Grupimentorlus: Bränd
Grupimentorlus on formaat, kuhu on kutsutud kuni kuus ettevõtet. Grupimentorluse algab sellega, et koolitaja tutvustab teooriat ja sellele järgneb aruteluring, mille raames antakse igale osalevale ettevõtjale samal teemal tagasisidet. Väikeses grupis saavad kõik üksteise tegevustest õppida ja koos mõtteid lennutada
Loomeinkubaatori mentori Ionel Lehari juhendatud grupimentorlusel saavad osalised teada, mis on bränd, millise olemusega brändid meid ümbritsevad, kuidas oma brändi mõista ja lahti mõtestada? Iga osalev ettevõte saab tagasisdet ja soovitusi oma brändi arendamiseks!
Ionel Lehari on ligi 20-aastase töökogemusega disainistrateeg ja õppejõud. Ta on kommunikatsioonifirmade gruppi Creative Union kuuluva kontseptuaalse disaini agentuuri Identity loovjuht ja partner. Identity tiimi loovjuhina on Ionel auhinnatud 21 korral loovfestivalidel (Kuldmuna ja ADC*Estonia). Mõned nimekamad Ioneli poolt juhitud brändiloome ja visuaalse identiteedi projektid on EV100, Café Maiasmokk, Solaris ja Bauhof.
Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.