Seekordsel kogemusloo seminaril kuuleme, kuidas sai loodud Eesti suurim üritusturundusagentuur Jolos.
Jolos keskendub pikaajaliste strateegiliste partnerlussuhete loomisele erinevate brändidega, aidates neil saavutada oma sise- ja väliskommunikatsiooni eesmärke Euroopa turul. Agentuur on Eesti suurim tegija üritusturunduse vallas, seda nii täiskohaga töötajate arvu, kliendibaasi ulatuse kui ka kogemuse poolest.
Kogemuslugu Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu, kes omab rahvusvahelise turunduse magistrikraadi EBS-ist ning on juba 15 aastat juhtinud ühte Eesti edukaimat loov- ja üritusturundusagentuuri Jolos. Tal on ka ulatuslik kogemus suurte korporatiivürituste korraldamises ettevõtetele nagu Wise, Swedbank, EAS, Merko jpt.
Tegutsedes nii Eestis kui ka rahvusvahelisel turul, moodustab üle 30% Jolose aastakäibest just välisturgudelt. Samuti on Jolos ainus agentuur Eestis, kellele on omistatud ISO20121 sertifikaat, mis kinnitab nende pühendumust jätkusuutlike ürituste korraldamisele ja juhtimisprotsesside tugevusele.
Jolose meeskonda kuulub ligikaudu 35 täiskohaga töötajat, kuid igas projektis teeb kaasa ka kümneid või isegi sadu vabakutselisi partnereid ja lisatöötajaid, kelle panus aitab luua erakordseid sündmusi.
Teemad, millest tuleb juttu:
- Kuidas sai ettevõte alguse?
- Mis oli agentuuri käima tõmbamisel kõige väljakutsuvam?
- Millal võeti tööle esimesed inimesed? Mis oli selle puhul kõige keerulisem?
- Mis teenuseid Jolos täna pakub? Kas teenused on ajas muutunud?
- Kes on Jolose kliendid?
- Kuidas targalt kasvada? Mis on õppetunnid kasvamise teekonnal?
- Mida on õpitud teenuste hinnastamisest/mis on suurimad vead, mida tehakse teenuseid hinnastades?
- Kus ja kuidas teenuseid müüa ja turundada?
- Miks minna Eestist välja ja kuidas välisturgudel läbilüüa?
Üritus in TASUTA, aga vajalik on registreerimine! Üritus toimub kohapeal Ettevõtlusinkubaatoris (Veerenni 24C).