fbpx Põhilise sisu juurde

Tartu Loomemajanduskeskus: Kuidas Facebookis ja Instagramis ennast edukalt turundada ja müüa?

 

Registreerumine SIIN

Koolituse eesmärk on anda osalejatele turunduse põhiteadmised ja praktilised oskused nende rakendamiseks sotsiaalmeedia kanalites. Põhiline fookus on Facebook ja Instagram ning nende keskkondade sisustrateegia ülesehitamine, samuti tasuliste reklaamide tegemine kasutades Facebooki Ads manageri tööriista.  

Koolituse sihtrühmad:
Koolitus on suunatud tegutsevale või alustavale turundajale ja ettevõtjale. Koolitusgrupi suurus on piiratud.

Õpingute alustamise tingimused:
Koolitusel osalemiseks ei ole vaja eelnevaid teadmiseid

Õpiväljundid:

Aine läbinu:

  • teab kuidas üles ehitada oma sotsiaalmeedia kanaleid;
  • on läbi mõelnud millist sisu postitada ja millal; 
  • oskab kasutada Facebooki ja Instagrami tasulisi vahendeid enda sisu levitamiseks;
  • tunneb oma töö tegemiseks vajalikke erinevaid programme.

Koolitaja:
Jaan Kruusma 

Õppe toimumise aeg:
27. mai ja 3. juuni kell 16:00-18:00

Õppe kogumaht:
4 tundi auditorset tööd, millele lisandub vabatahtliku iseseisva tööna 2 tundi 

Õppekeskkonna kirjeldus:
Koolitus toimub veebikeskkonnas Zoom. 

Ajakava:

15:50-16:00 Kogunemine veebiruumi
16.00-17.00 Koolituse teoreetiline osa ja küsimustele vastamine
17:00-18.00 Koolituse praktiline osa 

Koolitus sisaldab:

Koolituspäevad algavad küsimuste ja vastuste sessiooniga, kus osalejatel on võimalik saada kohest tagasisidet aktuaalsetele probleemidele sotsiaalmeedias. Koolitaja vastab küsimustele, juhib teemade arutelusid ja annab selgitusi. Teoreetilises osas näitab koolitaja ette, kuidas samm samm haaval luua Facebooki ja Instagrami erinevaid kampaaniaid. Koolitusel antakse osalejatele võimalusi ka omavaheliseks kogemuste jagamiseks.

Küsimused ja teemad, millele koolitus keskendub:

  • Kes ma olen sotsiaalmeedias? – Kas suvaline külastaja saab aru, mis ettevõtte ja brändiga on tegu? Kas on esile toodud väärtused? Kas külastaja saab kohe aru, mida ta siin teha saab ja kuhu ta vajutama peab?
  • Rollid sotsiaalmeedias – Millised on vajalikud oskused ja rollid heas sotsiaalmeedia meeskonnas? Kuidas planeerida tööd sotsiaalmeedias?
  • Tuumsisu kaardistamine – Selleks, et midagi sotsiaalmeedias müüa, tuleb kõigepealt luua väärtust. Mis on see väärtus mida sina lood?

Õppematerjalide kirjeldus:
osalejatele jagatakse koolitusel kasutatud materjale, sh slaidid ja töölehed.

Koolituse hind: 
76 EUR (sisaldab km-i). LMK vilistlastele ning rentnikele kehtib soodustus -50% ning LMK inkubantidele on koolitus tasuta.

 

Koolitaja tutvustus: Jaan Kruusma on sotsiaalmeedia evangelist Eestis, kes on tegutsenud 10 aastat selles valdkonnas nii agentuuri juhina kui ka turundajana, kuid peamiselt koolitajana. Jaan koolitab nii algajaid kui ka eksperte. Ta tegutseb ettevõttes 7 Blaze OÜ,  millel on koostööpartnereid Eesti väikeettevõtjate ja riigiasutuste seas, kuid on ka projekte, mille raames tehakse koostööd ettevõtetega Soomest või Lõuna Aafrikast. Huvilistel on kasulik vaadata õppematerjale ja kuulata sotsiaalmeedia saadet ettevõtte kodulehel www.7blaze.com/podcast

Jaani peamine eesmärk on aidata inimestel saavutada iseseisvust ja vabadust läbi neile vajalike tööriistade ja tehnoloogiate õpetamise ettevõtluse ja internetiturunduse valdkonnas.