Kas soovid välja tulla uue toote või loomingulise projektiga aga ressursse napib?
Kas soovid välja tulla uue toote või loomingulise projektiga aga ressursse napib?
Kickstarter on üks maailma tuntumaid ühisrahastusplatvorme, mis võimaldab teoks teha põnevaid ideid ja projekte. Lisaks raha kogumisele saavad ettevõtted platvormil ka oma tooteid valideerida, klientidelt tagasisidet saada ja ennast suurelt turundada.
Kickstarteri kampaaniat on edukalt teinud ka mitmed Eesti ettevõtjad. Oma kogemusi, teekonda ja õppetunde Kickstarteri plarvormi kasutamisest tulevad jagama:
- Martin Laidla (Click & Grow)
- Anne-Liis Theisen (Öselstuff)
Martin Laidla on Click & Grow kommunikatsioonijuht. Click & Grow on maailma juhtiv tubaste taimekasvatusseadmete arendaja. Nende säästlikud nutiaiad võimaldavad ka kõige kiirema eluviisiga inimestel kasvatada hõlpsalt erinevaid salati-, maitse- ja ilutaimi ning vilju. Ja seda kasvõi väikses korteris, aastaringi ja ilma igasuguse aianduskogemuseta. See on võimalik tänu Click & Grow unikaalsele tehnoloogiale, mis loob taimedele ideaalse kasvukeskkonna, hoolitsedes valguse, niisutamise ning toitainete eest, et igaüks saaks lihtsa vaevaga rohelust tuppa tuua ja tubase aianduse vilju nautida.
Anne-Liis Theisen on pereettevötte Öselstuff kaasasutaja ja tegevjuht. Kaubamärkide ÖselBirch, Nordic Chaga ja BÖRCH alt turustab ettevõte erinevaid jooke kasemahlast ning efektiivseid toidulisandeid. Ettevõtte visioon on anda Eesti ja Põhjamaade metsadele alternatiivne tuluallikas muude metsasaaduste näol, et vältida puude mahavötmist ja sellega lindude ja loomade elupaikade hävitamist.
Üritus toimub veebis ja on TASUTA, aga vajalik on registreerimine.