Kuidas Google’i tööriistadega välisturgudele siseneda?

Tänapäeva globaalses maailmas on veebipood suurepärane võimalus oma äri laiendada ja uusi kliente leida. See koolitus annab teile vajalikud teadmised ja tööriistad, et alustada edukat eksportimist veebis.

 

Koolituse jooksul:

  • Sukeldume sügavamale ekspordimaailma, uurides erinevaid info kogumise viise ja turuanalüüsi võimalusi. Õpime, kuidas leida oma toodetele ja teenustele parimad turud ning kuidas hinnata oma ettevõtte ekspordivõimet.
  • Saame teada Google Adsi ja Google Shoppingu võimalustest, et luua kampaaniaid, mis toovad tulemusi välisturgudel. Õpime reklaamide loomise ja optimeerimise eripärasid, reklaamide tulemuste mõõtmist ja analüüsimist ning Google Shopping kampaaniate seadistamist ja toodete haldamist Google Merchant Centeris.
  • Lisaks vaatame, kuidas aitab ChatGPT luua müügitekste.
  • Tutvustame ka erinevaid tööriistu, mis aitavad oma ekspordieesmärke saavutada.

Koolituse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Karl Pae. Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Täna juhib ta Google’i reklaamidele spetsialiseerunud agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi.

Digiagentuur ePPC on juhtiv ekspert nii Eestist kui ka mujalt riikidest välisturgudele sisenemise teemadel. ePPC fookus on eksportivad ettevõtted, kelle käive eksportturgudelt tuleb suuresti läbi Google’i reklaamide.

Koolitusel on võimalik osaleda kohapeal ja veebis.

Koolitusele järgnevaid vaid Loomeinkubaatori inkubantidele mõeldud grupimentorlused.

Osalustasu:

  • Loomeinkubaatori inkubantidele tasuta.
  • Ettevõte/Eraisik 30€+km