Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Põhilise sisu juurde

Kasutajakogemuse disain on teaduspõhine valdkond, millel on äritegevuse juures oluline roll.  Tihti tekitab see mõiste segadust ja väärarusaamasid. 

 

24.mai koolitusel räägime, mis täpselt on kasutajakogemus ja miks on see oluline. 

Tutvume põhimõtetega, mida veebidisainis silmas pidada. Räägime, kuidas veebilehe kasutatavust testida ja ettevõtte sihtgruppi tundma õppida. Koolituselt saate kaasa praktilised teadmised, mida juba olemasoleva veebilehe või uue loomisel rakendada. 

Teemad, millest koolitusel räägime:

  • Mis on UX, UI, CX? Mõistete sisuline erinevus ja olulisus. Räägime lahti, mis on kasutajakogemus, kasutajaliidese disain ja miks on need olulised.
  • Mis teeb disaini heaks – kasutajakogemuse disaini printsiibid? Reeglid, raamid ja seaduspärasus, millele kasutajakogemuse disain toetub. 
  • Disaini elemendid – mida pidada silmas veebidisaini loomisel? Konkreetsed nipid ja trikid, mis aitavad luua head kasutajakogemust ja visuaalselt tasakaalus veebilehte. Räägime värvist, tüpograafiast, paigutusest.
  • Kuidas lihtsalt testida veebilehe kasutatavust? Räägime sellest, mida pidada silmas, kuidas küsida küsimusi ja mida selle infoga peale hakata. 

 

Koolituse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Kadi Oja. Kadi Oja on 10 aastase disainikogemusega, millest viimased viis on ta pühendunud kasutajakogemuse ja interaktsioonidisainile. Kadil on laialdane kogemus nii lihtsamate veebilehtede kasutajamugavuse kujundamisega kui ka keerukate digitoodete süsteemidega veebis ja mobiilis. Ta on teinud koostööd selliste ettevõtetega nagu Telia, Omniva, Eesti Esitluskeskus ning nõustanud veebidisainereid, tootejuhte ning ettevõtteid funktsionaalse kasutajakogemuse kujundamisel.

 

Osalustasu:

  • Loomeinkubaatori, Tartu LMK, Pärnu ja Tehnopoli inkubantidele tasuta.

  • Loomeinkubaatori vilistlastele, TDH disaineritele, Kaubandustööstuskoja liikmetele, Tartu LMK vilistlastele, Loomeinkubaatori üürnikele soodushind 25€+km (registreerides vali partner)

  • Kõik teised ettevõtted ja eraisikud 30€+km