fbpx Põhilise sisu juurde

Viimastel aastatel on üha enam ettevõtteid hakanud tegema turundusalast koostööd influencerite ehk mõjuisikutega, et jõuda oma potentsiaalsete klientideni. Influencerite arv on ajas jõudsalt kasvanud ja võimalikke koostöö vorme on mitmeid. Kuidas aga leida enda ettevõttele sobiv lahendus ning milline näeb välja koostööprotsess?

Koolitusel tulevad arutlusele järgnevad teemad: 

  • Kuidas valida sobivat influencerit?
  • Kuidas mõõta koostöö tulemusi?
  • Kui palju läheb influenceri koostöö maksma ning millest see sõltub?
  • Kuidas teha vahet “heal influenceril” ja “mitte nii heal influenceril”?
  • Kes on mikroinfluencerid ja miks tasub nendega koostöid teha?

 Koolitusel osalejad saavad praktilised teadmised, et viia läbi enda ettevõttes influenceri koostöid

 

Koolituse viib läbi Elina Emiilie Leht.

Ta töötab projektijuhina turundusagentuuris NOH Production. Tema peamisteks ülesanneteks on sisuloome ja influencerite koostööde läbiviimine erinevatele brändidele. Turundusvaldkonnas on tegutsenud üle 4 aasta ning selle ajaga saanud põhjaliku ülevaate Eesti influencerite maastikust. Lisaks Eestile on Elina viinud läbi projekte ka Läti, Leedu, Soome, Venemaa ja Poola influenceritega.

 

Osalustasu:

Loomeinkubaatori, Tartu LMK ja Tehnopoli inkubantidele tasuta.

Loomeinkubaatori vilistlastele, TDH disaineritele, Kaubandustööstuskoja liikmetele, Tartu LMK vilistlastele, EFF disaineritele soodushind 20€+km

Kõik teised ettevõtted ja eraisikud 25€+km

Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.