Kuidas aitab kliendiuuring kaasa ettevõtte väärtuspakkumise valideerimisele ja edasiarendamisele?
Kliendiuuringu koolitusel õpime, milline on kliendiuuringute roll väärtuspakkumise loomisel ja kuidas viia läbi kliendiuuringut, mis annaks väärtuslikku sisendit väärtuspakkumise arendamiseks. Praktilises osas töötavad osalejad välja kliendiuuringukavad, mille abil saab alustada vajaliku sisendi kogumist oma klientidelt.
Kohandame osalejate kliendiuuringukavasid nii, et need aitavad paremini mõista, kuidas oma väärtuspakkumist täpsustada ja selle põhjal sobivamaid lahendusi välja töötada.
Koolituse teemad:
- Kuidas ja miks kliendiuuringud aitavad head väärtuspakkumist koostada?
- Erinevad uurimismeetodid ja nende rakendamine
- Uuringukava koostamise töötuba
Koolituse lõpuks on osalejad valmis viima läbi kliendiuuringuid ning neil on vajalikud tööriistad ja teadmised, et kogutud andmete põhjal oma väärtuspakkumist analüüsida ja täpsustada.
Koolituse viib läbi Paula Koppel. Paula on töötanud viimased kaheksa aastat kliendi- ja kasutajauuringute valdkonnas, sealhulgas sellistes ettevõtetes nagu Pipedrive, Veriff ja Eesti Energia. Nii Pipedrive’is kui ka Veriffis oli tema töö oluline osa ka teiste rollide koolitamises.
Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C) ja soovi korral saab osaleda ka veebi teel.
Inkubatsiooniprogrammi ettevõtjatele toimub ka koolitusjärgne grupimentorlus.
Osalustasu:
- Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele tasuta
- Ettevõtetele ja eraisikutele 40€+km
- Eelinkubatsiooni raames on võimalik osaleda 7 koolitusel: https://inkubaator.tallinn.ee/program/eelinkubatsioon/
PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.