fbpx Põhilise sisu juurde

Seekord jagab oma kogemuslugu Vivian Vau kingabrändi asutaja Vivian Unt. Kuuleme, kuidas bränd alguse sai? Milline on disaini- ja loomeprotsess? Kuidas ehitada edukat kingabrändi konkurentsitihedas valdkonnas?

 

Vivian Vau kingabränd sündis ühelt poolt tänu Viviani suurtele jalgadele ja teisalt tema värvi- ja iluarmastusele 2005. aastal Tallinnas. Tänu veendumusele, et sama paar kingi võib olla nii ilus kui ka mugav, valmivad Vivian Vau kingad (suurustes 33-45) koostöös Itaalia ja Hispaania kingameistritega ning on inspireeritud Elust endast – ümbritsevast lopsakast ilust ja inimestest. Koos kingahorisontide avardamisega on Viviani üha suuremaks kireks klientide väestamine – läbi piiravate enesekohaste uskumuste küsimuse alla seadmise – nende uljuse ja rõõmu julgustamine. Vivian Vau on rõõmu väljendusvorm kingades. Vivian Unt on ka augustis toimuva Eesti esimese Naiste Heaolufestivali loovtiimis.

Üritus in TASUTA, aga vajalik on registreerimine! Üritus toimub Vivian Vau kingasalongis Kuninga 1.

 

Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks”  raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.