Kuidas persoonibränd ettevõtte kasuks tööle panna?

Mis on persoonibränd ja kuidas aitab see kaasa ettevõtte kasvule? Millistele ettevõtetele on persoonibränd olulise tähtusega? 16. jaanuaril toimuval seminaril uurime persoonibrändi rolli ettevõtte arengus ja saame teada, kuidas ja millal seda luua. 

 

Lisaks tutvume praktiliste näidetega edukatest ettevõtjatest, kes on suutnud oma persoonibrändi tõhusalt kasutada. Oma kogemuslugu persoonibrändi loomisest tuleb jagama Saaremaa Mahemunad ettevõtte asutaja Tanel Tang.

Mõned teemad, mida seminaril käsitleme:

  • Persoonibränd & selle mõju
  • Mis tüüpi ettevõtetele on persoonibränd kasulik?
  • Millest persoonibrändi loomist alustada? Levinumad vead persoonibrändi ehitamisel
  • 3 parimat näidet ettevõtjatelt – kuidas nad on seda teinud?
  • 5 sammu LinkedIn’is sisu looomiseks

Seminaril osaleja mitte ainult ei mõista persoonibrändi olemust, vaid omandab ka praktilised oskused selle ettevõtte kasuks tööle panemiseks.

Ajakava: 

  • 14.00 – 15.00 Ann Hiiemaa ja Lily Mägi Meta Advisory agentuurist jagavad praktilisi nõuandeid, kuidas ehitada persoonibrändi.
  • 15.00 – 16.00 Tanel Tang Saaremaa Mahemunadest jagab oma kogemuslugu persoonibrändi loomisest.

Esinejad:

Ann Hiiemaa: Ann juhib META Advisory’i uute ettevõtete arendamist ja on Eesti enim auhinnatud PR-konsultant. Tänu arvestatavale kogemusele ajakirjanikuna oskab ta integreeritud kampaaniate loomisel mõelda nii, et need saavutaksid maksimaalselt laia kandepinna ka üldmeedias. Just integreeritud kommunikatsioonikampaaniad ja uute ettevõtete lansseerimine on see, mida Ann kõige paremini oskab. Selle tõestuseks on nii Eesti kui ka mitmete rahvusvaheliste kommunikatsioonikonkursside esikohad, nendest hinnatuim ilmselt PR-Excellence Awards esikoht Kogumispäeviku kampaaniaga. 

Lily Mägi: Lily roll METAs on igakülgselt toetada turunduskommunikatsiooni tiimi konsultante. Kõrghariduse omandas ta Amsterdami ülikoolis (University of Amsterdam) – sealne meedia ja kultuuri eriala andis talle põhjaliku ülevaate nii erinevate meediakanalite kui ka sotsiaalmeedia analüüsimisest. Kommunikatsiooni-ja turundusvaldkonna puhul paelub Lilyt kõige enam tehnoloogia – kui ka iduettevõtete kommunikatsioon ning rahvusvaheliste meediakajastuste püüdmine. Lily on ka ise olnud alustava ettevõtja rollis oma kunstiplatvormiga ja saanud selle kogemuse baasilt hea ning realistliku ülevaate start-upi loomise nii valupunktidest kui ka kitsaskohtadest. 

Loomeinkubaatori programmi ettevõtte, Saaremaa Mahemunad asutaja, Tanel Tang on ettevõtte kasvuks viinud läbi mitmeid kreatiivseid projekte. Üheks selliseks on Saaremaa Digikana – NFT projekt, mille käigus pandi müüki 650 digitaalset kana. Ühe kana alghind oli 100 eurot – kahe nädalaga müüdi kõik digikanad ning teeniti 65 000 eurot. Eestimaalaste südamed võitis ta saates „Tanel ja kanad“, mis mahemunade kasvatamise valusid ja võlusid tutvustas ning Saaremaa Mahemunade nõudlust mitu korda tõstis.

 

Üritus on TASUTA, aga vajalik on registreerimine!

 

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C) ja võimalus on osaleda ka veebi vahendusel.

Üritus toimub hübriidformaadis, kuid mõttevahetustesse on kaasatud vaid kohapealsed osalejad.