Turunduskanalite valik ja tulemuste mõõtmine

Kas soovid avastada, kuidas tõhusalt turundada ja saavutada oma ettevõtte eesmärke?

 

Turundusega alustades seisame silmitsi mitmete praktiliste küsimustega: millistes kanalites oma ettevõtet turundada? Kui tihti postitada? Mitut kanalit kasutada? Kuidas mõõta turundustegevuste tulemuslikkust?  

Koolitusel käsitletavad teemad: 

  • Turunduskanalite valimine ja nende testimine 
  • Sisuturundus 
  • Turunduslike eesmärkide seadmine 
  • Tulemuste mõõtmine   

Koolitusel saame ülevaate erinevatest võimalikest turunduskanalitest ja nende eripäradest. Õpime, kuidas erinevaid kanaleid testida ja omavahel kombineerida. Saame juhiseid, kuidas oma turundustegevusi eesmärgistada ja mõõta. Koolituse raames teeme ka grupitööd.  

Koolituse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Marelle Ellen. Marelle Ellen on ettevõtja, turundaja ja turunduspodcasti grit. üks saatejuhte. Turundusjuhina on ta aidanud üles ehitada influencer-turunduse platvormi Promoty, ärifestivali sTARTUp Day ning nüüd ehitab enda koolitusettevõtet. Lisaks on ta koolitanud ja mentordanud alustavaid ettevõtjaid nii Eestis kui välismaal.

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C). 

Osalustasu: 

PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.