Mis on PR ja kellele seda vaja on? 

Kui kuuled sõna PR, siis mis Sulle esimesena pähe tuleb? Pressiteade? Hämamine? Kirjutamine? Inimestega suhtlemine?

 

Tegelikult on PR tihtilugu aga võtmetegur, mis aitab Sinu ettevõtte põhisõnumitel jõuda nendeni, kes seda päriselt vajavad või kuulda tahavad.

19. jaanuaril tutvustab META Advisory:

  • mida PR tähendab,
  • millest peaks alustama,
  • kuidas kirjutada oma esimest pressiteadet,
  • mida tähendab ajakirjanikega suhtlemine,
  • kuidas jõuda oma sihtrühmani ja
  • kuidas oma ettevõtte lugu jutustada.

Ajakava: 

  • 14.00 – 15.00 PR: kuidas, miks, kellele? Läbime kiirkursusena meediasuhtluse põhitõed ja anname tööriistakasti, kuidas ise oma ettevõttele kommunikatsiooni teha. 
  • 15.00 – 16.00 Storytelling: kuidas oma lugu rääkida ja millest alustada? 

Esinejad:

Ann Hiiemaa: Ann juhib META Advisory’i uute ettevõtete arendamist ja on Eesti enim auhinnatud PR-konsultant. Tänu arvestatavale kogemusele ajakirjanikuna oskab ta integreeritud kampaaniate loomisel mõelda nii, et need saavutaksid maksimaalselt laia kandepinna ka üldmeedias. Just integreeritud kommunikatsioonikampaaniad ja uute ettevõtete lansseerimine on see, mida Ann kõige paremini oskab. Selle tõestuseks on nii Eesti kui ka mitmete rahvusvaheliste kommunikatsioonikonkursside esikohad, nendest hinnatuim ilmselt PR-Excellence Awards esikoht Kogumispäeviku kampaaniaga. 

Ann on kommunikatsioonivaldkonnas töötanud üle 10 aasta, tema klientide hulgas on nii Eesti juhtiv pank Swedbank, rahvusvahelisi tehnoloogiabrände nagu Starship, start-up-firmasid nagu WOLT ja Bikeep, aga ka avaliku sektori kliente nagu EAS.

Lily Mägi: Lily roll METAs on igakülgselt toetada turunduskommunikatsiooni tiimi konsultante. Kõrghariduse omandas ta Amsterdami ülikoolis (University of Amsterdam) – sealne meedia ja kultuuri eriala andis talle põhjaliku ülevaate nii erinevate meediakanalite kui ka sotsiaalmeedia analüüsimisest.

Kommunikatsiooni-ja turundusvaldkonna puhul paelub Lilyt kõige enam tehnoloogia – kui ka iduettevõtete kommunikatsioon ning rahvusvaheliste meediakajastuste püüdmine. Lily on ka ise olnud alustava ettevõtja rollis oma kunstiplatvormiga ja saanud selle kogemuse baasilt hea ning realistliku ülevaate start-upi loomise nii valupunktidest kui ka kitsaskohtadest. 

Lisaks on Lily läbinud erinevaid rahvusvahelisi LinkedIn koolitusi ning võtnud enda südameasjaks LinkedIni integreerimise ettevõtete kommunikatsiooniplaani. Tema sõnul võib LinkedIn osutuda parimaks tasuta turundusplatvormiks, kui seda oskuslikult kasutada.

Tema praeguste klientide hulka kuuluvad Futugrid, Work in Estonia, GScan, Tele2 ja Software Defined Space Conference.

Maria Magdaleena Lamp: Maria on Do All Write’i asutaja ja copywriter. Maria juhtis Jobbaticali sisustrateegiat ja on ka Work in Estonia’s Relocation Guide’i autor. Maria tugevuseks on empaatia kasutamine, et mõista klientide eesmärke ja lõpplugeja motivatsiooni. Ta ühendab mõlemad vaatenurgad, et kujundada sisu ja teksti, mis köidab.

 

Üritus on TASUTA, aga vajalik on registreerimine!

Formaat: Sündmus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C), III korrus.