TikTok – Uus kuum turunduskanal?

TikTok on üks kiiremini kasvavaid sotsiaalmeedia platvorme alla 25-aastaste seas. Kui antud vanusesegment on ka sinu sihtrühm, siis on juba täna õige aeg TikToki turundamisega algust teha.  Seminaril räägime, millised on TikTokis turundamise võimalused ja kuidas platvorm töötab.
 

Osalejad saavad teada: 

  • Missugust bränditud sisu saab TikTokis ettevõtte kontole luua ja kuidas seda teha?  
  • Kuidas kasutada TikToki influencereid? 
  • Mis on bränditud AR-filtrid ja kuidas neid kasutada? 
  • Mis on TikTokis reklaamimine? 
  • Milline näeb välja edukas TikToki kampaania ja kuidas seda mõõta?  
  • Milline on TikToki tulevik?

Hommikuseminaril osalenu õpiväljundid: 

  • Seminaril osalenu omandab teadmised, kuidas kasutada TikToki platvormi oma turunduses, missugust bränditud sisu saab TikTokis ettevõtte kontole luua ja kuidas seda teha; 
  • Seminaril osalenu omandab teadmised, kuidas kasutada TikToki influencereid oma turundustööriistana 
  • Seminaril osalenu omandab teadmised bränditud AR-filtrite ja nende kasutusvaldkondade kohta 
  • Seminaril osalenu omandab teadmised TikToki reklaamiväljundite kohta, kuidas luua keskkonnas kampaania ja kuidas mõõta selle tulemusi

 

Koolituse viib läbi Birgit Karus, kes on sotsiaalmeedia turunduse ekspert ning Baltikumi fookusega turundusagentuuri NOH Production asutaja. 4 aasta jooksul on nad aidanud mitmeid tuntud ettevõtteid nagu Gustav, Estover, Positivus festival jpt. Rohkem infot tema tegemiste kohta leiab kodulehelt www.nohproduction.eu.

Osalustasu:

Loomeinkubaatori, Tartu LMK ja Tehnopoli inkubantidele tasuta.

Loomeinkubaatori vilistlastele, TDH disaineritele, Kaubandustööstuskoja liikmetele, Tartu LMK vilistlastele, EFF disaineritele soodushind 20€+km

Kõik teised ettevõtted ja eraisikud 25€+km

Formaat: webinar

Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.

TikTok turundus