Kuidas partnerprogrammidega välisturgudel efektiivselt turundada?

Kas SEO, Google Adsid ja sotsiaalmeedia reklaamid ei too piisvalt tulemusi ja soovid maksta eelkõige tulemuste eest?  Tule ja kuula, milliseid võimalusi peidavad endas erinevad partnerprogrammid!

 

Seekordsel seminaril saame teada, mis on affiliate ja referral turundus, kuidas nendega algust teha ja mida meeles pidada. Võimalusi ja kogemusi tulevad jagama oma ala parimad praktikud!

Kogemusi jagavad:

  • Affiliate marketing kohta Martin Laidla (Click & Grow)
  • Referral marketing kohta Kristin Kirštein (Xolo)

Affiliate marketing (partnerturundus) on tulemuspõhine turundusstrateegia, kus partnerid reklaamivad kolmanda osapoole tooteid või teenuseid ja teenivad komisjonitasu iga müügi eest

Click & Grow on maailma juhtiv tubaste taimekasvatusseadmete arendaja. Nende säästlikud nutiaiad võimaldavad ka kõige kiirema eluviisiga inimestel kasvatada hõlpsalt erinevaid salati-, maitse- ja ilutaimi ning vilju. Click and Grow on tänaseks loonud oma affiliate programmi, teinud koostööd erinevate mõjuisikute, meediamajade ja agentuuridega.

Referral marketing (soovitusturundus) on turundusstrateegia, kus olemasolevaid kliente motiveeritakse oma sõpru toodet või teenust kasutama, premeerides neid soodustuste, tasude või muude hüvedega.

Xolo on mikro-ja väikeettevõtjate ärijuhtimise platvorm, mis ühendab edas vajalikke tööriistu ja teenuseid, et äri kaugtöölt edukalt juhtida. Tänu Xolole saavad miljonid vabakutselised ja digitaalsed nomaadid üle maailma asutada ja juhtida oma mikroettevõtteid muretumal viisil. Xolo on tänaseks üles ehitanud eduka soovitusprogrammi ja sellest on saanud nende üks kõige olulisematest kasvamise viisidest.

Üritus on TASUTA, aga vajalik on registreerimine.