15. ja 17. novembril toimuvad Loomeinkubaatoris brändinduse teemalised grupimentorlused. Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda kuni 6 ettevõtet. Tegemist on hea võimalusega saada oma brändi kohta mõtteid ja tagasisidet nii koolitajalt endalt kui ka teistelt osalistelt.
Loomeinkubaatori mentori Ionel Lehari juhendatud grupimentorlusel saavad osalised teada:
- Mis on bränd?
- Millised erineva olemusega brändid meid ümbritsevad?
- Kuidas oma brändi mõista ja lahti mõtestada?
Iga osalev ettevõte saab tagasisdet ja soovitusi oma brändi arendamiseks!
Grupimentorlus on formaat, kuhu on kutsutud väga väike hulk ettevõtjaid. Grupimentorluse algab sellega, et koolitaja tutvustab teooriat ja seejärel antakse igale osalevale ettevõtjale samal teemal tagasisidet. Väikeses grupis saavad kõik üksteise tegevustest õppida ja koos mõtteid lennutada
Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.