- kust ja milline liiklus tuleb?
- mis kanal toob müüki või konversioone?
- mida üldse tasuks mõõta?
- kes minu kodulehte külastab?
- Põhimõisted ja Google Analyticsis navigeerimine
- Google analytics seadistused ja filtrid täpsema info saamiseks
- Goal (eesmärkide) seadistamine, et mõõta konkreetseid tegevusi kodulehel
- Abitööriistade ja teiste Google toodetega integreerimine ja infovahetus
- Linkide märgistamine (UTM tags), et analüüsida erinevaid liikluse allikaid
- Kampaaniate / kanalite analüüs
- Lehe kasutatavuse analüüs
- Kasutajate segmenteerimine
- Sihtrühmade loomine taasturunduse kampaaniateks
Seminari viib läbi Annika Roosmann. Senini on Annika töötanud nii suurte rahvusvaheliste kui ka väikeste Eesti klientidega, pakkunud stateegiat, planeerida kohaliku, sotsiaal-ja rahvusvahelistesse kanalitesse reklaami. Samuti omab Annika ka kõiki Google sertifikaate ning on sotsiaalmeedia vallas läbinud Blueprint koolituste sarja ja samuti valdab kõiki aspekte programmatiku(võrgustikureklaami) valdkonnas.
Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.