Töötuba: Kuidas ehitada brändi?

Brändi tähendus on läbi aastate muutunud ja tänaseni on selle kohta mitut definitsiooni. Üks on kindel— bränd ei ole toode, neid kaht aetakse väga tihti segamini ja on oluline mõista, mis on nende vahe. See on kogu üldine imago. 

 

Bränd teeb kliendi otsustusprotsessi lihtsamaks, aga selle loomise protsess on pikk kuid absoluutselt vajalik ettevõtte toimimiseks pikas perspektiivis. Ettevõtte jaoks tähendab tugev bränd konkurentsieelist, identiteeti, mis eristab teistest, lojaalset kliendibaasi ja ärilist tasuvust.

Brändi ehitamise töötoas tulevad käsitlusele teemad:

  • Mis on bränd? Millest bränd koosneb? Struktuur?
  • Kuidas valida brändinime ja millised on erinevad tüübid?
  • Milline on tugev bränd? Mis on brändi väärtus? Mis võib saada brändi nõrkuseks?
  • Brändi analüüs
  • Milliseid tööriistu kasutada brändi loomiseks?  
  • Brändistrateegia ja rebränding

 

Kõigile registreerunutele saadame eelnevalt kodutöö, mille palume hiljemalt 01.02 täita.

Töötoa viib läbi Loomeinkubaatori mentor Ionel Lehari, kes on ligi 20-aastase töökogemusega disainistrateeg ja õppejõud. Ta on kommunikatsioonifirmade gruppi Creative Union kuuluva kontseptuaalse disaini agentuuri Identity loovjuht ja partner. Identity tiimi loovjuhina on Ionel auhinnatud 21 korral loovfestivalidel (Kuldmuna ja ADC*Estonia). Mõned nimekamad Ioneli poolt juhitud brändiloome ja visuaalse identiteedi projektid on EV100, Café Maiasmokk, Solaris ja Bauhof.

 

Osalustasu:

Loomeinkubaatori inkubantidele tasuta.

Loomeinkubaatori vilistlastele, Tehnopoli vilistlastele, TDH disaineritele, Kaubandustööstuskoja liikmetele, Tartu LMK vilistlastele, EFF disaineritele, Loomeinkubaatori üürnikele soodushind 25€+km (registreerides vali partner)

Kõik teised ettevõtted ja eraisikud 30€+km