häk’i lugu: Sooloettevõtjast agentuuriks

Eesti turundusmaastikul tegutseb mitmeid agentuure ja neid tuleb aina juurde. Agentuure asutavad tihti heade kogemustega eksperdid ja spetsialistid, kes tahavad teha oma asja. Vähesed neist uutest agentuuridest leiavad endale turul koha ja kasvavad suureks. 
 
Kuidas tuua kokku erinevad inimesed ja teadmised ning ehitada üles edukas agentuur? Oma kogemusi tuleb jagama Einar Tiimla agentuurist häk.  
 
Mõned teemad, mida käsitleme:
  • Kuidas sai ettevõte alguse?
  • Mis oli agentuuri alustamisel kõige väljakutsuvam?
  • Millal sai tööle võetud esimesed inimesed? Mis oli selle puhul kõige keerulisem?
  • Mis teenuseid häk täna pakub? Kas teenused on ajas muutunud?
  • Kuidas targalt kasvada? Mis on õppetunnid kasvamise teekonnal?
Enne häk turundusagentuuri loomist töötas Einar aastaid turundusvaldkonnas, asutas erinevaid elustiili ettevõtteid ja pakkus oma teenuseid ka sooloettevõtjana. Viie aastaga on häk’ist kasvanud avatud ja uuendusmeelne digisuunitlusega strateegiline disaini- ja veebiagentuur, mis kombineerib traditsioonilisi ja alternatiivseid kommunikatsioonilahendusi.
 
Ettevõte pakub tööd rohkem kui 10 töötajale, kes suhtuvad igasse klienti individuaalselt ja töötavad vastavalt projekti vajadustele loodud tiimides.
 
Üritus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C) ja on tasuta, aga vajalik on registreerimine!