Teenusedisaini koolitus annab ettevõtjatele teadmisi ja oskusi, kuidas oma ettevõtte teenuseid paremaks disainida.

Koolitus annab alustavatele ettevõtjatele ülevaate teenusedisaini põhitõdedest ja praktilistest tööriistadest, mida rakendada oma ettevõtte teenuste ja toodete arendamisel. Osalejad õpivad mõistma teenusedisaini tähtsust ja hea kliendikogemuse loomise põhialuseid ning aitab vaadata oma teenuseid läbi kliendi silmade.
Koolituse arutelus mõtestame, millised on sarnasused ja erinevused ettevõtete kasutajakogemuses.
Koolituse käigus töötatakse järgnevate teemadega:
- Definitsioon ja tähtsus: Mis on teenusedisain ja miks see on oluline? Mis on teenusedisaini eesmärgid ja kasu ettevõttele?
- Teenusedisaini põhimõtted: Kasutajakeskne lähenemine, terviliku kogemuse kujundamine, koosloome klientidega.
- Kliendikogemus, klienditeekond ja persoonad: Mis on kasutajakogemus (CX)? Klienditeekonna kaardistamine ehk visuaalne esitus kliendi kogemusest teenusega ning puutepunktid teenuse erinevates etappides. Kliendi persoonade kirjeldamine käitumismustrite ja harjumuste põhiselt.
Koolitusel on võimalik osaleda kohapeal (Kultuurikatel, Kursi 3) või veebis.
Koolituse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor J. Margus Klaar. J. Margus Klaar on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.
Osalustasu:
- Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele on osalemine tasuta.
- Ettevõte ja Eraisik: 40€+km
- Vilistlane, TDH disainer: 30€+km
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.