Milline peaks olema ettevõtte müügistrateegia?

Kuidas planeerida ettevõttes müügitööd? Kas ja miks seda üldse tegema peaks? Ettevõtjana on oluline leida üles kliendid ja nendega suhelda. Selleks on vaja paika panna ka oma müügistrateegia nii kohalikul turul kui ka rahvusvaheliselt.

 

1.12 toimuval seminaril jagavad oma kogemuslugu ettevõtte müügistrateegia loomisest ja ellu viimisest Peeter Pappel ALPAKA’st ja Priit Kallas Iglucraft’ist.

Küsimused, millele seminaril vastused leiame:

  • Kuidas alustada müügitöö planeerimisega mikroettevõttes?
  • Millist müügistrateegiat valida koduturul ja välisturul?
  • Läbi edasimüüjate või otse lõppkasutajateni? Müügikanalid?
  • Milliste digilahendustega müügitööd hõlbustada?
  • Millised on edukad müügitehnikad?
  • Kuidas müügiinimesena ennast arendada?
  • Millised on olnud müügitöö kirkamad edulood ja suurimad ebaõnnestumised?

 

Peeter Pappel on ALPAKA tegevjuht. ALPAKA on 2007. aastal loodud Eesti juurtega bränd, mis toodab alpakade nahast ja villast luksuslikke elustiilitooteid.

Priit Kallas on ettevõtte Iglucraft looja ja juht. Iglucraft toodab käsitööna omapäraseid laastudega kaetud väikemaju, kodukontoreid ning saunu. Lisaks kodumaistele klinetidele on Iglucraft klientideks tuntud inimesed, nagu David Beckham, Guy Ritchie ja Gordon Ramsay.

Üritus on tasuta, aga vajalik on registreerimine!