Grupimentorlus: Turundus
Grupimentorluse eesmärk on and osalistele pärast koolitust võimalus küsida koolitajalt oma ettevõtte spetsiifikast lähtuvalt täiendavaid küsimusi ja saada tagasisidet tehtud tööle.
Mentorkohtumise siht on ettevõtete olemasoleva tegevuse analüüs ja küsimustele lahenduste väljatöötamine. Mentorkohtumise konkreetsed sisuteemad lähtuvad ettevõtete spetsiifikast.
Grupimentorlusel osalejate arv on piiratud!
Turunduse grupimentorluse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Paavo Pettai.
Grupimentorlus toimub veebis.
Grupimentorlus: Hinnastamine
Grupimentorluse eesmärk on and osalistele pärast koolitust võimalus küsida koolitajalt oma ettevõtte spetsiifikast lähtuvalt täiendavaid küsimusi ja saada tagasisidet tehtud tööle.
Mentorkohtumise siht on ettevõtete olemasoleva tegevuse analüüs ja küsimustele lahenduste väljatöötamine. Mentorkohtumise konkreetsed sisuteemad lähtuvad ettevõtete spetsiifikast.
Grupimentorlusel osalejate arv on piiratud!
Hinnastamise grupimentorluse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Kari Maripuu.
Grupimentorlus toimub veebis.
Grupimentorlus: Kliendiuuring
Kliendiuuringu koolituse järgselt toimub grupimentorlus, kus keskendume uuringukava elluviimisele, olgu selleks intervjuude läbiviimine, kogutud info analüüs või selle kasutamine väärtuspakkumise täiustamiseks.
Grupimentorluse eesmärk on and osalistele pärast koolitust võimalus küsida koolitajalt oma ettevõtte spetsiifikast lähtuvalt täiendavaid küsimusi ja saada tagasisidet tehtud tööle.
Mentorkohtumise siht on ettevõtete olemasoleva tegevuse analüüs ja küsimustele lahenduste väljatöötamine. Mentorkohtumise konkreetsed sisuteemad lähtuvad ettevõtete spetsiifikast.
Grupimentorlusel osalejate arv on piiratud!
Grupimentorluse viib läbi Paula Koppel.
Grupimentorlus toimub veebis.
Grupimentorlus: Ärimudel
Grupimentorluse eesmärk on and osalistele pärast koolitust võimalus küsida koolitajalt oma ettevõtte spetsiifikast lähtuvalt täiendavaid küsimusi ja saada tagasisidet tehtud tööle.
Mentorkohtumise siht on ettevõtete olemasoleva tegevuse analüüs ja küsimustele lahenduste väljatöötamine. Mentorkohtumise konkreetsed sisuteemad lähtuvad ettevõtete spetsiifikast.
Grupimentorlusel osalejate arv on piiratud!
Ärimudeli grupimentorluse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor J. Margus Klaar.
Grupimentorlus toimub veebis.
Kasvustrateegia grupimentorlus
Grupimentorluste eesmärgiks on anda kasvuprogrammi ettevõtetele vajalikku tuge ja juhendamist oma kasvustrateegiate väljatöötamisel.
Ühel grupimentorlusel osaleb kuni 3 ettevõtet. Kõik osalised saavad tagasisidet nii mentorilt kui ka teistelt osalejatelt.
Grupimentorluse eelduseks on täita ära koolitaja poolt tehtud one-pager ja saata see 2 päeva enne grupimentorluse toimumist korraldajale.
Grupimentorlus on suunatud vaid kasvuprogrammi ettevõtetele.
Grupimentorlust viib läbi Margus Klaar ettevõttest Brand Manual. Margus on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.
Käesolev grupimentorlus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Kasvustrateegia grupimentorlus
Grupimentorluste eesmärgiks on anda kasvuprogrammi ettevõtetele vajalikku tuge ja juhendamist oma kasvustrateegiate väljatöötamisel.
Ühel grupimentorlusel osaleb kuni 3 ettevõtet. Kõik osalised saavad tagasisidet nii mentorilt kui ka teistelt osalejatelt.
Grupimentorluse eelduseks on täita ära koolitaja poolt tehtud one-pager ja saata see 2 päeva enne grupimentorluse toimumist korraldajale.
Grupimentorlus on suunatud vaid kasvuprogrammi ettevõtetele.
Grupimentorlust viib läbi Margus Klaar ettevõttest Brand Manual. Margus on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.
Käesolev grupimentorlus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Kasvustrateegia grupimentorlus
Grupimentorluste eesmärgiks on anda kasvuprogrammi ettevõtetele vajalikku tuge ja juhendamist oma kasvustrateegiate väljatöötamisel.
Ühel grupimentorlusel osaleb kuni 3 ettevõtet. Kõik osalised saavad tagasisidet nii mentorilt kui ka teistelt osalejatelt.
Grupimentorluse eelduseks on täita ära koolitaja poolt tehtud one-pager ja saata see 2 päeva enne grupimentorluse toimumist korraldajale.
Grupimentorlus on suunatud vaid kasvuprogrammi ettevõtetele.
Grupimentorlust viib läbi Margus Klaar ettevõttest Brand Manual. Margus on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.
Käesolev grupimentorlus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Kasvustrateegia grupimentorlus
Grupimentorluste eesmärgiks on anda kasvuprogrammi ettevõtetele vajalikku tuge ja juhendamist oma kasvustrateegiate väljatöötamisel.
Ühel grupimentorlusel osaleb kuni 3 ettevõtet. Kõik osalised saavad tagasisidet nii mentorilt kui ka teistelt osalejatelt.
Grupimentorluse eelduseks on täita ära koolitaja poolt tehtud one-pager ja saata see 2 päeva enne grupimentorluse toimumist korraldajale.
Grupimentorlus on suunatud vaid kasvuprogrammi ettevõtetele.
Grupimentorlust viib läbi Margus Klaar ettevõttest Brand Manual. Margus on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.
Käesolev grupimentorlus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.
Grupimentorlus: Google’i tööriistadega välisturgudel
Grupimentorluse raames saab iga osaleja küsida mentorilt küsimusi seoses uutele turgudele laienemisega, võttes arvesse oma ettevõtte spetsiifikat.
Grupimentorluse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Karl Pae. Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Täna juhib ta Google’i reklaamidele spetsialiseerunud agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. Digiagentuur ePPC on juhtiv ekspert nii Eestist kui ka mujalt riikidest välisturgudele sisenemise teemadel. ePPC fookus on eksportivad ettevõtted, kelle käive eksportturgudelt tuleb suuresti läbi Google’i reklaamide.
Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda maksimaalselt 4 ettevõtet. Grupimentorlus on suunatud vaid Loomeinkubaatori inkubantidele.
Grupimentorlus: Google’i tööriistadega välisturgudel
Grupimentorluse raames saab iga osaleja küsida mentorilt küsimusi seoses uutele turgudele laienemisega, võttes arvesse oma ettevõtte spetsiifikat.
Grupimentorluse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Karl Pae. Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Täna juhib ta Google’i reklaamidele spetsialiseerunud agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. Digiagentuur ePPC on juhtiv ekspert nii Eestist kui ka mujalt riikidest välisturgudele sisenemise teemadel. ePPC fookus on eksportivad ettevõtted, kelle käive eksportturgudelt tuleb suuresti läbi Google’i reklaamide.
Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda maksimaalselt 4 ettevõtet. Grupimentorlus on suunatud vaid Loomeinkubaatori inkubantidele.