Grupimentorluste eesmärgiks on anda ettevõtetele vajalikku tuge ja juhendamist oma kasvustrateegiate väljatöötamisel.
Ühel grupimentorlusel osaleb kuni 3 ettevõtet. Kõik osalised saavad tagasisidet nii mentorilt kui ka teistelt osalejatelt.
Grupimentorluse eelduseks on täita ära koolitaja poolt tehtud one-pager ja saata see 2 päeva enne grupimentorluse toimumist korraldajale. Materjalid saadetakse registreerunutele.
Grupimentorlust viib läbi Margus Klaar ettevõttest Brand Manual. Margus on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni.
Käesolev grupimentorlus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.