Uutele turgudele laienemine

Kuidas alustada veebis eksportimisega? Veebi vahendusel uutele turgudele laienemine on mõistlik samm paljudele Eesti ettevõtetele. Nii on potentsiaalsete klientideni jõudmine riskivabam ja kuluefektiivsem.

Toome sinuni näited, kuidas leida väliskliente. Anname ülevaate info kogumise viisidest, turuanalüüsi võimalustest, tegevuste planeerimisest ja kõigest muust, mida on vaja alustades veebimüügiga väljaspool koduturgu. Keskendume praktilistele nõuannetele.

Koolitusel tuleb ka juttu õigest ekspordiga alustamise ajastusest ning erinevatest taktikatest, mis on võimalikud uusimaid digiturunduse vahendeid kasutades.

Ekspordiga alustamise praktiliseks teejuhiks oleme kutsunud Karl Pae digiagentuurist ePPC, kellel on kogemusi veebis ettevõtete välisturgudele aitamisel. Osalejad saavad koolitusel esitada Karlile küsimusi!

Läbides selle koolituse:

  • tead rahvusvahelise e-kaubandusega alustamiseks vajalikke samme;
  • tunned ekspordituru analüüsimise vahendeid.

 

Koolituse kestus on 1 tund, millele järgneb 30-minutiline arutelu koolitajaga osalejate esitatud küsimuste üle.

 

Koolitus ei ole järelvaadatav.

REGISTREERI: https://digioskused.ee/koolitused/uutele-turgudele-laienemine/

 

Jätkukoolitus “Uutele turgudele laienemise PRAKTIKUM” 9. juunil!

Kõigil 26.mai uutele turgudele laienemise esimesel koolitusel osalejatel avaneb võimalus oma teadmisi süvendada ning koos Karliga leida lahendusi, kuidas alustada või suurendada veebimüüki väljaspool koduturgu.

Kuidas kandideerida praktikumi?

  • Läbi koolitus “Uutele turgudele laienemine” 26. mail
  • Täida koolituse tagasiside vorm kohe peale koolitust samal päeval
  • Esita tagasiside vormis sooviavaldus praktikumile, vasta küsimustele
  • 27. mail valib koolitaja avalduste seast 10 osalejat
  • 27. mail saadetakse välja valitud ettevõtetele meilile kinnitus osalemise kohta

Kõikide avalduste seast valib koolitaja kõige huvitavamad, väljakutsuvamad või rohkem abi vajavad ettevõtted.

 

Karl Pae

Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Täna juhib ta Google’i reklaamidele spetsialiseerunud agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi.