Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Põhilise sisu juurde

Eksport on paljude Eesti ettevõtjate jaoks suur ja ahvatlev eesmärk, mille poole püüelda. Kuna kohalik turg on väike ja potentsiaalsete klientide arv piiratud, siis nähakse ettevõtte kasvu tihti just rahvusvahelises laienemises.

 

Välisturgudele sisenemiseks on aga mitmeid erinevaid strateegiaid ja viise – see mis sobib ühele ettevõttele või tootele, ei pruugi toimida teise puhul. Eduka laienemise eelduseks on põhjalik eeltöö, vajalike ressursside olemasolu, fookuse seadmine ja aktiivne järjepidev töö.

Koolituse raames räägime: 

  • Kuidas uurida ja analüüsida erinevate turgude sobivust ettevõtte toodetele?
  • Kuidas leida potensiaalseid edasimüüjaid ja nendega suhelda?

Koolitus on eelkõige disainitud füüsilisi tooteid pakkuvatele ettevõttele, millel on huvi tulevikus teha koostööd ka erinevate Euroopa edasimüüjatega.

Koolitust viib läbi Nele Plutus ja kogemusi jagab Karel Rüütli ettevõttest Mulieres.

Nele Plutusel on rohkem kui neli aastat ekspordikonsultatsiooni kogemust agentuuris Gateway&Partners, kus tema  igapäevatööks oli otsida ettevõtetele sobivaid koostööpartnereid, organiseerida ärikohtumisi ja viia läbi turu-uuringu projekte, et hinnata toote potensiaali erinevates riikides. Nelel on kogemust nii B2B kui ka B2C toodete ja teenustega, ta on töötanud paljude erinevate valdkondadega, sealhulgas nii disaintooted, tekstiil, metall, IT teenused ja platvormid, ehitus, toit, avalik sektor jne.

Karel Rüütli on ettevõtte Mulieres asutaja ja tegevjuht. Mulieres on ambitsioonikas looduslike koostisega puhastus- ja pesupesemisvahendite tootja, mis alustas Eesti turul toodete müügiga 2016. aastal. Täna on ettevõte kindlalt kanda kinnitanud kümnes erinevas Euroopa riigis, kuid kliendid on tooted enda jaoks leidnud maailma kaugemateski kohtades – Taiwanis. Mulierese kanget soovi kogu maailma rohelisemaks teha iseloomustab hästi fakt, et üle 50% nende toodangust läheb ekspordiks.

Formaat: veebis, võimalusel hübriidis

Osalustasu:

Loomeinkubaatori, Tartu LMK ja Tehnopoli inkubantidele tasuta.

Loomeinkubaatori vilistlastele, TDH disaineritele, Kaubandustööstuskoja liikmetele, Tartu LMK vilistlastele, EFF disaineritele, Loomeinkubaatori üürnikele soodushind 20€+km (registreerides vali partner)

Kõik teised ettevõtted ja eraisikud 25€+km

Võimalik on osta ka kõik ekspordisarja 3 koolitust:

Loomeinkubaatori vilistlastele, TDH disaineritele, Kaubandustööstuskoja liikmetele, Tartu LMK vilistlastele, EFF disaineritele, Loomeinkubaatori üürnikele soodushind 45€+km (registreerides vali kogu programm – soodushind)

Kõik teised ettevõtted ja eraisikud 60€+km

Sarjas toimumas:

Koolitussarja “Väikeettevõtjana välisturule” raames õpime, kuidas ekspordiga algust teha ja milliseid on erinevad võimalused välisturgudele laienemiseks. Õpime tundma digitööriistu, mis millega potensiaalseid turge uurida ja mõtleme, kuidas oma epoodi välisklientide jaoks kohandada. Sellele lisaks kuulame kogemusi ka juba praktiseerivatelt ettevõtetelt!

Koolitussari on suunatud eelkõige füüsilisi tooteid pakkuvatele ettevõtetele, kuid uusi mõtteid ja nippe jagub kindlasti kõigile!

 

Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.