Juhtide Klubi: Tegevjuhi persoonibränd

Sündmust korraldab meie koostööpartner Eesti Kaubandus-Tööstuskoda.

 

Mis ühendab Bill Gatesi, Arianna Huffingtoni ja Mark Zuckerbergi? Nad kõik on ettevõtjad. Samaväärselt on nad ka oma ettevõtte brändisaadikud, esmased reklaamnäod ja tegelevad teadlikult eneseturundusega. Tänapäeva konkurentsitihedas ühiskonnas võidavad need ettevõtted, kes oskavad läbi tugevate persoonibrändide oma lugu rääkida ja tegevjuhi teadlikult disainitud persoonibränd on alati heaks eeskujuks. Uuringute tulemused näitavad, et tarbijad usaldavad persoonibrändi rohkem, kui eales varem ja ca 45% töötajatest seostab ettevõtte mainet tegevjuhi mainega.

Oktoobrikuises Juhtide Klubis saad vastuse järgmistele küsimustele:

  • Millist väärtust loob tegevjuhi persoonibränd ettevõttele ja meeskonnale?
  • Millise eelise annab tegevjuhile teadlik persoonibränding?
  • Tegevjuht ja tema lugu – kuidas juht soovib, et teda juhina teatakse?
  • Tegevjuht ja sotsiaalmeedia – kas tore meelelahutus või strateegiline tööriist?

Rahvusvaheliselt edukate ettevõtete juhid on suures osas kõik ka väga tugevate persoonibrändidega inimesed. Kui on soov ettevõtet kasvatada, värvata meeskonda parimaid talente ja olla valdkonna parim tööandja, siis muutub väga oluliseks tegevjuhi persoonibränding. Tõeliselt tugev persoonibränd ei ole ainult superstaaridele, vaid annab ka Sulle ja Sinu ettevõttele võimaluse eristuda ja saavutada seeläbi konkurentsieelis.
Kuidas olla tugeva ja tuntava persoonibrändiga? Registreeru Juhtide Klubisse ja saad teada, kuidas seda teha!

“Ära ole lihtsalt teistsugune, ole unikaalne. Igaüks võib olla teistsugune, ent unikaalsust on raske kopeerida.” Mikki Williams

Koolituse hind: Koolitus on Tallinna Loomeinkubaatori ettevõtetele Eesti Kaubandus-Tööstuskoja liikmetasuga. 

REGISTREERI KOOLITUSELE SIIN