Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Põhilise sisu juurde

Google’i Digioskused koolitus

REGISTREERI: https://digioskused.ee/koolitused/tohus-sotsiaalmeedia-ettevottele/

Kolmapäev, 12. aprill kell 10:00-11:30

Koolitaja Andrus Kiisküla 

Sotsiaalmeediast on saanud meie igapäeva lahutamatu osa ning seetõttu tegutseme järjest enam sealsetes erinevates kanalites. Sotsiaalmeedia olulisus on nii ka ettevõtete jaoks üha kasvanud ja selle tähtsus igale turundajale teada. Lisaks orgaanilisele tegevusele kulutavad ettevõtted täna sotsiaalmeedia kampaaniatele palju raha.

Soovid kasvatada müüki? Suurendada brändi tuntust? Leida uusi kliente? Kasvatada veebiliiklust? Sotsiaalmeedia on suurepärane koht, kus seda kõike teha. 

Sellel koolitusel keskendume sotsiaalmeedia olemuse ja võimaluste lahtiselgitamisele, millised on seal kehtivad olulised reeglid, piirangud ja uuendused. Keskendume peamiselt Facebooki ja Instagrami platvormidele. Toome nippe, kuidas paremini kaasata fänne, panna neid tegema seda, mida bränd soovib ning kuidas nende kahe platvormi reklaame seadistada nii, et raha oleks kulutatud efektiivselt ja tulemuslikult.

Koolitus sobib nii alles reklaamidega alustajale, kes soovib paremat ülevaadet planeerimiseks kui ka juba reklaamidega katsetajale, kes soovib paremini reklaamistrateegiat läbi mõelda ning selle tulemuslikkust tõsta.

Läbides selle koolituse:

  • tead, kuidas kõnetada oma klientuuri ja millist sisu tema jaoks luua
  • saad mitu ideed, mida oma sotsiaalmeediakanalitesse teha
  • oskad alustada Facebooki ja Instagrami reklaamide seadistamist

Koolituse järgselt oskad sotsiaalmeedias oma ettevõtte kuvandit optimeerida ning mõistad erinevate platvormide reklaami omapärasi. Oled varustatud valdkonna kõige uuemate trenidega ning oskad oma reklaame efektiivselt seadistada. 

Eduka veebistrateegia loomiseks vajalikud oskused toob sinuni hinnatud digiturunduse ekspert, Andrus Kiisküla.