Üritus toimub Tallinna Ettevõtluspäeva raames.
Elame digitaalse infokülluse ajastul, mil tarbijatele pakutakse iga päev uusi teenuseid ja tooteid ning pidevalt tekib juurde uusi kanaleid, mis nõuavad turundajatelt pidevalt kommunikatsiooniviiside redigeerimist.
Kas turundajad peaksid alati selle kiire ja pöörase maailmaga kaasa minema ning lugematul hulgal reklaame ja postitusi erinevates kanalites avaldama või on ka teisi mooduseid?
Digitaalne minimalism põhineb printsiibil, et vähem on rohkem. Kuidas võiksid ettevõtted seda minimalismi printsiipi tänapäeva kiirmeedia maailmas kasutades teistest eristuda unikaalse digi-indentideedi loomise kaudu ning turunduse digitormile strateegiliselt “ei” öelda?
Vestlusringis räägime, kas sellisel suunal võiks tulevikku olla ka Eestis ja miks peaksid algavad ettevõtted minimalistlikku digiturunduse suunda tõsiselt võtma?
Merilyn Kesküla-Drummond on laialdaste rahvusvaheliste kogemustega autor, mentor ning loominguline strateeg, kes lõi 2016 aastal UKs baseeruva digitaalse strateegia ja sisuloome agentuuri Keskula Digital. Keskula Digital klientideks on olnud nii New Yorki eksklusiivseim äriklubi CORE:, LA’s paiknev kirjastaja StoryTerrace, kui ka väiksed Eesti brändid. Lisaks digiturundusele on Merilyn tegelenud trendiuuringute ja -analüüsiga, strateegilise innovatsiooni juhina Saksa kuulsas audiofirmas Sennheiser, brändide esitluskeskkondade loomise planeerimisega Euroopas, USAs ja Hiinas, pressiürituste ja moeshowde korraldamisega ning moefotode produtsendina moeajakirjas ELLE UK.
Vestlusringist võtavad osa ka kodumaise rõivabrändi August asutaja Äli Kargoja ning sotsiaalmeedia- ja veebiagentuuri Vurr kaasasutaja Rauno Kutti.
Registreeri üritusele siin.