tegevuse analüüs ja küsimustele lahenduste väljatöötamine. Mentorkohtumise konkreetsed sisuteemad lähtuvad ettevõtete spetsiifikast. 

Grupimentorlusel osalejate arv on piiratud! 

Grupimentorluse viib läbi Paula Koppel. 

Grupimentorlus toimub veebis.

Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.

Grupimentorlus: Kliendiuuring

Grupimentorlusel saavad osaleda ainult inkubatsiooniprogrammi ettevõtted, kes osalesid ka Kuidas viia läbi ettevõttele väärtust loov kliendiuuring? koolitusel.

Kliendiuuringu koolituse järgselt toimub grupimentorlus, kus keskendume uuringukava elluviimisele, olgu selleks intervjuude läbiviimine, kogutud info analüüs või selle kasutamine väärtuspakkumise täiustamiseks. 

Grupimentorluse eesmärk on and osalistele pärast koolitust võimalus küsida koolitajalt oma ettevõtte spetsiifikast lähtuvalt täiendavaid küsimusi ja saada tagasisidet tehtud tööle. 

Mentorkohtumise siht on ettevõtete olemasoleva tegevuse analüüs ja küsimustele lahenduste väljatöötamine. Mentorkohtumise konkreetsed sisuteemad lähtuvad ettevõtete spetsiifikast. 

Grupimentorlusel osalejate arv on piiratud! 

Grupimentorluse viib läbi Paula Koppel. 

Grupimentorlus toimub veebis.

Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.

Kasvustrateegia grupimentorlus 4

Ühel grupimentorlusel osaleb kuni 3 ettevõtet. Kõik osalised saavad tagasisidet nii mentorilt kui ka teistelt osalejatelt.

Grupimentorluse eelduseks on täita ära koolitaja poolt tehtud one-pager ja saata see 2 päeva enne grupimentorluse toimumist korraldajale. Materjalid saadetakse registreerunutele.

Grupimentorlust viib läbi Margus Klaar ettevõttest Brand Manual. Margus on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia.  Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.

Käesolev grupimentorlus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks”  raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.

Kasvustrateegia grupimentorlus 3

Ühel grupimentorlusel osaleb kuni 3 ettevõtet. Kõik osalised saavad tagasisidet nii mentorilt kui ka teistelt osalejatelt.

Grupimentorluse eelduseks on täita ära koolitaja poolt tehtud one-pager ja saata see 2 päeva enne grupimentorluse toimumist korraldajale. Materjalid saadetakse registreerunutele.

Grupimentorlust viib läbi Margus Klaar ettevõttest Brand Manual. Margus on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia.  Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.

Käesolev grupimentorlus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks”  raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.

Kasvustrateegia grupimentorlus 2

Ühel grupimentorlusel osaleb kuni 3 ettevõtet. Kõik osalised saavad tagasisidet nii mentorilt kui ka teistelt osalejatelt.

Grupimentorluse eelduseks on täita ära koolitaja poolt tehtud one-pager ja saata see 2 päeva enne grupimentorluse toimumist korraldajale. Materjalid saadetakse registreerunutele.

Grupimentorlust viib läbi Margus Klaar ettevõttest Brand Manual. Margus on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia.  Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.

Käesolev grupimentorlus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks”  raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.