Seminar: Agendiga eksporditurgudele?

Eksporti planeerides on tähtis olla põhjalik oma ettevalmistustes ja teha neid pikemas perspektiivis. Oluline on läbi mõelda, kas antud sihtturule sisenemiseks kasutada otsest või kaudset eksporti ning kas ja millisel määral kaasata oma tegevusse väliskonsultante ja/või -agente. Kuna tihtilugu nõuab ekspordiga alustamine ettevõttelt lisatööd ja -raha, siis tasub ettevõttel mõelda, kas ja millisel määral on olemas ettevõttesisesed  ressursid ja millisel määral tasuks abi otsida ettevõttest väljaspoolt. 

Oma kogemusi ekspordiga jagavad: 
Piret Rätsep ja Egle Lätt-Dodge Fashionavant Moeagentuurist

Osalejad saavad kaasa check-listi, mis enne messidele minekut täidetud peaks olema. 

Fashionavant on 2015. aastal asutatud moeagentuur, mille eesmärgiks on pakkuda alustavatele või juba tegutsevatele moebrändidele erialast nõustamist ning toetustegevusi kasvuks ja ekspordiks. Tänaseks on Fashionavant koostööd teinud üle kümne erineva kodumaise moe- ja ehtebrändiga ning ekspordisuunalisi tegevusi on tehtud Baltikumis, Skandinaavias jm Euroopas. Erinevatel moenädalatel, messidel ja showroomides on osaletud Lätis, Soomes, Ukrainas, Taanis, Saksamaal, UK-s, Itaalias ja Prantsusmaal.

Osalemine:
Tallinna Loomeinkubaatori ettevõtted – tasuta
Kõik teised huvilised – 20€ +km