Kuidas sündis Maru VR idee ja mis inspireeris virtuaalreaalsuse valdkonda sukelduma? Millised olid kõige suuremad väljakutsed, kui otsustati teenusepakkujast mänguarendajaks ümber kujuneda?
Maru VR Productions on Eesti ettevõte, mis alustas oma tegevust virtuaalreaalsuse lahenduste arendamisega erinevatele ettevõtetele ja organisatsioonidele. Maru VR on loonud üle 40 erineva VR elamuse. Täna võib Maru VR loodud projekte leida näiteks Kalevipoja muuseumist, Tallinna Teletornist ja Eesti Töötukassa Karjäärikeskusest ning nende poolt loodud VR õppesimulatsioone kasutab ka Päästeamet.
Mõne aasta eest otsustas stuudio suunda muuta, lõpetades teenuste pakkumise ja keskendudes peaagu täielikult enda VR mängu arendamisele. “Robinson Crusoe’st” inspireeritud virtuaalreaalsuse ellujäämismäng “Bootstrap Island” ilmus selle aasta veebruaris early accessmänguna ülemaailmsel mängude platvormil Steam ja pälvis äsja ka “Aasta Eesti mäng 2024!” auhinna. Mäng on ka rahvusvahelisel turul väga hästi vastu võetud, kuid ees seisab veel pikk teekond enne kui see lõplikult valmis saab.
Tule ja kuula, kuidas Maru VR muutus teenusepakkujast mänguarendajaks ning milliseid kogemusi ja õppetunde nad on mängu arendamise ja mängutööstuse kohta omandanud!
Lilit Palmar on Maru VRi kaasasutaja ja tegevjuht. Enne VR stuudio asutamist töötas Lilit 15 aastat konsultatsioonivaldkonnas ning oli ettevõtete arendamise valdkonna juht Civitta Eestis. Lilitil on magistrikraad Tartu Ülikooli ettevõtluse ja tehnoloogia juhtimise erialalt. Maru VRi tiim on 15. liikmeline ja Lilit vastutab väikesele ettevõttele omaselt mitme valdkonna eest – strateegia, turunduse, meeskonna ja finantside juhtimise eest. Liliti varasem kogemus EL toetusmeetmetega on võimaldanud Maru VRl ainukese Eesti ettevõttena saada toetust videomängu arendamiseks Euroopa Liidu Media Programmist.
Üritus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C). Üritus on TASUTA, aga vajalik on registreerumine.