Kuidas mõjutavad erinevad visuaalid klientide arusaama brändist? 22. veebruaril toimuval koolitusel keskendume visuaalide psühholoogiale brändingus – millist tüüpi värvid, kirjatüübid, pildid ja mustrid jätavad millise mulje?
Koolitus aitab osalejatel leida oma brändi olemuse ja hääle, esteetilise stiili ja isikupära – kasutades lihtsat, loomingulist ja hõlpsasti õpitavat metoodikat, mis muudab ettevõtte brändi ja kodulehe parimatele klientidele visuaalselt atraktiivseks ning kiirendab igapäevast turundustegevust sotsiaalmeedias.
Teemad, mida käsitleme:
- Osalejad õpivad tuvastama kujundusreegleid, mis aitavad meelitada õiget vaatajaskonda ja näevad professionaalsed välja.
- Iga osaleja saab võimaluse avastada oma ettevõtte olemust ja seda, milliste märksõnadega seda kirjeldada saab.
- Räägime visuaalse brändingu väärtusest ja sellest, kuidas see meie tulusid mõjutab.
- Võrdleme erinevaid logosid ja brändikaarte ning analüüsime, millist tüüpi ettevõtetega on tegu ja kes on nende ideaalsed kliendid. Sellega kinnistame enda jaoks sobiva visuaalse brändingu tüübi ja mõistame, kuidas omavahel kombineerida fonte, värve, illustratsioone, fotostiili jmt.
- Sekka tuleb ettevõtlusnippe, turundusnippe ja kogemusi päriselust.
Koolituse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Victoria Silber. Victoria on pikaaegne koolitaja, mentor ja motivaator, kes on veetnud üle kümne aasta ettevõtlusmaailmas, töötades koos teiste ettevõtetega, õpetades digiturundust, luues ja hallates suurettevõtete e-kaubanduslikke veebilehti ning pakkudes töötube või konsultatsioone arenduskeskustele ja ettevõtjatele Taanis, Mehhikos, Saksamaal, Eestis ja Gruusiaski.
NB! Kohtad täis!