Kuidas suhelda meediaga?

Igale ettevõttele, kes soovib kasvatada oma brändi tuntust ja jõuda rohkemate klientideni on kasulik, kui tema tegevusi ka laiemas meedias kajastatakse. Meedia tähelepanu saamine on aga tänapäeva üleküllastunud infoajastul keeruline, sest ajakirjanike postkastidesse jõuab iga päev kümneid, vahel isegi sadu erinevaid pressiteateid. Kõiki neid ei loeta läbi ja suur osa leiab oma tee kiiresti elektroonilises prügikastis. Sellest hoolimata on pressiteade endiselt oluline tööriist meediaga esimese kontakti loomisel. 

Koolitusel räägime sellest kuidas võita meedia tähelepanu ja kirjutada pressiteadet, mis tekitab ajakirjanikes huvi ettevõtte tegevusi kajastada. 

Koolituse teemad:

  • Kuidas valida  ettevõttele sobiv meediakanal? 
  • Kuidas meediaesindajatega suhelda?
  • Kuidas kirjutada pressiteadet, mis võidab meedia tähelepanu?

Koolituse käigus koostab iga ettevõtja uudisnupukese oma ettevõtte kohta ning saab kohapeal ka esmase tagasiside. 

Koolituse viib läbi turundustaustaga Aljona Eesmaa on tegelenud aastaid rahvusvaheliste moe- ja ilubrändide meediasuhetega Eestis. Lisaks moemeediasuhete korraldamisele on ta tegev ajakirjas SÄDE moetoimetaja ja stilistina, samuti peab ta moele ja disainile keskenduvat veebiportaali Portail.ee.

Läbi aastate on Aljona olnud abiks mitmete moeürituste korraldamise juures, nõustanud kodumaiseid noori alustavaid moedisainereid ja ilukaubamärke, abistanud disainereid stiliseerimisprojektides ning pakkunud moemeedia nõuandeid erinevale publikule, sealjuures ka Eesti Kunstiakadeemia tudengitele.

 

Osalustasu:

Loomeinkubaatori, Tartu LMK ja Tehnopoli inkubantidele tasuta.

Loomeinkubaatori vilistlastele, TDH disaineritele, Kaubandustööstuskoja liikmetele, Tartu LMK vilistlastele, EFF disaineritele soodushind 20€+km

Kõik teised ettevõtted ja eraisikud 25€+km

 

Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.