Visual Merchandising

Tallinna Loomeinkubaator ja Tallinn Design House kutsuvad osalema 19. aprillil kell 10 toimuvale Visual Merchandising seminarile, mida viib läbi selle ala kogemustega praktik Dianna M.h. Larsen Taanist. 

 

Visual Merchandising (visuaalne kaubandus) on turunduspraktika, mis kasutab klientide tähelepanu äratamiseks ruumi asetust, värve, valgustust, ekraane, tehnoloogiat ja muid elemente. Selle lõppeesmärk on kasutada poe- või stuudiopinda müügi suurendamiseks, muutes ruumi silmapaistvaks ja meelitades ligi ostjaid.

Visual Merchandising seminaril, mis toimub 19. aprillil kell 10 Tallinn Design House’is (Rotermanni 14) saavad osalejad teada, kuidas muuta oma stuudio või butiik klientidele atraktiivseks. Dianna M.H. Larsen jagab oma praktilist kogemust, kuidas hea visuaalne väljapanek suurendab müüki.

Dianna M.H. Larsen on moevaldkonnas tegutsenud alates 1993. aastast. Tema unistus oli saada moedisaineriks, kuid ta eelistas tagasiside andmise kogemust otsesele suhtlemisele klientidega.

Sellest ajast peale on ta tegelenud visuaalse kaubanduse valdkonnas ning teinud koostööd paljude ülemaailmsete rõivabrändidega, nagu Tommy Hilfiger ja Max Mara, ning samuti mööbli- ja sisekujunduspoodidega. Lisaks hinnatakse teda kui head müügipersonali koolitajat. Tal on ka  kogemus nutikate visuaalide loomisega, mis poe käivet oluliselt suurendavad.

Dianna usub sirge joone ja tugeva värvikontrolli tähtsusesse. Ta püüdleb selle poole, et pood ei paistaks tühi ega täis, vaid oleks täiuslikus tasakaalus, et luua kliendile atraktiivne keskkond.

NB! Seminar toimub inglise keeles!

 

Osalustasu:

Tallinna Loomeinkubaatori inkubandid – tasuta

Tallinn Design House’i brändid – 25€+km

Kõik teised ettevõtjad/eraisikud – 35€+km

 

ENG:

Visual merchandising is a marketing practice that uses floor plans, colour, lighting, displays, technology, and other elements to attract customer attention. Its ultimate purpose is to use the retail space to generate more sales by making a store stand out and attracting shoppers.

During the Visual Merchandising seminar on the 19th of April  at Tallinn Design House (Rotermanni 14) You will learn how to make your studio or boutique attractive for customers. Dianna M.H. Larsen is sharing her practical experiences how good visual merchandising make the sales increase.
 

Dianna M.H. Larsen has been in fashion since 1993.Her dream was to become a fashion designer but she preferred the feedback experience from engaging directly with the customers. 

Since then, she has been doing visual merchandising for many worldwide apparel brands like Tommy Hilfiger and Max Mara as well as for furniture and home decor stores. In addition, she is valued as a good trainer of sales-staff.  She is experienced in creating smart visuals that really boost the store turnover. 

Dianna believes in the importance of a full line and strong color control. She also strives for the store to neither look full or empty but appear in perfect balance to create an attractive environment for the customer.

Seminar price:
Companies of Tallinn Creative Incubator – free
Designer brands of Tallinn Design House – 25€+VAT
All others – 35€+VAT