Kuidas luua ja arendada brändi?

Bränd on see, mis teeb ettevõtte äratuntavaks ja meeldejäävaks. See võimaldab kiiresti kommunikeerida ettevõtte identiteeti, väärtusi ja teenuseid. Brändi loomine ja haldamine nõuab strateegilist planeerimist, loovust ja järjepidevust. 

 

Ettevõtte jaoks tähendab tugev bränd konkurentsieelist, identiteeti, mis eristab teistest, lojaalset kliendibaasi ja ärilist tasuvust. 

 

Brändi loomise koolitusel käsitleme järgnevaid teemasid: 

  • Brändi olemus ja väärtused 
  • Brändi loomise meetodid ja tööriistad 
  • Brändi nimi, lugu, visuaal ja logo 

Koolitusel õpime, mis on bränd ja millest see koosneb. Saame ülevaate praktilistest tööriistadest ja meetoditest, mida brändi loomisel kasutada. Saame juhised, mida võtta arvesse brändile nime valides, logo ja visuaali luues. Koolituse raames peegeldame olemasolevaid brände gruppides.  

 

Töötoa viib läbi Loomeinkubaatori mentor Ionel Lehari, kes on ligi 20-aastase töökogemusega disainistrateeg ja õppejõud. Ta on kommunikatsioonifirmade gruppi Creative Union kuuluva kontseptuaalse disaini agentuuri Identity loovjuht ja partner. Identity tiimi loovjuhina on Ionel auhinnatud 21 korral loovfestivalidel (Kuldmuna ja ADC*Estonia). Mõned nimekamad Ioneli poolt juhitud brändiloome ja visuaalse identiteedi projektid on EV100, Café Maiasmokk, Solaris ja Bauhof. 

 

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C). 

Osalustasu: 

  • Loomeinkubaatori inkubantidele tasuta 
  • Ühe koolituse hind 40€+km (vali ettevõte/eraisik) 
  • Eelinkubatsiooni raames osalemine 120€+km (registreerides Eelinkubatsioon) 

 

PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele.